Niet zo heel erg belangrijk denk ik, maar wel leuk dat ze met 3-0 van Internazionale winnen. Vooral die laatste goal was lachuh! Helemaal aant eind...
Bedoel je dat m.b.t. het vertrek van Schreuder? Zal wel, maar met Witschge hebben jullie wel een topper in huis, zal voor veel creativiteit zorgen bij NAC. Dit seizoen NAC dan maar wat meer volgen door Seedorf & Ries.
Ja idd mbt Schroder. Maare ik ben Ajaxied. in hart en nieren. Dus ik gun de Witsches altijd het beste (bovendien denk ik dat Feijenoord dus idd beter Witsche had kunnen aantrekken ).
Ik heb die laatste goal van Ajax niet gezien, vond er eigenlijk weinig aan. Op zich was Ajax wel goed, maar Inter speelde duf. Ik weet het Inter speelt altijd Catenaccio(?), maar nu zat er helemaal geen strijd in. Het was trouwens ook een volwaardig b-elftal met maar een paar vaste basisspelers. Maar wat een trap weer van Recoba. Zo uit het niets pats op de lat.
het begint wel standaard te worden da Ajax 'm wint tegen Liverpool 0-0 dan MOETEN ze met minsten 2-0 winnen van Inter winnen ze met 3-0 :{ suspicious?
Moet dit niet in het algemene voetbal draadje? :{. Anyway, 3-0 winnen van Inter is natuurlijk niet slecht. Toch is het 'maar' een voorbereidingstoernooitje...