1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Alan Wake [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 19 mei 2010.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb em nu ook en ben er zeer tevreden over.

    Alleen de animaties zijn zo ouderwets. Met name het springen voelt aan en ziet eruit als in een playstation 1 game. Voor de rest, toffe game.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad de animaties die waren ook wat minder, maar goed het mocht pret niet drukken. WE NEED ALAN WAKE 2 :D
     
  3. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, chapters 1 en 2 heb ik nu gehad en tot nu toe alle script pagina's nog gepakt. :+
     
  4. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    the signal zou ik niet aanraden om te kopen, maar die kreeg je er gratis bij
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Hehe, toch maar eens mee verder gegaan want had weer zin in een toffe single player. Vorig jaar tot episode 2 gespeeld en toen verkocht omdat ik een pussy was. Nu maar weer geleend en game is toch wel erg tof, heerlijk sfeertje en eigenlijk totaal niet 'eng' wat ik dacht. En Barry is een held:



    Flaming eye of Mordor. _O_
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die dit spel nu spelen of niet zo lang geleden hebben gespeeld? Na mijn run op hardcore (iig dat niveau onder nightmare) speel ik het nu op nightmare. Heerlijke game, ik hoefde het maar 10 minuten te spelen om weer te begrijpen waarom dit gewoon mijn favoriete xbox 360 game is..

    Deze sfeer, deze game ervaring, dit verhaal, gewoon één die je bijblijft. Prachtige omgeving. Dit spel heeft zijn minpuntjes, lipsyncen, dat je soms je wapens weer kwijt bent maar toch wat een ownage.

    Nu weer in mn kamertje in Groningen dus ik moet weer even wachten voor ik verder kan met Alan Wake. Iets meer dan 800 gamerscore in dit spel, pas als ik het op nightmare heb uitgespeeld, wellicht nog wat heb verzameld etc, dan ga ik pas beginnen met de dlcs :)
     
  7. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga vanavond eens eindelijk beginnen met deze game .... ben helemaal in to exploring / horror de laatste weken !
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Echt een aanrader! Geluid op volle sterkte en spelen maar! Geluid doet t hem, daar is remedey erg goed in!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
     
  9. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo ik ben nu bijna aan het einde van chapter 2. Wat een gameplay en echt scary. Geluid doet het dus echt .... geeft je echt het gevoel dat je in de game zit ..... echt een goede afspiegeling! Daar waar horror enge beelden heeft heeft deze game de hele sfeer!

    Zoek je een game met een hoog hartslaggehalte haal deze.

    Voorbeeld: zit ik net in de game en komt er een fax via de printer binnen ik zat nog net niet op het dak!

    Ik probeer level 2 af te krijgen en dan ga ik echt even afkicken .. morgen weer verder!

    Wat een game!
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Idd, ik raad je ook aan om de acrade van Alan wake " Amerika nightmare " te proberen de trail.. Iets minder, maar zeker niet slecht voor een Alan wake game, heb ik ook erg van genoten! :thumbs:
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is imo de beste game van de X360, simpelweg omdat 't een unieke ervaring is, echt weer eens wat anders en prachtig speelt en oogt...

    Ik heb dit spel ... afgelopen weekend uitgespeeld op Nightmare !!!!!!! en ik heb nu alle 100 koffie kannen\o/\o/\o/\o/\o/\o/ dat laatste was echt een hels karwij maar het is mij gelukt :+
     
  12. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo ben al in chapter 4 aangekomen. Hierna de eerste add-on en de 2e DL-en.

    American nightmare denk dat ik die ook haal ja!

    Ga niet voor een 2e run voor alle throphies, vindt het verhaal echt boeiend en het spel geeft mijn kriebels.
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste dlc ook al gespeeld, erg tof, maar wel één waarvoor je Alan Wake echt goed moet hebben uitgespeeld. Veel verwijzingen etc :)

    Ze gaan ook lekker los met de dlc, dingen die in de normale game niet zaten, m.a.w heerlijk frisse content
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    DLC: the signal nu ook uitgespeeld, erg tof :)

    Nu alleen nog the writer, en en american nightmare en dan kan ik al geen nieuwe alan wake content meer verkrijgen :mad:
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Net uitgespeeld, stond nog lang op mijn lijstje. Heb werkelijk waar genoten van dit spel, het einde was alleen wel super confusing. Wordt dit in de DLC nog uitgelegd?
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Yup.
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ok top, dan ga ik die maar eens checken :)
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Remedy bespreekt Xbox One-versie Alan Wake met Microsoft

    Remedy onderhandelt met Microsoft over een Xbox One-versie van Alan Wake, de shooter van de Finse ontwikkelaar die Microsoft in 2010 op de markt bracht voor de Xbox 360. Er is echter nog niets besloten. De Finse studio hoopt ook een vervolg te kunnen maken.
    In een interview met website Polygon stelt Sam Lake, de chief creative officer van de Finse studio dat de onderhandelingen met Microsoft gaande zijn, maar dat de uitslag daarvan nog onzeker is. De Fin, verantwoordelijk voor het verhaal in de Remedy-games, hoopt dat Microsoft besluit de game alsnog voor de Xbox One uit te willen brengen. De shooter verscheen in 2010, enkel voor de Xbox 360. In 2012 verscheen een Windows-versie van de game. Remedy heeft de rechten op de game en zou dus eventueel ook met andere uitgevers in zee kunnen gaan. Ondanks dat de uitslag van de besprekingen met Microsoft onduidelijk is, schat Lake de kans dat de game op platformen als de PlayStation 4 of de Wii U uitkomt, klein.
    Remedy bespreekt met Microsoft bovendien de optie om een Alan Wake 2 op de markt te brengen. De studio hoopt een vervolg te maken zodra het werk aan Quantum Brake, dat ook door Microsoft op de markt wordt gebracht, klaar is. Lake stelt echter dat ook daar nog geen duidelijkheid over is. Mochten de onderhandelingen met Microsoft mislukken, dan zal de studio op zoek gaan naar een andere uitgever. De studio heeft zelfs al met andere uitgevers gesproken. Lake liet aan Polygon een video zien van het concept van het vervolg, waarmee het in 2010 bij diverse uitgevers is langs geweest. De kans dat een vervolg op andere platformen dan die van Microsoft uitkomt, is dan ook veel groter.
     
    xboxlol en Ic3DFire vinden dit leuk.
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hoe vet zou het zijn om een remake te kunnen spelen op de XBOX ONE. En er wordt gesproken intern over Alan Wake 2. Man man wat zou dat GVD vet zijn!!!!!!!
    Als er nieuws is dan plemp het hier maar neer!!!! :)
     
    xboxlol en Ic3DFire vinden dit leuk.
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ben je nou op jezelf aan het reageren!?!? :+

    Ik zou deze game zo weer kopen, full priced @ Xbox One! No brainer!
     
    xboxlol vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina