al die slotjes

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door meteorf25, 7 mrt 2003.

1. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bezoek regelmatig dit forum, alleen valt mij wel op dat de laatste tijd er steeds meer slotjes op de onderwerpen staan.
    Soms heel begrijpelijk, alleen pejannl doet dit soms wel heel irritant snel en mijn inziens ook veel te vaak.
    Sturing is nodig, maar als iets echt op de verkeerde plaats staat verplaats het dan, andere moderators doen dit ook.
    Voor de rest niets meer dan lof, ben er zo'n beetje bij sinds het begin en jullie hebben flink wat neer gezet.

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Er komen meer slotjes omdat het gemiddelde niveau van de newbies omlaag gaat. Ook schijnt het vaak voor te komen dat de zoek-functie niet te vinden is.
    Een paar maanden geleden was het veel grappiger en interressanter.

mzzl Sjoerd

3. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn idee:

Pleur die overmatige topics eraf!
    Ik zie 5 soortgelijke topics en 4 daarvan hebben een slotje.
    Waarom laten jullie die 4 topics dan staan?
    Verwijder ze gewoon en houdt het overzichtelijk!

Laatst bewerkt: 7 mrt 2003
  4. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    dan kunnen newbies minder goed zien wat wel en niet mag, want de FAQ's en beleiden enz lezen ze toch nie door.

5. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik zal je eerlijk zeggen dat ik daar destijds ook geen behoefte aan had, aan die FAQ's. Maar onderhand heb ik ze wel doorgelezen. De MOD's hebben het steeds drukker. In ieder geval wordt XBW wel steeds vaker bezocht, dat is een voordeel...

6. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind die slotjes vaak wel terecht maar het commentaar wat er soms bij staat komt niet ten goede van de sfeer (waarvan iedereen het al over eens is dat die minder is geworden)
    voorbeeld:
    zo iets vind ik toch een beetje overdreven

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Frapant dat je net die reactie als voorbeeld geeft, Dialogical, ik moet zeggen dat ik absoluut niet te spreken was over Penjannl's donderpreek. Ik heb erover gedacht hem daar nog over aan te spreken, maar dat heb ik maar gelaten, omdat je anders toch in een eindeloze discussie komt.

Maar wat je zegt, idd ernstig overdreven, en vooral dat minachtende toontje jegens mij en anderen beviel mij absoluut niet.

8. masterape

masterape Guest

Ja ik vond het soms ook al niet altijd juist dat er threads werden gesloten, maar ik kom vandaag weer ff kijken op het forum en opeens wordt alles gesloten:confused: En door wie---->Pejannl

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Topics sluiten gebeurd als ze in strijd zijn met het beleid. Dat is gewoon simpel. Mensen moeten gewoon de moeite nemen om het beleid te lezen.

Het in het algemeen zeuren over teveel slotjes heeft geen zin, je moet met concrete aanwijzingen komen.

10. Hotshot

Hotshot Guest

inderdaad (reactie van pejannl)

11. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die slotjes vaak wel terecht maar het commentaar wat er soms bij staat komt niet ten goede van de sfeer (waarvan iedereen het al over eens is dat die minder is geworden)
    voorbeeld:

/Mod:
    Jongens, ik moet heel even bijkomen van het braken. Ja, ik ben een beetje grieperig vandaag en heb een teringhumeur, maar wat jullie hier allemaal bijelkaar kletsen doet mij toch wel volkomen over mijn strot gaan.

Waar gaat dit nou over?

1: Gefeliciteerd Dixoboyz, met jullie prachtige personeelskorting. Hardstikke goed!

2: Of Xboxworld.nl commercieel is of niet heeft in het LAN forum niets te maken. Dit forum gaat over multiplayeren met een draadje. Niet over bedrijfseconomie!

3: Jullie moeten je wel schamen, hoor! Stelletje ondankbaren! Heeft iemand jullie verplicht om aan dit forum deel te nemen? Nee? Nou, zeur dan niet! Heeft iemand jullie verplicht om bij xboxworld.nl een kitje te kopen? Nee? Nou, zeur dan niet!

Als je elders wilt gaan kopen: Be my guest. Ga dat lekker doen.

Ik doe dat niet.

Ik hoop van ganser harte dat xboxworld.nl er 200 a 300 euro aan over houdt. Ik hoop ook dat ze dan genoeg geld hebben om met de crew eens lekker te gaan Chinezen of zo! De crew werkt zich te barsten om een goed en interessant forum in het leven te houden. Voor een soortgelijke commerciele service betaal je elders 50 to 100 euro per jaar (neem een abonnement op OXM als je de prijs wilt vergelijken). Hier betaal je niets! Geen fuck! Gratis!

En dan gaan jullie daarover zitten wauwelen?

Je zit potverdorie elke dag hier op het forum en dan ga je liggen zeuren over een paar centen die ze misschien kunnen verdienen?

SCHAAM JE!!!

De eerste de beste die het nog eens over geld verdienen heeft in het LAN forum verdient van mij een ban voor een maand. U is gewaarschuwd.

Het zelfde geldt voor hen die in een bericht of in een signature harde reclame gaat maken voor een "concurrerende" leverancier of winkel. Ook gij, Sam_Fisher!

--------------------------------------------------------------------------------

kijk dit bedoelde ik nu, het verbeterd inderdaad de sfeer niet, ik denk dat penjannl hier best op aan gesproken mag worden.

Het weghalen van de topics met een slotje vind ik een goed idee, als je dan wat zoekt heb je in ieder geval wat resultaten minder om door te lezen.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Well, een discutabele post. De inhoud (de bedoeling, wat Pejannl er mee probeert te zeggen) sta ik 100% achter. Taalgebruik? Well, dat had wat genuanceerder gemogen maar ik geloof dat jullie het nu ook begrijpen, toch? Niet dat dit een algemene trend behoord te worden onder de mods, het was imho een stukje frustratie na de kinderachtige discussie in dat topic.

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wouter, je hebt in principe wel gelijk, de thread ging totaal de andere kant op dan ik eigenlijk gehoopt had, anders had ik hem uitreraard nooit geopend. Toch vind ik het op deze minachtende manier sluiten van een topic eigenlijk niet kunnen. Dat ie gesloten wordt, ala, maar laat dat dan op z'n minst op een manier gebeuren waar iedereen zich mee kan vinden. Zo dwing je natuurlijk geen respect af.

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar geef ik je gelijk.

15. masterape

masterape Guest

W00t. *Masterape ligt in tranen* omdat Wouter voor het eerst iets toegeefd.

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mooi, dan zijn we het daar over eens :cool:

Kijk, ik respecteer Penjannl om zijn kennis omtrent netwerken en Xbox Live en zo, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nogal pissig was toen ik zijn preek las op zo'n neerbuigende toon.

Maar goed, tis gebeurd, ik hoop alleen dat het de volgende keer op een iets vriendelijker manier kan :)

17. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt WouteR,

voor de eerlijke respons.
    Wel gebeurd is gebeurd.

nogmaals mijn complimenten met wat jullie hier hebben neergezet op deze site.

Deel Deze Pagina