From : "Xbox Live European Beta Program" <eulive@microsoft.com> Subject : NDA's & Credit Cards - 13/01/2003 - FINAL REMINDER!! We have not received your signed Beta Agreement or credit card information. These documents are required in order for you to participate in the Xbox Live beta program. If we do not receive your signed documents by January 15th 2003, we will remove you from the program and give your place on the Beta to another tester. If you still wish to be part of the beta program, please urgently fax your documents to: ********ASAP. If however you cannot do this please email as at ******* detailing your problem. We look forward to hearing from you soon Thank You for your interest in Xbox Live, Xbox Live European Team https://xbb.xbo.xbox.com kom er net dus 8r dat ik was uitgekozen voor xbox live beta test nu blijkt dus dat ik of de e-mail niet heb gehad of dat ik hem per ongeluk heb verwijderd en dus kan ik ook nooit die papieren voor 15 janauari opsturen ahhhhhhh echt stom stom van me
Nee er zijn hierover al meer topics,en die hebben allemaal geen papieren gehad,en je kan nog in je prullenbak kijke
nahh niet bij hotmail dies allang leeg o dat wist ik niet bedankt... hehe dan mag iemand anders wel in mijn plaats ik sluit hem zelf wel oh gaat aleen in xbazar blijkbaar
Is al bekend ja, dus een slot. Hou in de gaten met dit soort berichten dat je e-mail en faxnummers verwijdert, dit om te voorkomen dat iedereen nou MS gaat faxen, mailen bellen enz.enz. Dat heb ik dus al gedaan