Post hier al je ideen, tips en vragen over Halo1 en het vervolg laten we voor een keer eens proberen een thread on-topic te houden so enoy it! edit: niemand? echte halo fans zouden dit gelijk volposten!
Wat ik graag in halo2 zou willen zien Meer buiten levels Meer voertuigen Bots in MP Mapmaker as in timesplitters Meer wapens Meer wildlife Eindbazen (in ieder geval een paar) Meer verschillende covenant (en dus ook flood) Verschillende skins voor Master chief Maar tenminste zelfde kwaliteit verhaal,gameplay, etc..
erindazen??? het is nintendo niet hoor! mapmaker? bedoel je op pc of op xbox? wildlife? noetoas op die filmpjes van 2 a 3 jaar out, lekker dekking achter zoeken het schijnt dat er in Halo 2 vorwerpen kunnen worden omgegooid, bijv. marine zegt, cover me en rent dan naar tafel om die omver te gooien en er achter te gaan zitten edit: ruige avatar, waar haal je die allemaal vandaan? en elite's kunnen bijv. aan pilaren omhoog klimmen!!
Dus? lijkt me best cool om met MC tegen een super covenant te knokken of zo.. zo'n ouderwetse doomreus.. Op de xbox.. net als in timesplitters.. Ja zoiets inderdaad.. maakt in ieder geval de buitenlevels nog wat levendiger.. en hey misschien kan je dan zelfs een stampede veroorzaken wat de covenant verpletterd Hmm dat lijkt me wel stoer.. meer interactie met de omgeving is wel een goed idee Deze had ik van http://www.daprints.com/details/4170 Gewoon cut paste uit 1 van de plaatjes.. Die andere die ik hier voor had had ik zelf getekent
Ik ben erg benieuwd naar die Brutes, waar die zo ineens vandaan komen, er staat zowel niets over in het boek, als dat er over in het spel vermeld wordt. Ook was er tijdens zo'n interview een keer geegd dat er 'forces behind the scenes' waren die je niet zouden opvallen totdat je Halo 2 gespeeld heb, lijkt me erg tof en ik ben benieuwd wat die 'forces' dan precies zijn.