Dit kwam ik vanmiddag in de krant tegen: De bioscoop op uw computer • 5 sateliet luidsprekers + 1 Power subwoofer • surround sound • 45 Watt RMS • incl. kabels • minimum systeemeisen: PC met geluidskaart met 5.1 uitgang en Dolby Digital decoder 5.1 per set 29.99 kan ik dit setje voor de xbox gebruiken en zo ja hoe sluit ik die boel dan aan?
Ja en nee, je kan 2 boxen aansluiten ( of je subwover + 1 box. aansluiten is echt niet moeilijk. het is de moeite niet waard om dat te kopen.
sjit... maare kan ik die boxen niet gewoon op de tv aansluiten en zo toch van meerdere kanten het geluid horen? (dat ik bijvoorbeeld met splintercell kan horen waar iemand ongeveer zit)
Waar heb jij het allemaal over dromped? Je kan 5.1 met deze set toch volledig benutten, mits je een decoder hebt?
Ik heb die set ook voor de PC en ik heb hem ooit proberen aan te sluiten op mijn tv boven [waar ook mijn Xbox aan hangt] Het probleem was dat ik hem niet kon aansluiten. Het probleem was namelijk dat mijn tv het niet kon [ik heb een hele goedkope waar je nix mee kunt] en ik heb ook geen aparte DVD speler of ander iets eraan hangen dat ik als ontvanger kan gebruiken. Conclusie: Je kunt het gebruiken mits je een tv hebt met meerdere uitgangen voor tulp-'stekkertjes' of een ontvanger zoals een DVD speler ofzow...
je kan hem niet aansluiten als je je xbox op je antenne van je tv aansluit. al sluit je hem via scart aan > dan moet je de 2 geluidstulpjes in de achterkant van de subwoover doen. alleen gaat dit erg krap worden. met gevolg dat de subwoover tegen de tv aan moet staan.
erm, wat moet ik er nou precies bij kopen en wat moet mn tv kunnen? is hier niet ergens een schematische tekening van ofzo?
Gewoon een 5.1 set kopen met decoder erin. Dan heb je op adv scart cable niks bijzonders nodig en toch echt surround geluid.
asjeblief dat zou je namelijk met je geld doen als je dit zou kopen.. totaal niet betrouwbare hardware. en dolby surround krijg je er van zn langzalzeleven niet uit. Ik verwijs je door naar de link die in min sig staat, en ook hiernaast: De Dolby Digital & DTS Etc. FAQ ! lees die maar s heel fijn door Ik hoop dat je binnekort ook van dolby op je xbox kan genieten Het is de ware hemel groetjes
niet kopen, geen merk. Decoder zet het signaal uit je xbox advanced scart om in meerdere signalen voor de boxen appart. Koop een creative set voor 175 ofzo. als je goedkoop is behoorlijk goeds wil.
ik heb hem gekocht; en hij werkt prima. alleen wist ik niet hoe ik em voor de xbox moest gebruiken, dus heb ik het volgende gedaan : boxen op pc aangesloten en xbox op mijn pc aangesloten. [optie 2 ] : xbox op tv aangesloten en surround op pc; geluid en beeld van tv naar pc geimporteerd. conclusie : helemaal niet zo slecht.
maar hij zegt toch niet dat hij dolby digital wil; hij wil gewoon geluid van alle kanten en dat krijg je.
Maar je kan niet horen waar iemand vandaan komt bij Splinter Cell...want dan ga je helemaal flippen, hij komt dan namelijk van ALLE kanten...
had ik ook gezien, volgens mij heb ik die advertentie niet meer ( ik ga nog wel even kijken ) maar die was zeker beter dan deze.