ALE waarom maakt iedreen niewe treads aan over mij terwijl ik alles nu goed doet

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ale, 10 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ale

ale Guest

wie kan dit aan me uitlegen

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Je doet alles goed. Geen probleem toch.

En niet iedereen opent een nieuwe thread. Er zijn 2 threads geopent die allebei opgelost zijn.

3. ale

ale Guest

ja ok maar zo gaan mensen denken dat ik niet eerlijk ben en dat ik mijn spellen naar hun opstuur

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dan moet je dat proberen recht te zetten. Zoals ik het begrijp wil je je adres niet geven en moeten mensen het spel op komen halen ofzo...

Om je "onschuld" te bewijzen kan ik je aanraden het spel wat je wilt ruilen zelf (of met je ouders) te gaan ophalen.
    Verder is er vrij weinig aan te doen.

5. ale

ale Guest

ik heb me adres aan iedreen gegeven en met die pmd die ene die laast een tread opende daar heb ik nooit in me leven tegen gepraat

6. Horny Devil

Horny Devil Jackass Extrodinare

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu al 2x goed met ale zaken gedaan, als hij gewoon zijn adres geeft aan degene waar hij een deal mee heeft dan moet het verder wel goed gaan.

mvg. Horny Devil O-)

7. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga morgen naar Ale toe om eens flink te ruilen met hem. Je kunt prima zakendoen met hem zolang je maar duidelijke afspraken maakt.

8. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet wel ff je pm's lezen en wat afspreken met mij, ok??

9. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Was dit over de post?

Als dat zo is moet je even zorgen dat hij in de vertrouwens-lijst komt, en dan is er helemaal geen probleem meer. Dan kan Ale gewoon zeggen dat hij in de lijst staat, en dus te vertrouwen is. :D

10. ale

ale Guest

ja was met de post stephan en horney devil 2 x en met theexder allemaal met de post maar ze hebben me volgens mij niet toegevoed nog

11. Horny Devil

Horny Devil Jackass Extrodinare

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ale toegevoegt aan elite lijst maar dat is al 2 weken geleden, nog niet verwerkt? of overheen gelezen?

12. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    NOu volgens mij hoef je Ale niet toe te voegen want hij reageert toch nergens meer op. Zijn msn doet het niet meer en pm's reageert hij ook al niet op ik zou 4 spellen met hem ruilen ik zou zelfs naar hem toe komen maar telkens had hij een andere smoes en de laatste 2 weken reageert hij opeens hjelemaal niet meer ik heb hem ook gemaild maar oo tevergeefs.

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zolang er twijfels bestaan over de betrouwbaarheid van Ale, zou ik hem niet op de Vertrouwenslijst willen staan. Dit is geen aanval richting Ale, maar zolang hier misverstanden over blijven bestaan, moeten die eerst worden opgelost voordat ik iemand als betrouwbaar of onbetrouwbaar bestempel. Dit is dan ook gelijk een oproep aan de X-bazar mods om Ale voorlopig niet op de vertrouwenslijst te zetten.

14. ale

ale Guest

leuk voor je ........bitch

15. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ale waarom reageer je niet meer op onze afspraak??

16. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn ook zeker wel denantwoorden waar we op zitten te wachten en die je gan helpen :mad: |:-

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je begrijpt dat je je hier niet op het schoolplein bevind en DarkwingDuck nog altijd de persoon is die hier de tent runt? Ga maar knikkers ruilen.

18. ale

ale Guest

bedoel je jij ik ben zovaak online en jij hebt me waarschijnlijk geblokt dus ja en vorige kon ik niks zegen wantg me msn was kapot heel de tijd aanmelden enzo

19. ale

ale Guest

o kan wel maar jonge die blaauw doet het zelf hij zegt er nooit meer wat van

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Blaauw is een gerespecteerd member én een ervaren X-Bazar persoon (hoe noem je zo iemand :)) - Ik ga er vanuit dat hij jou idd niet heeft gezien want Blaauw is nog altijd de persoon die de deal met jou wilt voltooien - Dan gaat hij niet zeggen dat je nooit online bent.

Ander mooi communicatie middel: Telefoon of Email.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina