Ajax contracteert Wesley Sonck . . .

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sonic 87, 6 jul 2003.

1. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Gister bekend gemaakt...

Aankoop of Miskoop ?

Ik weet het, dat kun je nog niet zeggen omdat hij nog niet in het shirt van Ajax heeft gespeeld..

Maar goed, hij is de ster van het belgisch elftal...

Hetzelfde gold voor Zlatan, een ster uit Zweden...

Maar wat vinden de voetbal fanaten hiervan?

2. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, pluspunt is al dat Sonck meer over Nederland weet, sneller is aangepast en de Nederlandse taal beheerst:).
    Daarnaast is het ideaal dat Koeman nu kan kiezen tussen Zlatan (de voorbereider) en Sonck (de afmaker).
    Toch kun je Sonck niet vergelijken met Machlas omdat Sonck zich ook wel eens laat terugzakken en een vechtersmentaliteit heeft, dus ik geef hem vooralsnog het voordeel van de twijfel:).

3. Who the f*ck is Sonck?

4. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent een echte kenner zo te zien:{.

5. Star Of Sorrow

Star Of Sorrow Xbox Krazy

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik ken sonck nog niet echt, heb hem nog nooit zien spelen of altans kan het mij niet meer herineren
    hij schijnt dus echt de groote finisher te zijn en dat is juist was Ajax nodig heeft
    Ajax heeft niet echt een spits die het net makelijk vind ik hoop dat daar nu met Sonck verandering in komt....... we zullen moeten afwachten
    Vraag me trouwens af wat Sonck well niet gekost moet hebben want iemand die 3 keer achter elkaar top-scoorder word zal denk ik niet goedkoop zijn

6. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben niet voor Ajax maar ik denk dat ze toch wel een goede spits hebben gekocht. Eentje die tenminste scoort.

7. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik een hele goeie aankoop, moet maar 1e spits worde in plaats van Ibrahimovic
    Deed het in Belgie altijd wel lekker

8. stijntje45

stijntje45 Stino*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een belg en volg voetbal vrij intensief, ik ben zeker niet de grootste fan van Sonck, maar ik moet toegeven hij is een echte vechter en goalgetter in de belgische competitie. Ik denk niet dat hij zo goed zal spelen in het shirt van ajax want de nederlanse comp. is van een hoger niveau dan de belgische. Tenzij hij nog een grote groei marge heeft maar hij is bijna dertig(mss iets jonger) dus denk ik dat hij op zijn beste niveu zit.
    Zo veel zal hij ajax ook niet kosten want, genk zit in een geld crisis en heeft om hiervoor uit te geraken hun 3 beste spelers verkocht(sonck bijgerekend).
    Misschien sla ik de bal helemaal verkeerd maar ik denk dat Ajax met Sonck een miskoop zal doen!

9. Star Of Sorrow

Star Of Sorrow Xbox Krazy

Leuk Bevonden:
    0
    hij is 24 jaar en heeft ajax 5 millioen euro gekost + 2 spelers las ik net en heeft en contract getekend (of moet nog) voor 5 jaar

10. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    goeie koop, als ajax dit seizoen niet door scheidsrechters wordt genaaid kan het bijna niet anders dan dat ze kampioen worden.

11. unrealmaster

unrealmaster Badboy Killa

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het hopen:D

12. J To Tha V

J To Tha V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sonck is goed. Ik heb hem een paar keer zien spelen bij Genk (Oude Club) en hij speelde goed hij is ook geen luie spits en hij is 2 keer achter elkaar topscoreren van belgie geweest dat zegt toch wel wat, maar nu maar hopen dat ie bij Ajax ook veel scoort dan zijn wij weer de beste van nederland(zijn we nu toch ook al)

Games Own: Midtown Madness 3, Fifa 2003, Splinter Cell, Halo, Project Gotham, Spiderman, DOA 3, Lord Of The Rings Two Towers, SSX Tricky en Nightfire.

The Games die ik wil: Brute Force en True Crimes Streets Of LA

13. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mja, zoals al gezegd eindelijk een spits die zonder nadenken een bal erin knalt. Hoeft niet altijd mooi. Misschien dat we weer eens een spits hebben die er 25 inschiet in een seizoen. Kan natuurlijk nog niet oordelen, maar ik denk wel dat het een succes wordt als hij de kans krijgt. Maar ja, het wordt wel moeilijk, want wie staat er in de basis. Zlatan kon twee jaar geleden nog wel wissel gehouden worden, maar dat zallie nu niet meer pikken. Sonck ook niet. Dus of alle twee erin, maar dat kán eigenlijk niet, of een duidelijke keuze maken...

14. unrealmaster

unrealmaster Badboy Killa

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa waarom niet alle twee? Zlatan kan toch gewoon als soort van aannemer en aangever dienen als soort van schaduw spits achter Sonck die dan afmakker is

15. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dat snap ik best, maar je zit nog met meer personen dan die twee. Wat moet je dan met vd Meyde? Koeman wil liever Sikora erin. En Sneijder? vd Vaart? Pienaar? Galasek? Er gaan gewoon slachtoffers vallen binnen de selectie. Er gaan mensen komen die wegwillen. Daarnaast wil het publiek 4-3-3 en dat gaat niet echt goed, met twee van die spitsen. En ik vind het ook niks om vd Meyde als veredelde rechtshalf te gebruiken... Maar goed, misschien gaat vd Meyde nog wel weg naar Inter ofz...

16. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn vader heeft aan vd Meyde gevraagd of hij naar Inter wilt..
    "Zeker Weten", zei Andy...

Geld, het weer, etc noemde hij op...

ps: Jaja, ik lul nie, hij woonde in diemen bij zijn zus en ma, maar nu woont ie in Purmerend, hij kwam bijna elke dag op bezoek, omdat zijn vrouw in et ziekenhuis moest blijven na de bevalling van hun kind...

17. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is ook niet echt nieuws hoor, hij wil weg en voor de juiste prijs mag hij ook weg. Er zijn alleen nog geen concrete aanbiedingen.

18. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Hij wilt graag naar INTER...
    Hij zegt zelf dat de kans groot is dat hij pas na het seizoen 2003-2004 weggaat....

Deel Deze Pagina