1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Alan Wake [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 19 mei 2010.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je kunt volgens mij niet op Nightmare beginnen, moet je unlocken
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Ik kan wel op Nightmare beginnen, heb wel de promotie versie, misschien dat het daar aan ligt. :eek:
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nightmare is goed te doen, gewoon veel vijanden voorbij rennen naar een lantarenpaal. En zuinig zijn met ammo, maar ook dat is niet nodig. Ik had vaak genoeg 4 flashbangs over aan het einde van een chapter!

    Succes en veel plezier met deze kneiter vette game!
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou niet direct op Nightmare gaan, zoals RVDV zegt is het dan veel rennen en vluchten.

    Ik zou eerste een keertje normal doen zodat je lekker van de sfeer kan genieten
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik doe hem ook eerst op gewoon en daarna nog een keer op nightmare, op gewoon heb je idd meer de tijd en de rust, op nightmare krijg je alle manuscripts, gecombineerd krijg je dan ook het hele verhaal het beste door ;)
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Ik ga denk ik maar voor 1x Hard dan, heb niet zo'n zin om de game 2x uit te spelen. Misschien over een tijdje, maar voorlopig heb ik het na deze game druk zat met andere games, school en werk. 8)
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Pff, ik wordt echt misselijk en krijg hoofdpijn als ik Alan Wake speel. Meer mensen die hier last van hebben? Zit nou in Chapter 3 en ben echt al vijf keer achter elkaar na een half uurtje gestopt. :{
     
  8. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem toevallig vandaag op Nightmare uitgespeeld.

    Vind het wel een goed spel met een mooi verhaal.

    Alleen vind ik wel dat er te veel collectables in het spel zitten voor de Achievements.

    Verder geen last van misselijkheid of koppijn....:)

    Prima spel:thumbs:
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
    Hoe kan dat nou..

    Misschien is je tv kapot ofzo, van een spel met zo'n fijne camera icm fijne graphix/ sfeer etc kan ik geen hoofdpijn krijgen. Wellicht heb je een paar keer gegamed terwijl je moe was/ hongerig was.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vind het zelf ook raar... heb in de tussentijd ook nog Top Spin 4, Assasins Creed: Broterhood en Kinect Sports gespeeld. Nergens last van!

    Nu moet ik zeggen dat ik de camera van Alan Wake niet zo fijn vindt hoor, best wel schokkerig.
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de camera van Alan Wake heel fijn maar ik kan me voorstellen dat je misselijk kan worden door een camera die je niet ligt. Dit had ik bij Army of Two. Daar heb ik dus een soort van "kater" gevoel van gekregen door een uurtje gameplay. Hij zweeft achter je aan zonder dat je echt controle hebt.

    Wat wel irritant was aan de camera van Alan Wake, als ik echt ga mierenneuken, hij zit altijd rechts oid of juist links terwijl ik hem rechts wilde. Weet 't niet meer precies maar ik wilde hem een tijdje wel in de andere hoek hebben:).
     
  12. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh, gisteren binnen gekregen, vanmiddag maar eens even proberen! Ben er benieuwd naar! :D
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een horror spel geen MW2, netjes wachten tot vanavond laat dus, wil je goed van genieten ;)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou ja, horror... :+ Vind het eerder een oldschool thriller.
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Das inderdaad een betere beschrijving:)
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Alan Wake heeft echt iets van die jaren '70 thriller boeken en films. Vind ik cool!
     
  17. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs deze game gekocht, heerlijk sfeertje!
    Maar nu wou ik de DLC downloaden via de code die gratis bij het spel zat. Maar als ik de code ingeef zegt ie dat het geen geldige is. Kan ik iets doen zodat ik een nieuwe krijg ofzo?
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Game gewoon nieuw gekocht? dus niet 2de hands?
    Probeer de code nog een paar keer in te typen, 't is cliché maar controleer ook of je geen capslock hebt gebruik. Let op cijfers die op letters lijken etc!
     
  19. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    mocht code niet werken kun je het beste met microsoft contact opnemen heb ik laatst ook gedaan voor fable 3 zat ook een code bij die niet werkte
     
  20. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja gewoon nieuw, heb de code verschillende keren ingebracht, zonder succes.

    Ok, zal ik waarschijnlijk moeten doen. Bedankt! :)
     

Deel Deze Pagina