1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alan Wake

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent gewoon blij als je wat licht ziet.. een soort van opluchting. Het is dan ook erg vervelend als zo'n lampenbol kapot gaat wanneer je deze net hebt bereikt 8)
     
  2. xbox360fan

    xbox360fan Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet wist ik niet !
    Details zijn echt mooi in dit spel! Vogels, ritselende bladeren e.d.!

    Echt zin om vanavond weer lekker verder te gaan
     
  3. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    ep 2 uit :) fantastische game!!
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Net alle bright fall episodes bekeken,zo ook de What the bright falls 1 t/m 3
    Maar fuck hey wat een vage shit allemaal man 8)

    Jammer dat de rest van WTBF nog niet online staat.
    Brengt je allemaal al wel lekker in de sfeer van de game.

    Vanavond heerlijk beginnen aan deze game!
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben er nu ook mee bezig en ik let op alles wat ik zie, gewoon om te kijken of ik het herken uit de miniserie, en vond het wel lachen dat de auto van AW die je maar heel even zien exact dezelfde is in de game. :)

    Zit nu in het restaurant en ik herken gewoon dingen uit de serie, hardstikke nice. Verder vind ik vooral de lichteffecten nice, en animaties ook, Maar de graphics in het algemeen zijn gewoon mooi niet 'OMGWTFBBQ' mooi ofzo, ik meen me ook te herinneren dat ik las dat de game niet echt 720p was, en ik vind dat dat je dat ook kunt zien. Vooral in het begin en bij restaurant vind ik alles wat onscherp ogen, erger dan bij menig andere game.
    Verder geen ramp, maar het valt me op.

    Hoewel het stuk waar ik nou ben...het wel genieten geblazen is zeg, als het al een spoiler is...
    het stuk op weg naar je huisje, via dat bruggetje, bergen op achtergrond...niiiiiiiiice
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  6. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu hebben jullie gauw die episodes uit maar zoeken jullie nu ook meteen
    die collectes die je moet hebben?of pas als jullie hem hebben uitgespeeld?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    De graphics overdag zijn niet heel bijzonder maar vooral snachts als het begint te onweren en waaien en de mist begint rond te jagen ziet het er toch wel heel erg mooi uit.
     
  8. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Gister(nacht) uitgespeeld. Na Bioshock 2 de beste SP die ik tot dusver heb gespeeld dit jaar, maar de 5 jaar werk zie ik er niet in.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat ik wel heel erg zie is dat dit vroeg in de ontwikkeling een sandbox spel geweest is. Kijk alleen maar naar de HUD. Je maakt mij niet wijs dat het cirkeltje waar nu je levensbalk omheen zit niet oorspronkelijk als minimal bedoeld was.

    Ik denk dat ik het vooral erg leuk vind omdat de setting redelijk alledaags is. Het is weer eens wat anders dan de vele spacemarine/modern warfare/comic book helden settings die ik de afgelopen tijd gespeeld heb. Het is gewoon een normale plek waar vreemde dingen gebeuren ipv een of andere verre planeet , tolkien ripoff of post apocalyptische wereld.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag episode 3 uitgespeeld en begonnen met 4. Echt geniaal nog steeds. Begin van 4 is ook erg leuk. Wil eigenlijk niet meer dan 1 episode per dag uitspelen (hoeveel zijn er?), om het over een wat langere tijd uit te smeren.
     
  11. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 3 dagen te gaan dan :p
     
  12. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah, jammer. Gelukkig kan ik morgen en maandag waarschijnlijk niet spelen, dus is mooi uitgemikt met het oog op Red Dead Redemption. DLC op Alan Wake kan wat mij betreft niet snel genoeg komen.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat apart dat ik allemaal van die manuscripts vind in Episode 1 die allemaal verderop pas gebeuren in het verhaal. Als je naar Manuscripts gaat en je kijkt bij Episode 1, dan zie ik er twee staan...dan heeeel veel missing pages..en onderaan ook weer een paar. Je pakt ze dus niet op volgorde op dus? Ik zou ze best willen afspelen/lezen, graag zelfs..maar ik wacht wel tot ik ze allemaal heb.



    Of moet ik ze juist lezen zodra ik ze vind? Is dat juist de bedoeling? :p
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    ^Ik lees ze wel gelijk. Weten dat een bepaalde ('enge') confrontatie die in de manuscripten wordt aangekondigd eraan komt werkt (voor mij) juist spanningsverhogend, vergeleken met achteraf alles teruglezen en dan denken "o ja, dat had ik meegemaakt en dat ook en dat ook".

    Zojuist Episode 1 uitgespeeld. Voor het eerst sinds lange tijd weer eens echt kippenvel gekregen van de schrik toen er 3 Taken achter me aan kwamen. Het verhaal pakt je vanaf het eerste moment. Aan de ene kant wil ik nu doorspelen, maar ik ga het toch (proberen) te spreiden over 6 avonden.

    EDIT:
    Bronhttp://archief.xboxworld.nl/news/14187/eerste-alan-wake-content-dowload-the-signal-uit-op-27-juli/

    Ik geloof (kan het mis hebben) dat jullie 2 dingen door elkaar halen. Zoals ik de nieuwsberichten las gaf Remedy toe dat de lipsync/facial animations niet heel goed waren en dat de volgende DLC episodes betere facial animations zouden hebben. Als ik het me goed herinner wordt er nergens gesproken over een patch die de gezichtsanimaties in de huidige episodes zou verbeteren
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Klopt ja, je krijgt inderdaad te horen over dingen die gaan gebeuren. Maar vind je dat spanningsverhogend? Ik denk juist dat het onverwachte spannender is. Ik loop echt de hele tijd van het 'bedoelde' pad af om dingen te vinden zoals collectables en kogels en dergelijken, en uiteraard ook dus die pages. Denk dat ik nog geen enkele gemist heb...misschien moet ik ze allemaal maar gaan lezen dan :).

    En over die Facial animatio fix ----->


    http://www.vg247.com/2010/05/07/alan-wake-dlc-to-contain-facial-animation-fix/


    Maar de DLC is dus nog niet beschikbaar, waarvan de code op een kaartje staat? Apart....dacht juist gelezen te hebben dat je die gelijk kon spelen na het uitspelen...ah well. Ik weet niet eens wanneer ik AW uitspeel....maar ik weet in elk geval dat ik in juli een episode erbij krijg , altijd nice !!!!!
     
  16. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Pff nu ik dit zo allemaal lees wil ik deze spel ook spelen.
    Maandag maar is bestellen bij Gamehubs omdat ik ook nog Blur wil halen.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan uit het artikel niet opmaken of het nou voor de hele game geldt of alleen voor die nieuwe episode. Maar ik vind het geen ramp, het zijn de cutscenes maar en that's it.
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Net episode 3 gedaan, wat een kneiter gaaf spel. Nu naar bed :) hopen op een nachtmerrie.
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Whhaha, post van de thread imo\o/. Hopen op een nachtmerrie :D tja als dat gebeurd, dan is dat 't ultieme bewijs dat 't een creepy spel is =)
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Inmiddels de game uitgespeeld en echt damn, ik ga hem zeker nog een keer spelen op Nightmare modus :9 oh ja, laat die DLC maar komen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina