ik heb bij psxschop.nl net een sticker besteld maar k drukte perongeluk op het verkeerde knopje nu heb ik dus maar 1 sticker besteld en ik wou er 5 bestellen!! help wat moet ik doen zou het voldoen als ik een mailtje terugstuur en de bestelling ongedaan maak? wat ben ik toch dom greetz stefan
Er zijn verschillende dingen die je kunt doen. 1) Bellen en telefonisch duidelijk maken wat je nou eigenlijk wil. sales@psxshop.nl td@psxshop.nl 0900-PSXSHOP (0900-7797467) 2) Nog 4 keer wat bestellen en aan je wagentje toevoegen? Ik schat dat het over die Xbox Stickers gaat, in alle kleuren? Volgens mij kán je dat niet eens in één keer doen. Daarnaast vind ik het vreemd dat je het in Xboxworld.nl : Suggesties, problemen, opmerkingen post. Kzal hem ff open laten, dat je kan reageren, maar eigenlijk is dit niet de bedoeling van dit forum *)
Het zijn heel nuchtere gasten daar, gewoon even belletje plegen of mailtje sturen dan komt alles goed Zoals Gerbo al zei; Dit forum is hier niet echt voor bedoeld, uberhaupt het XBW forum natuurlijk niet - Je kan ook zelf bedenken dat je even kan mailen of bellen, toch?
Voor sommige mensen is XBW gewoon een derde ouder geworden waar ze naar toe kunnen stappen met al hun problemen.
Hier vindt je altijd wel iemand die kan helpen, dat is nou juist het mooie. Je kan het beste gewoon een mailtje sturen.