1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alan Wake

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Een tussenweg is wellicht mogelijk, bv een slaande beweging waarbij de tegenstanders even op een afstand zijn. Vervolgens kan je dan alsnog rennen of natuurlijk met een zaklantaarn op ze schijnen:cool:
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Lekker creepy in het begin. Was in zo'n huisje aan het rondneuzen zie ik ineens een man langs een raam lopen! Lekker creepy game!
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit heel veel goede (klassieke) horror in, wat jij aangeeft is een klassieke voorbeeld. Toch zie ik ook nog veel kansen voor Remedy, als je bijvoorbeeld zo'n stukje hebt dat je met de auto rijdt overdag en dan naar een donker stuk bos kijkt. Dan zo daar ook wel eens wat in kunnen gebeuren. Dat er ineens iemand weg rent ofzo.
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    De sfeer is bijzonder goed idd , voorel episode 3 vond ik erg goed tot nu toe.
    Je voelt je echt opgejaagt door dat wat er allemaal gebeurd.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vanmiddag om iets van 13:00 zag ik de game in mijn brievenbus liggen, heel netjes!!! Ik ga er vanavond mee beginnen, omdat mijn woonkamer overdag toch aardig licht is en de game aardig donker is, ik zie vast geen fuck. Moet ook de episodes nog kijken, dus lekker in de avond ermee beginnen. Surround sound flink aan en gaan met die banaan.

    Wanneer wordt die DLC/update voor de animaties verwacht?
     
  6. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch opvallend hoe lovend iedereen is op de fora, terwijl de reviews toch wat tegenvielen :thumbs:
     
  7. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom lees ik ook nooit reviews.

    Leuk om te zien wat er allemaal in de game zit maar het cijfer vind ik toch altijd persoonlijk.
    Een game moet je zelf testen , kheb ook een hekel aan mensen die een game niet kopen/afkraken alleen omdat iemand op internet het een 5 waard vind.
    Terwijl ze de game zelf niet gespeeld hebben.

    Alan wake is gewoon kwa sfeer super , de laatste keer dat ik dat had was met batman AA :)
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    8.5 uit 38 reviews valt echt niet tegen.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, het is mooi als reviews positief zijn maar dan betekent het nog niet dat jij dat ook zal vinden. Een vriend van mij, prima gozer verder maar die gaat nog altijd veel te veel van reviews uit. Blur vind hij bijvoorbeeld een supergame, heeft erg veel fun van de beta gehad maar toch zegt ie 'mjaaaaaa..even de reviews afwachten nog hoor, als die een 7 bijvoorbeeld scoort dan hoef ik hem niet' . Kom op joh :)

    Het ging dan vooral altijd om IGN bij hem, die waren heilig. Het is echter leuk als ik hem soms ermee kan pakken. Laatst was hij bezig met The Force Unleashed en hij was me toch enthausiast erover joh, en toen zei ik 'maaaaar, IGN geeft het niet eens zo'n hoog cijfer man' waarop hij dan weer zei, ja ze zeggen dat het alleen voor de echte fans en dit en dat is, haha...prachtig.

    Metro 2033 is ook zo'n game, heb een aantal negatieve reviews gelezen en dat gezeur vond ik echt nergens over gaan. Ze hebben het niet 1x gehad over de geweldige dingen in die game. Ach, al een hele tijd boeien reviews mij niet heel erg meer. Sowieso laat ik een reviewer nooit voor mij beslissen of ik een aankoop wel/niet doe. Demos spelen is een leuke manier om te testen maar vooral gameplay videos bekijken...dat is echt voor mij de manier ;)


    Maar back ontopic weer, haha.
     
  10. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had toch wel 90+ verwacht ;)

    Maar tegenvallend is wat overdreven inderdaad, verkeerde woordkeuze.

    Denk dat ik hem nog wel haal na zodra ik klaar ben met RDR.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb net de laatste twee afleveringen gekeken van de prequal to Alan Wake. Echt heel erg nice, prima acteerwerk en coole acteurs ook. Ze mogen dit van mij vaker doen, ik zou een film hiervan kunnen kijken, echt nice gedaan!!!!! En die acteur die AW moet voorstellen, heel cool!
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Allemaal uit? Mooi. Dan ga ik ze ook kijken. Staan ze al allemaal op marketplace in HD? (wat gedoe met kabeltje wisselen nu)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Marketplace weet ik niet,maar ik zou gewoon Youtube doen en alles lekker in 720p fullscreen kijken op je laptop/pc joh :)

    Als je alles gekeken hebt, dan kan ik dit ook aanraden. Ze analyseren de boel en zien allemaal dingen (vooral in de intro) die mij niet waren opgevallen. Echt cool, van dat jochie in de intro van de serie e.d.

    [yt]iW1f4uazGDw[/yt]
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm youtube en fullscreen... ik zal nog ff kijken. :)
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @Bigkabuto

    Is het aan te rijden die episodes te kijken voor je aan de game begint?
    En staan al die filmpjes op youtube,of kan je ze ook op Marketplace downloaden?
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Het is de 'Prequal to Alan Wake' , absoluuuuuuuuuuut kijken voordat je aan de game begint. Op youtube staan ze allemaal. De link die ik heb neergezet is van Machinima geloof ik, ga naar dat kanaal en je kunt alle episodes bekijken in 720p en met fullscreen is het nog steeds prima kwaliteit. 1-4 staan op Marketplace, gisteren kon ik 5 en 6 nog niet vinden. En persoonlijk vond ik het fijner om het op youtube te kijken.

    In de serie zie je bijvoorbeeld allemaal verschillende dingen zoals dat restaurant enzo, volgens mij is dat restaurant die je ook in gameplay videos zag, exact hetzelfde restaurant, ik zal er vanavond achter komen. Ik hoop ook echt dat je nog andere verwijzingen uit de mini-serie zal tegenkomen in de game.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ok bedankt voor de tip! :)
    Zal ze zo dan bekijken voordat ik vanavond aan de game begin.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Er zijn 3 analyse videos van de episodes, veel blijft nog onduidelijk zeg, cool. Ik hou wel van mysteries,maar dan moeten ze wel bekend gemaakt worden in de game ;)

    Hier kun je alles mooi in 1x vinden.

    http://www.youtube.com/show/alanwake?s=1
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Die WTBF afleveringen zijn erg tof, zij wijzen je op dingen die ik zelf echt niet had ontdekt! Hoop dat de laatste WTBF aflevering over episode 5 en 6 ook snel komt, dan kan ik die ook nog kijken voordat ik aan de game begin!
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad, ik wou dat die episode er nu al was,maar ja...dat is helaas niet zo. Maar ik ga er niet op wachten, ik heb de game nu dus ik ga er ook zo mee beginnen. Ben wel benieuwd hoe in episode 6 tegen het eind ....

    Ineens jake alleen in die auto zit en de schoen van zijn ex vrouw op de grond ligt aan de passagierskant. Vermoord door hem? Hmmmm....

    Uitstekend in elkaar gezet deze miniserie hoor.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina