AI in Racing Evoluzione

Discussie in 'Algemeen' gestart door GameGirl, 3 mrt 2003.

1. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    Ergeren jullie je ook zo aan het gebeuk van de andere auto's? Echt zo irritant is dat. Dat hadden ze wel wat beter mogen doen. Als je hen beukt gebeurt er niks, maar als je jou aanrijden vlieg je de weg af en rem je helemaal af.

2. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb racing evo. niet maar is het spel verder wel vet en doe je er lang mee?

3. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ben het helemaal met je eens :D

4. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel leuk, maar af en toe is het zo frusterend. Maar het is wel heel mooi en verder speelt het wel leuk. Dat idee van je eigen autootjes maken is wel grappig. Ik doe er al best lang mee, het is best uitgebreid.

5. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het is een btje te makkelijk, je wordt bijna altijd eerste! En soms is dat beuken idd erg irri. :)

6. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind dat net leuk, dat die anderen gezellig meebeuken

7. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Maar verder goed spel hoor! :D

8. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Maar is het spel niet heel onrealistisch dat je nooit hoef te remmen zeg maar, want ik wil niet zoiets kopen als need for speed ofzo daar hoef je alleen het gas intedrukken en een beetje sturen..........

9. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je moet wel remmen hoor, want als je de kant inrijd vertraag je behoorlijk veel

10. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    Toch is het best wel arcade hoor. Het is geen echte die hard sim, dan kan je beter wachten op DTM race driver of zo.

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Buiten NFS worden er niet meer zoveel van die spellen gemaakt. Tegenwoordig moet je in iedere racegame remmen, in de enen game al wat meer dan in de andere game.

Als ze je beginnen te beuken moet je eens beginnen te remmen, niet doen als je voor de 1ste plaats gaat.

12. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoef geen diehard sim, maar ik wil wel gewoon het gevoel hebben dat je wat moet doen net als bij pgr ofzo.

13. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben nou wat filmpjes aan het download van die mercedes racegame, maar dat vind ik er niet echt mooi uit zien op de screenshots. Lijkt net davilex.......

14. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    Het speelt ook zo als davilex. Ik heb t een klein stukje gedaan, maar ik vond het niet echt geweldig. En dan die rare ufo's. En er zat ook geen geluid bij.

15. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Net een paar filmpjes bekeken (van mercedes) en dat zag er wel oke uit, maar racing evo. is dus wel echt racen? Wel arcade maar wel dat je scherp moet sturen soms hard remmen etc. Ik denk dat ik racing evo. gewoon haal voor mijn verjaardag morgen :9.

16. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    ow, gefeliciteerd. En RE is wel een goeie keus hoor.

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, het vreemde hiervan is dat dat in multiplayer juist niet zo is.. Als je daar een vriend(in) beukt flipt hij gelijk 3 keer in het rond. En dan dat catch up systeem |:- Het maakt niet uit of je 2 rondes achter ligt want je haalt ze toch wel weer in, maar lig jij voor dan kom je heel moeilijk van de rest weg. Erger ik me nou al een tijd aan..

18. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ben ik t mee eens. Das ook best wel frustrerend.

19. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Leuk spel alleen je kan niet door de bocht zonder je tegenspelers te gebruiken.

Kon je met dit spel nou ook auto's ontwikkelen voor de politie?

20. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    mij lukt het anders prima hoor..

Deel Deze Pagina