Hoe maak je nu precies akties om een speler voorbij te komen in fifa 2005? ik heb het geprobeerd met de 'black' knop maar die doet maar 1 aktie om een tegenstander voorbij te komen.. Kun je geen andere akties maken ofzo?
Ja, rechter thumbstick... Als je renknop nie ingedrukt houd is elke kant een trucje (werkt btw erg goed, moet je ff doorhebben) Als je renknop indrukt is het een versnelling in de richting die je drukt...
Waarom dit fanboys gedrag jongens. WIJ vinden PES4 beter, maar hij vraagt toch duidelijk om bewegingen in Fifa 2005? Waarom dan dit off-topic bullshit..? Ontopic: Idd the rightthumbstick.. Beetje timen, komt goed....
Ik heb ze allebei, allebei hebben ze gewoon iets hoor, maar je moet ze nie door mekaar spelen Fifa heb ik me keilang mee vermaakt en nu pes, zeurpietjes die pes fanboys
Kheb toevallig beide en ik speel fifa 2005 meer dan pes4.... pes4 is leuk voor de multiplayer, maar de namen zuigen (door geen licentie) en fifa voelt gewoon vertrouwder. Beide prima spellen.
Had het zelf niet beter kunnen verwoorden, dit is het help/cheat gedeelte van de site. Geef hier iemand hulp als je dit kan, andere posts zijn niet gewenst. Over de verschillen van de twee games kan je in de draden in de gamesfora posten. Niet hier. Omdat de vraag is beantwoord en ik een normale discussie niet meer zie ontstaan, sluit ik de draad.