Ik had dit per ongeluk op het console wars forum gezet.. dus daar gaat ie: Ik heb net AOM binnen, in plaats van de "sensationele" gameplay te genieten, zit ik met vergelijkingen en tekortkomingen aan AOE 2:AOK... wie heeft dit spel nog meer en vindt je het wat? mescien moet ik het meer tijd geven...
ik heb em ook en vind em helemaal geweldig, heb vandaag zelfds niet op mn xbox gespeeld Lijkt inderdaad veel op aoe2:aok maar toch ook weer anders (goden, units, enz) graphics zijn ook heel mooi, verhaal ook, ben benieuwd hoe t straks online zal spelen.
in de pc zone krijgt hij een negen. Het heeft geen minpunten volgens het blad. Nu vraag je je af waarom het geen 10 heeft. orginaliteit is op zich geen minpunt maarja een opvolger scoort nooit hoog. Ik heb hem trouwens morgen.
Lijkt me een vet spel, als ie net zo goed is als z'n voorgangers AOE 1 en 2, dan is het een must-have! Die serie rulez! Ga hem denk ik wel halen.
njaik heb em dan ook en speelt ''goddelijk'' je kunt AOM wel online spelen in de vorm van online spelen tegen andere mensen (hoe anders]:- ) via MS servers , geen kosten aanverbonden
Hmm ik heb het de laatste tijd erg druk, maar voel me wel weer getrokken tot PC games (heb al een hele tijd geen PC game meer gespeeld) en zit nu beetje in de AoM sfeer te kijken. Zat ook te denken aan Europa 1400- The Guild, misschien niet zo enorm goed als AoM maar wel iets anders, kreeg een 8.3 op Gamer.nl. Zit ook wel uit te kijken naar nieuwe Settlers en Anno 1503.
Ik heb hem nu ook net, en WouteR, AOM is echt zoveel beter dan Settlers of anno 1503. De hele Age Of.. serie is gewoon een van de beste strategiespellen op de pc (samen met C&C). Als je van dit genre houdt, MOET je deze gewoon hebben! Heb alleen nog maar single-player gespeeld, hoe is de multiplayer???