Ik ben van plan om een nieuwe game te kopen. Ik dacht zelf aan AUF maar omdat ik de rest van deze maand en de volgende geen game meer koop moet deze wel het geld waard zijn. Wat vinden jullie van deze game?
Agent under fire tja... Ik persoonlijk vindt het een waardeloos spel maar mijn vriend vindt het wel leuk tja.. Als je van Halo en Brute force houd is AUF niet jou ding. Als je van No one lives forever houdt is AUF jou spel. ik persoonlijk vindt het een beetje tja hoe moet ik het zeggen kinderachtig?? Ik hou ook niet van de film's te nep 1 tegen de overmacht laat me niet lachen
Kheb het spel zelf gekocht ... damn .. Single Player is saai . Multiplayer is opzicht wel leuk .. maar die bots zuigen ook vind ik.
Verschrikkelijk lelijk spel. Heb een keer de multiplayer gespeeld en daarna nooit meer. Vond het zeker niet de moeite waard om hem te kopen.
Hmmm kga hem denk ik inruilen . Verdorie helemaal weer naar Amsterdam ... khad hem daar toevallig gekocht ... Voor welk spel zou ik hem inruilen denk je? Deze games heb ik al : Halo , DOA3 , JSRF , RSC
Ai das niet zo leuk nee. Ik vind Hunter een heel mooi spel. Met multiplayer is ie ook erg mooi. Enclave is ook aan te raden. Heel mooi gemaakt. Probeer anders even een spel in de winkel te spelen voordat je hem koopt. Meestal mag dat wel. Anders koop je zo weer een spel die je niet mooi vind.
auf zuigt. Die multiplayer levels zijn echt beschamend klein en zielig... 1player ben ik maar niet meer aan begonnen
Kopp auf niet ik heb al te vaak negatieve reviews gelezen zowel van profs.als van users.vooral de AI schijnt slecht te zijn en ik heb gelezen dat de tegenstandes soms door een muur heen aanvallen,beetje vaag.als je een bond spel wil dan kan je volgens mij beter wachten op het nieuwste deel die nog uit moet komen.mocht je per se een nieuw spel halen dan kan ik je Enclave aanraden
Mag ik puur uit interesse vragen of je dan een vrouw bent of dat je homo bent, niet dat dat iets uitmaakt ben gewoon nieuwsgierig.
zie je wel, ik wist gewoon dat er wel iemand moest zijn die de reviews leest Auf is best een leuk spel, maar niet een topper als je tegen de minpuntjes kan is het best wel leuk hoor
Mijn beste vriend noem ik mijn vriend... Dat je geen beste vriend hebt hoef je me nog geen homo te noemen