Hey, Ik weet niet of dit geoorloofd is.. Maar ik zou hier info over de game willen posten.. Naam : Ajax Club Football Release : Lente 2003 Dit voorjaar betreden Europese topvoetballers voor het eerst het virtuele speelveld van hun club. Codemasters onthult vandaag evenbeelden van voetballers uit zijn aangekondigde Club Football serie van 15 games. De screenshots geven een voorproef van de serie Club Football videogames, gewijd aan de absolute Europese topteams. Ze laten Europese sterspelers zien die in hun eigen stadion voetballen. Zo brengt de Club Football serie voetbal gaming direct bij de club fans. Het spel komt in het voorjaar van 2003 uit voor PlayStation 2 en voor de Xbox. Codemasters zal vijftien verschillende Club Football games uitbrengen, elk gericht op een Europees topteam. Naast Ajax worden er ook van clubs als Manchester United, Real Madrid en AC Milan een eigen editie uitgebracht. Het Club Football ontwikkelingsteam is druk bezig met het nabouwen van de indrukwekkendste voetbalstadions van Europa. Alle wedstrijden in de games vinden plaats in exacte replica's waarvoor bouwtekeningen en fotomateriaal als referentie dienen. Naast de herhalingscamera wisselen tien verschillende in-game camerabeelden elkaar af om de acties op het veld in televisiestijl weer te geven. Tijdens Club Football beleven de spelers de sfeer op het veld zoals op een echte wedstrijddag met henzelf als deel van hun favoriete team. Ook de voetbalfans ontbreken niet in het stadion. Bij het betreden van het speelveld waant de speler van Club Football zich in een ware voetbalambiance met clubliederen en andere stadiongeluiden. De ArenA in het Ajax Club Football spel ziet rood van de Ajax supporters die massaal hun clublied ‘Ajax marsch’ ten gehore brengen. De individuele Club Football games in de serie en de thuisstadions zijn: AC Milan - San Siro Ajax - Amsterdam ArenA Arsenal - Highbury Aston Villa - Villa Park FC Barcelona - Camp Nou FC Bayern München - Olympic Stadium Borussia Dortmund - Westfalenstadion Chelsea FC - Stamford Bridge Hamburger SV - AOL Arena FC Internazionale - San Siro Juventus - Stadio Delle Alpi Leeds United - Elland Road Liverpool FC - Anfield Manchester United - Old Trafford Rangers - Ibrox Park Ik heb een link waar je de eerste PS2 screens kunt downloaden. http://www.codemasters.com/downloads/displayfiles.php?showdetails=5131 Één woord...WOW.. Mido lijkt net echt, hetzelfde geldt voor Andy vd Meyde en Chivu en Bergdolmo, kortom..Allemaal
ik vind het wel jammer dat er geen feyenoord komt http://www.codemasters.com/redirect.../ajax/front.htm daar staan links naar alle site per club...
Ja, je weet het, ik zal dit spel nooit kopen, hoe goed het ook zal zijn. Maar eerlijk gezegd verwacht ik dat het toch een klotespel wordt. Bovendien heb ik PES2, en die is gewoon masterlijk! Ik snap die Hamburger SV niet in het rijtje, ik zou toch eerder aan Schalke denken... En wel Rangers en geen Celtic?
Damm die shit lijkt mij wel echt vet ill. Maar hallo het is niet de bedoeling dat als ik dan met Milan wil spelen er dan die versie voor moet gaan kopen. Anyway ik kijk er zeker naar uit want ik ben nu veels te goed in fifa2003 wat world class nou...pfff.
Als ajaxied ga ik toch niet voor deze titel. Natuurlijk zien de spelers er goed uit want codemasters hoefd er natuurlijk maar ongeveer 20 te maken, de spelers van andere club zullen er wel minder uitzien (behalve dan van de andere 14, want die hebben ze natuurlijk ook mooi gemaakt). Maar ik denk toch dat het een flop wordt. Ik heb zo'n voorgevoel.... alleen voor de die-hard ajaxied denk ik....
Inter en Milan spelen wél in het zelfde stadion. Voor Milan heet het San Siro en voor Inter geloof ik Guissepe Meazza ofzo. Weet niet zeker, maar het is hetzelfde stadion.
Ja? Lijkt me erg onhandig voor zulke grote voetbalclubs. Vooral als ze tegen elkaar moeten... *gaat toch maar beter opletten bij het spelen van fifa en het kijken naar Studio Sport *
Het stadion van Inter heet Giuseppe Meazza en ligt aan de Via Durini 24 en het stadion van AC Milan heet San Siro en ligt aan de Via Turati 3. Maar toch is het hetzelfde stadion.
Ze spelen gewoon om de week thuis, en als ze tegen elkaar moeten krijgt de uitspeelende ploeg alleen maar een paar kaartjes voor het uitvak.
Oke weet ik dat ook weer. Misshcien een andere ingang... * nog steeds benieuwd wat ze doen als ze allebei op de zelfde dag een thuiswedstrijd spelen* edit: back to on-topic
Als er geen optie opzit om met een ander team als ajax te spelen ga ik hem niet halen. Het wordt trouwens toch moeilijk voor codemasters, om een voetbalspel te maken dat de strijd aan kan met PES 2 en de FIFA reeks.
alleeen Lol , dat MIDO weg is .. en tegen die tijd dat ze net alle spelers in het spel hebben gestopt , zijn er weer anderen
haha LOL . Hij had toch een schaar naar Koeman's hoofd gegooit? en wat betreft de 2de zin: Natuurlijk, maar dat is altijd zo... me competitie manager seizoon 1998/1999 van Davilex is ook niet meer up to date
Kan je nou alleen met Ajax spelen of ook met andere clubs en tegen wie speel je nou? Competitie of champion's league?
Quote: De individuele Club Football games in de serie en de thuisstadions zijn: AC Milan - San Siro Ajax - Amsterdam ArenA Arsenal - Highbury Aston Villa - Villa Park FC Barcelona - Camp Nou FC Bayern München - Olympic Stadium Borussia Dortmund - Westfalenstadion Chelsea FC - Stamford Bridge Hamburger SV - AOL Arena FC Internazionale - San Siro Juventus - Stadio Delle Alpi Leeds United - Elland Road Liverpool FC - Anfield Manchester United - Old Trafford Rangers - Ibrox Park Geen Real Madrid, maar wel hamburger SV??