Ergeren jullie je ook zo aan het gebeuk van de andere auto's? Echt zo irritant is dat. Dat hadden ze wel wat beter mogen doen. Als je hen beukt gebeurt er niks, maar als je jou aanrijden vlieg je de weg af en rem je helemaal af.
Het is wel leuk, maar af en toe is het zo frusterend. Maar het is wel heel mooi en verder speelt het wel leuk. Dat idee van je eigen autootjes maken is wel grappig. Ik doe er al best lang mee, het is best uitgebreid.
Maar is het spel niet heel onrealistisch dat je nooit hoef te remmen zeg maar, want ik wil niet zoiets kopen als need for speed ofzo daar hoef je alleen het gas intedrukken en een beetje sturen..........
Toch is het best wel arcade hoor. Het is geen echte die hard sim, dan kan je beter wachten op DTM race driver of zo.
Buiten NFS worden er niet meer zoveel van die spellen gemaakt. Tegenwoordig moet je in iedere racegame remmen, in de enen game al wat meer dan in de andere game. Als ze je beginnen te beuken moet je eens beginnen te remmen, niet doen als je voor de 1ste plaats gaat.
Ik hoef geen diehard sim, maar ik wil wel gewoon het gevoel hebben dat je wat moet doen net als bij pgr ofzo.
Ik ben nou wat filmpjes aan het download van die mercedes racegame, maar dat vind ik er niet echt mooi uit zien op de screenshots. Lijkt net davilex.......
Het speelt ook zo als davilex. Ik heb t een klein stukje gedaan, maar ik vond het niet echt geweldig. En dan die rare ufo's. En er zat ook geen geluid bij.
Net een paar filmpjes bekeken (van mercedes) en dat zag er wel oke uit, maar racing evo. is dus wel echt racen? Wel arcade maar wel dat je scherp moet sturen soms hard remmen etc. Ik denk dat ik racing evo. gewoon haal voor mijn verjaardag morgen .
Ja inderdaad, het vreemde hiervan is dat dat in multiplayer juist niet zo is.. Als je daar een vriend(in) beukt flipt hij gelijk 3 keer in het rond. En dan dat catch up systeem Het maakt niet uit of je 2 rondes achter ligt want je haalt ze toch wel weer in, maar lig jij voor dan kom je heel moeilijk van de rest weg. Erger ik me nou al een tijd aan..
Leuk spel alleen je kan niet door de bocht zonder je tegenspelers te gebruiken. Kon je met dit spel nou ook auto's ontwikkelen voor de politie?