1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Alan Wake [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 19 mei 2010.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Woet! Goed nieuws!

    Van Eurogamer

    Geen Alan Wake 2, maar ook geen DLC :+
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2011
  2. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Dus gewoon een nieuw verhaal met dezelfde gameplay mechanics, gok ik.
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Goed nieuws inderdaad!
     
  4. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAHHH Ik word gek!!!

    Ik moet nog 1 Thermos, maar kan hem niet vinden.8)
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik miste halverwege een berg (die je zo voorbij loopt) waar een toren op staat. Waarschijnlijk heb je deze ook gemist. Hij is niet te zien omdat hij in het gras staat!

    //Edit
    Even snel opgezocht. Degene die ik bedoel staat in Episode 3. Dan thermos nummer 6.
    //Edit 2
    Even een Youtube guide met de locatie. Filmpje starten op 1m 41s.

    [yt]1W4azL653bg[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2011
  6. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee die heb ik al.....:mad:

    had ook al even zitten zoeken op youtube, maar niks komt me niet bekend voor...

    heel vreemd.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Hoeft niet perse op de Xbox 360 uit te komen of een 'vervolg' te zijn. Misschien is het wel een navertelling of de PC versie die ooit in de maak was.
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Die camera kan je gewoon switchen heh, of links of rechts ;)

    Nou, das lekker, geen Alan Wake 2, geen DLC, een klein team werkt eraan en ook mensen die geen Alan Wake hebben gespeeld kunnen zo instappen, daar schieten we niks mee op dus, mss een port naar de PC of PS3 ofzo.


    Ik heb de game uitgespeeld! Een van de beste games die ik ooit gespeeld heb, helemaal qua sfeer, graphics, beleving en verhaal. Het is de meest intense game die ik ken, met mss Bioshock op nummer 2. Ik heb echt met open mond naar de filmpjes gespeeld, je wordt echt in het verhaal gesleept, ik heb het uren achter elkaar gespeeld. Op het moment dat ik het wat saaier begon te vonden om steeds door dat bos te lopen liep het verhaal weer totaal anders en kwamen er weer briljante nieuwe wendingen en settings in. Ik vind het eind qua verhaal wel verwarrend, ik had op meer antwoorden gehoopt, maar je krijgt eigenlijk meer vragen. Ik ben wel heel benieuwd wat er volgens jullie gebeurd is, maar ik ga even verder in een spoiler:

    [SPOILER1]Helemaal aan het eind van de aftiteling staat een boodschap dat Alan Wake's reis door het donker doorgaat, doelen ze daar alleen op de DLC? Of mss op een vervolg?

    Ik heb de DLC nog niet gedownload, maar wel de trailers gezien. Is het echt een vervolg op het hoofdverhaal? Krijg je meer info en antwoorden?

    Ik vond de trailers er wel apart uitzien, ook met die woorden die objecten worden, net als aan het eind van de hoofdgame, daardoor lijkt het ineens toch meer in Alan Wake's hoofd te zitten dan dat het een duister complot is. Wat denken jullie? Op het einde gaat het allemaal zo snel, dat het verhaal me daar niet zo duidelijk is, wat is nou waar?[/SPOILER1]
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben nu met The Signal begonnen, maar ik moet zeggen dat ik het niet meteen geweldig vind, weer hetzelfde, maar darker, duisterder, en nog verwarrender en vager, en het lijkt ook moeilijker, regelmatig kan ik een groep vijanden niet in 1x aan. Wat vinden jullie van deze uitbreiding?
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik vond hem geweldig, net als de game zelf en de andere DLC "The Writer" sfeer is overal super tof! Wil graag nog 5 DLC's :D
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ga er wel mee verder, maar moet er wel ff doorheen, ik mis tot nu toe de lichte stukken, overdag, met sfeer en de mooiere delen, het is nu alleen maar erg dark en duister en erg confused allemaal, dat vind ik minder.
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik genoot vooral van de donkere stukken, alleen al het idee om snachts door een bos te lopen dat slechts wordt verlicht door de maan klinkt al als een avontuur. Weinig kogels, onduidelijk waar je heen moet, lastige gevechten (mits je op hard speelt), heerlijk.
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    [SPOILER1]Ja, in de gewone game was dat top, dan hoopte je dat het snel weer dag werd, en dat werd het ook, met mooie landschappen etc, en op het eind denk je dat je het probleem hebt opgelost, maar dan blijkt helemaal aan het eind toch van niet, en daar speel je dan verder, en nu is alles dark en twisted, nog meer dan eerder, tot nu toe nog zonder lichte gedeelte, het lijkt alsof ie helemaal doordraait ofzo, ik vind het tot nu toe allemaal te, maar mss is dat later weer anders.[/SPOILER1]
     
  14. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de game op Nightmare uitspeel, krijg je dan ook gelijk de achievements van de Normal en Hard moeilijkheidsgraad?
     
  15. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Jup :)
     
  16. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit toch een topgame. Ik speel graag games met goede graphics, en deze behoort zeker tot deze groep.

    Echt een top spel!
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik vond zelf de graphics wat tegenvallen met wat ik had verwacht. Door alle footage die ik vooraf gezien had was de verwachting qua graphics heel hoog. Begrijp me niet verkeed de game ziet er zeker goed uit, maar soms toch iets te blurry en kartelig.

    Ik vond het wel de beste game van 2010 voor mij, dit is we gebaseerd op de sfeer en verhaal. :thumbs:
     
  18. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad,alleen jammer dat de dlc niet kon tippen aan het hoofdverhaal.
     
  19. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Vette game goed verhaal ook, maar de dlc vond ik een stuk minder
     
  20. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog niet of ik de DLC ga halen.
    Eerst maar eens het spel helemaal uitspelen... O-)
     

Deel Deze Pagina