Al iemand online met Fifa 2004 voor de playstation 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Go Ahead Eagles, 24 okt 2003.

1. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik ben wel online gekomen maar als ik een game wil joinen staat er altijd dat hij niet kan connecten met de andere speler. Nou heb ik al wel met andere spelers uit Duitsland en Engeland gesproken maar deze mensen hebben hetzelfde.

Nou gaat op ps2 online het gerucht rond dat EA fouten heeft zitten in de server en dat het daardoor neit goed werkt.

Heeft iemand van het forum al Fifa 2004 voor ps2 en dus ook online?

Go Ahead.

2. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Rot voor je joh, je was 1,5 maand al aan het 'zeuren' op Xbox Live tegen me dat je is Fifa 2004 voor de PS2 wou om online te kunnen. Nu heb je het en werkt het niet eens...|:-
    Wel slecht van EA zeg dat ze het niet voor elkaar hebben, hoop dat ze het snel oplossen.

Zijn de instellingen wel goed ofzo? Heb je al is geprobeerd te gamen tegen iemand in Nederland? Misschien dat tegen iemand gamen in eigen land wel al werkt, maar met iemand uit buitenland nog niet.

Succes.

Laatst bewerkt: 24 okt 2003
  3. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    370
    Zeker jammer, vooral als je al zo'n tijd aan het " zeuren " bent, wat ik uit een eerder bericht begrijp.
    Misschien dat loop week meerdere mensen het spel hebben gekocht en dat het dan wel lukt.
    Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er eerst wordt geoefend eer men online gaat. Ik heb begrepen dat de controles op de PS2 voor Fifa2004 niet de handigste zijn.

4. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb hem vanmorgen weer geprobeerd en toen werkte het wel goed maar EA had ( misschien nog steeds ) iets niet goed zitten. Maar als het werkt is het echt gaaf joh. Dit moet je een keer hebben gespeeld.

Ook heb je content download en zo.

5. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Wordt dat op je memorycardje opgeslagen ofzo? Wat is er te downloaden?

Ik krijg 'm trouwens morgen op mijn Xbox O-)

6. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Alle nieuwe spelerscertificaties en zo. Als bijvoorbeeld morgen henry naar Go Ahead gaat neemt ie dat ook over en kan je dat dus downloaden.

7. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Kunnen we nog ONrealistischer doen? :+

Wel slim bedacht trouwens van EA. :cool:

8. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Maar wie heeft dit spel voor ps2 dan kunnen we een keer tegen elkaar spelen?

Antwoord A.U.B

9. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Denk niemand omdat ik 'm ook nog nergens in de winkel heb zien liggen. Alleen de Xbox versie heb ik tot nu toe kunnen spotten.

Denk toch dat de meerderheid games in de winkel koopt ipv online.

10. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb hem ook in de winkel gekocht hoor. Gewoon bij de Dixons in Deventer.

11. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg nou al kippevel >Deventer<

12. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Eagles jonge dat is een echte club in een echte voetbalstad.

13. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    mijn vader heeft daar ooit gewoond:p

14. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Dit gaat:
    1) Nergens meer over
    2) Erg offtopic

Ben je inmiddels alweer online met Fifa 2004?

15. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Jah dat ben ik wel. Maar de ene keer werkt het wel de andere keer weer niet. Als het werkt is het gaaf maar voordat het werkt ben je wel ff bezig.

Dus EA ff een tip.
    1: Of zorg gewoon dat het goed in elkaar zit en werkt
    of 2
    2: Ga over op xbox live dat online wel perfect werkt.

16. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Bel de klantenservice van EA is op in Nederland en vertel het probleem... Hun weten er vast meer van en zeggen misschien wel de oplossing zodat je er altijd meteen op kan.

17. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Jah das een goed idee kzal je eens ff bellen als ik tijd heb.

18. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Uit dit bericht blijkt dat je in ieder geval niet de enige bent met problemen.

FIFA online krijgt een gele kaart
    30-10-2003 | Remco Greeve

Daar zit je dan met je PlayStation 2 versie van FIFA 2004. De online mode werkt voor geen meter.

Grote problemen met de online mode van FIFA 2004 voor de PlayStation 2. Zoals je misschien al weet is alleen de PlayStation 2 versie van de console versies online speelbaar. We keken dus erg uit naar deze versie, want wie wil er nu niet online een potje voetbal spelen?

Bijna altijd als je een connectie met een andere speler wil maken komt de melding "verbinding met andere speler mislukt" in beeld. En wij zijn lang niet de enige met dit probleem. EA heeft ook laten weten dat dit probleem bestaat. Het blijkt dat de problemen afkomstig zijn van spelers die hun PS2 op internet aansluiten via een router of een gedeelde internetverbinding. Geen online gaming voor deze mensen.

Is dit bij jou het geval dan raden wij je aan om de FIFA 2004 online faq te raadplegen. In ieder geval een grote domper voor Sony en EA. Had EA misschien hun zaakjes toch iets beter moeten testen?
    http://playstation2.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=15615

19. enzopablo

enzopablo I-love-Live

Leuk Bevonden:
    0
    bahahahahahahah was EA maar voor live gegaan he, achjah nog een paar dompers en ze gaan wel LIVE ondersteunen denk ik, nu zien ze toch wel in dat die veroudere PS2 niet voor online gaming is gemaakt en de Xbox wel. achjha mopelijk leren ze hiervan. En zien we later dit jaar nog Fifa2004LIVE voor 30€ :D

Deel Deze Pagina