1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Ajax] Geruchten rond Jardel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Legola5, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Legola5

    Legola5 Lord of the Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij maar jardel .. maar na ajax is nu ook levante geintreseerd in hem..




    Na Ajax heeft ook Levante interesse in Jardel
    Uitgegeven: 24-7-2003 8:13:18

    Er zijn nog twee clubs in de race voor Sporing Lissabon's Mario Jardel: Ajax en de Spaanse tweedeklasser Levante willen beiden de Braziliaanse goaltjesdief overnemen. Levante wil hem een erg goed salaris aanbieden om zo snel terug te keren naar de hoogste klasse, maar het Europese voetbal van Ajax kan Jardel mogelijk ook aantrekken.

    Jardel won al drie keer de Gouden Schoen. In 1999, 2000 en 2002 vond hij het meest van alle spelers uit de Europese competities het net. De interesse van Levante is het meest serieus te nemen. Levante kan hem een goed contract aanbieden en heeft zich dan ook officieel gemeld. Ajax daarentegen heeft nog geen bod op hem uitgebracht, maar staat wel al weken op het lijstje geïnteresseerden in Jardel.

    Jardel zou bij Ajax de opvolger van Zlatan Ibrahimovic kunnen worden. Waar de Zweed volgend seizoen speelt is nog altijd niet zeker. Ondanks dat hij afgelopen woensdag in Voetbal International zei dat hij 'nog veel bij Ajax moet leren', lijkt een vertrek niet uitgesloten. Ook Chivu en Van der Meyde leken bij Ajax te blijven, maar het duo vertrok uiteindelijk toch nog naar de Italiaanse Serie A.

    Voor Ibrahimovic hebben zich al vele clubs gemeld, maar Ajax liet hem tot nog toe niet gaan en hield hem aan zijn contract. De Zweed zelf zei ook niet weg te willen en het naar zijn zin te hebben bij Ajax. AS Roma had als eerste de meest concrete interesse. Roma-voorzitter Franco Sensi beloofde hem al, als de grote aankoop. Toch is daar vooralsnog niets van gekomen. Wie weet, want de transfermarkt is nog lang open.


    [ Maar ik geloof dat the boro's nu ook geintreseerd zijn in jardel / middelsbrough ]
     
  2. Legola5

    Legola5 Lord of the Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    awt denken jullie??

    ik denk toch dat hij naar engeland gaat

    overgens als hij naar ajax komt zal Zlatan wel verkocht worden ( denk ik overgens )

    Dan krijgt ajax ook weer iets teveel spelers
     
  3. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Vanaf nu geopend:

    De grote voetbal draad

    Al die threadjes over een speler-wissel oid komen me de neus uit.. ASEL begint bijna op een voetbal forumpje te lijken :p

    Case Closed
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina