[agent under fire] mijn zuur verdiende 70 eurotjes waard?

Discussie in 'Algemeen' gestart door chris, 23 jul 2002.

1. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    zie titel??
    is dit spel ook leuk in multiplayer,
    of zijn er spellen die ik beter kan kopen??
    en heeft iemand deez misschien voor mij te koop (2e hands)?

2. xbox

xbox New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou het spel is zeer leuk ( single player dan) maar de multiplayer die zuigt echt ENORM!!!! vind ik dan he :+ ja sorry maar het is zo kaal en domme omgevingen , als je het voor de multiplayer doet zou ik zeggen NIET KOPEN ,als je het meer voor single player doet zeker de moeite waard!!!!

3. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een leuk spelletje, grafisch niet een toptitel, maar wel entertaining. Je moet wel van Bond houden, anders vind je de game niks aan, maar als je van Bond houdt dan kan je ook echt allemaal 'Bond' oplossingen uitvoeren, spelen met gadgets, veel coole one-liners natuurlijk. Gewoon een leuk spel! De replay value is er doordat je vrij veel kan unlocken in de missies die je al gedaan hebt.

Het enige wat ik zelf irritant vindt is dat er vrij veel wordt geladen en dat had met de harddisk van de xbox helemaal niet gehoeven. Bovendien moet ik wel nog even vermelden dat het mikken wel even oefening vereist, maar dit lukt op gegeven moment wel.

De multiplayer heeft jet packs! Verder is het niet echt bijzonder en Halo is zoveel beter dat het bijna triest aandoet.

4. tocoloco

tocoloco thomaster

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind zowel de single- als de multiplayer erg leuk dus ik vind het de 70 euro wel waard

5. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    heeft niemand em voor mij in de aanbieding voor een leuk prijsje??

6. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmz ik weet niet of heerhugowaard ver is van Den Haag, maar hier gaat a.s. donderdag de mediamarkt open. Ik heb van betrouwbare bronnen, mijn duim :p, vernomen dat ie dan wel denk ik tegen een aanzienlijk lage prijs verkrijgbaar is.

Nee zonder gekheid, ik zou het ff bij mm toch proberen. Ze hebben namelijk op alles zo'n openingsprijs gegeven, zovan alles is er goedkoop enzo. Je kan het proberen lijkt me, tenzij heerhugowaard echt te ver is van den haag.

7. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    dat is best wel een stukkie fietsen hoor gheheh, ik denk dat ik dat maar niet doe

8. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar Heerhugowaard ruled wel}:]

En je moet gewoon op 007:Nightfire wachten want die is gehypt in mijn hoofd en dat belooft veel:9

9. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    ik wil hem wel ruilen met je

10. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    wil je em niet verkopen??

11. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    ruilen tegen jou ssx

edit
    Ik zie dat je bij xbazar al een threat hebt geopend, blijkbaar wil je hem dus niet ruilen.... dan moet ie maar naar iemand anders gaan hè:{
    /edit

Laatst bewerkt: 23 jul 2002
  12. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    nee sorry wil je em echt niet verkopen

13. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    nee

14. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik weet iemand die 'm verkoopt voor 45€. Mail me maar als je interesse hebt.

15. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Niet kopen, ik heb hem op de NGC binnen 5 uur uitgspeeld op alle moeilijksheidsgraden!

16. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: [agent under fire] mijn zuur verdiende 70 eurotjes waard?

Als ik dit zo lees ben ik toch blij dat ik niet supergoed in spelletjes ben, maar gewoon lekker gemiddeld speel. Bij mij gaat het nog wel evies duren voordat ie is uitgespeeld.

Deel Deze Pagina