hej mensen, dit lijkt mij wel een intresante thread: wat vinden jullie van de age of empires III demo? ik ben 'm nu zelf aan t downloaden, dus ik verwacht dat ik vrij snel een mening kan geven...... (p.s.: ik weet niet of ik links mag geven, maar in ieder geval kun je 'm downloaden op www.fileplanet.com, moet je je wel even regristreren, gratis voor de gierigen onder ons )
Kost geld omj e te registreren of zie ik dat nou fout.. jij zeg graties maar staat toch egt 6,95 per maand ofzo /edit: You're right.. mja ik had toch al een account zie ik
Kijk gewoon ff op gamershell.com die is EN het snelst EN niet registreren * Mirrors zijn wel een iet wat vol op t moment Yesss heb de UK mirror 321kb/sec zo'n beetje het MAX van mn ADSL basic
Gamershell is inderdaad een stuk makkelijker. Had 'm net gedownload. Gewoon Netherlands mirror, 1500kb/s schiet wel lekker op moet ik zeggen. Ik had 'm net gespeeld maar hij valt me toch ietwat tegen. Ik hoop dat het echte spel een stuk uitgebreider is want ik vind dat er in de demo nog te weinig te doen is.
http://games.telenet.be/demos.php kan je ook gebruiken -> bijna altijd meteen downloaden + hoge snelheid
Ik vind het tot nu toe echt niets. Ze beloofden prachtige graphics met de havok 2.0 engine. Maar tot nu toe heeft het de look, de feel en de gfx van Age of Mythology, maar dan zonder die rare myth-units erin. Ik wacht tot de full version uitkomt. Ik ben er nu in ieder geval niet over te spreken.
Ik ga hem ook zeker uittesten, vandaag op mijn werk kwam al een microsoft chickie zeggen dat ie er aan kwam.
Ik las dat 1e en dacht dies niet goed wijs, ik las dat laatste en ik dacht die kerel is niet goed snik.
Heb jij de demo zelf wel gespeeld? Grafisch is ie nou echt niet zo mooi. Als jij die screens in je achterhoofd hebt zal je ook teleurgesteld zijn.
Yep, als je met de screens in je kop zit is het teleurstellend, maar als je met andere games in je kop zit is het echt wel chik! Ik heb nog nooit een demo zoveel gespeeld, tis echt een super spel!
Die screens gaan uit van de beste pc's en 3d cards. Lijkt me logisch dat je dat niet hetzelfde krijgt. Krijg je met geen enkele game dus is het inverhouding nog steeds mooier.
uhm... Ik had alles op het hoogste, met anti-aliasing op het hoogste. Alles aan, en toch was het niet mooi.
Ben de demo nu aan het downloaden. Vond Age Of Empires II helemaal geweldig! Eens kijken hoe deel III is geworden!
Ik heb een zwart vlak in de linkerbovenhoek.. gaat soms weg bij het scrollen maar komt ineens weer terug.