1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Alles over Blu-ray & HD DVD [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 30 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan moeten ze je wel willen checken. Afgelopen weekend kwam ik uit de USA met 2 Zune's, een koffer met nieuwe kleren, nieuwe snowboardschoenen en nog wat spul maar niemand die ons (of ieder ander uit onze vlucht) wilde checken.

    Je moet dus geluk hebben :b:
     
  2. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    De kans dat je bij terugkeer uit USA helemaal uitgeplozen wordt, is te verwaarlozen.
     
  3. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, maar de kans bestaat natuurlijk. Als ik ze vraag om ze uit de verpakking te halen, of de zegel er af te halen? Daar kunnen ze zeker niets tegen zeggen dan ;)

    Voorlopig al 9 films die ik zeker koop. Kost dan gemiddeld 11 euro. Wacht nog even af voor ik ze bestel, je weet nooit of je ze voor minder kan hebben \o/
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
  5. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Dreamworks films worden gedistributeerd door Paramount, ook zij zullen dus de overstap naar Blu-Ray maken.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat snap ik , alleen het wordt nergens vermeld dat ook zij meteen aan de blu zijn.
     
  7. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk omdat je dat wel kan aannemen, verder staat op Comingsoon.net wel dat Dreamworks daardoor ook over is.
    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=42237
    Comingsoon.net is een erg betrouwbare nieuwsbron op het gebied van films en ook op het gebied van dit soort nieuwtjes.
     
  8. SizzlingBelge

    SizzlingBelge Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Rechtstreeks van de superieure Sony website:
    And the pope really does shit in the woods. :)
     
  9. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze zijn er wel vlot bij dan.
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb net 3 films besteld op blu-ray
    a space oddyssey 2001 €14,52
    black hawk down €13,16
    alexander (final cut) €11,81 (hóe duur zegt u???:lol:)

    Incl verzending €43, ze zijn alleen niet NL ondertiteld.
    Kijk s op hdmoviesource.com.

    Ze zijn zo goedkoop, ik kon ze niet laten liggen...en ik heb nog niet eens een blu-rayspeler lol! Ik wacht op de pick-n-mix bundelaanbieding van de ps3 waarbij deze wordt aangeboden met 2 sony games naar keuze voor waarschijnlijk €460. Het is nog niet helemaal zeker, maar als het goed is zou de bundel er zo uit komen te zien voor Europa.

    Ik denk niet dat ik nog kan wachten op de blu-ray add-on voor de xbox360. Bovendien koop ik zelfs als groot xbox360-fan, voor n klein bedrag extra, liever een ps3 met al zn mogelijkheden dan een add-on voor de xbox360. Zeker ook omdat je eerst tot mei zou moeten wachten, leveringsproblemen niet moeten optreden, tests uit moeten wijzen hoe goed de add-on zou zijn enz enz.

    Het was beter geweest als Microsoft dit eerder had gedaan, want er zullen veel meer mensen zijn zoals ik die naast hun xbox360, nu ook een ps3 aan gaan schaffen. En er zullen al veel mensen de ps3 hebben aangeschaft alleen vanwege de blu-ray.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  11. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn zeker mooie aanbiedingen. Deze al gezien?
    http://www.amazon.de/gp/feature.html?ie=UTF8&plgroup=1&docId=1000153763&plpage=1

    9,97 euro en die hebbeb wel een nederlandse ondertitteling, niet dat het zo belangrijk is hoor. En de films die ik hier niet kan kopen, ga ik via amazon.com bestellen waar er heel veel staan voor 15 dollar. Maar die stonden al voor de aankodiging van toshiba op die prijs. Waarschijnlijk gaan die de volgende dagen nog naar beneden gaan. Als ze in Duitsland de prijs op 10 euro zetten, dan zullen ze in Amerika wel op 10 dollar komen. Het staat ook aangekondigd dat er wat gaat veranderen de volgende dagen. Stel u voor hd dvd's aan 6,8 euro!!! De kortingen zijn nog maar pas begonnen.

    Maar ik hoop het ook voor blu ray hoor, dat de prijzen zullen dalen. Maar daar ga ik toch voorlopig niet in investeren en een blu ray add-on komt er zeker niet in. AL vind ik het wel een grappige move, zo een beetje nochanlant:
    " Ok, dan brengen we er nu eens eentje uit die blu rays kan spelen, heb je trouwens onze toppers van games al gezien op het dvd formaat?" :)
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Dat zijn ook erg goede aanbiedingen zeg! Kolere:)
    Maar deze gaan zeker via creditcard en niet via paypal?? Ik moet nog een creditcard aanvragen namelijk.
     
  13. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het, maar heb ik ook niet. Paypal werkt niet via bankoverschrijving in België. Je had het al eens als advies van jouw gekregen. Mijn betalingen laat ik dan door iemand anders uitvoeren, en die betaal ik dan terug.

    Mijn vriendin komt van Duitsland en die kan dat via bankoverschrijving doen. We laten het dan naar haar oma sturen, waar al 8 hd dvd's gereed liggen, nu komen er nog zeker een 10-tal bij. En geen verzendkosten! Echt mooi.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    vraagje @ anton

    zijn de hd-dvd niet helemaal in het duits dan ?

    ik bedoel qua inlay etc...... ?

    @Ferry

    idd Hdmoviesource is best wel goedkoop...... goedkoper dan dvdpacific iig (nu nog wel)

    heb je ook goodfellas gezien ??? nu nog maar 11 euro .......................
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  15. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van universal zijn in Europa altijd ondertitteld in heel veel talen waaronder nederlands. Met die van Warner moet je wel eens opletten. Maar ook voor universal zijn er misschien uitzonderingen... nog geen tegen gekomen. Soms staat het er bij vermeld op amazon.de
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Of het hoesje in het duits is zou mij niet zoveel uitmaken eerlijk gezegd. De audio is natuurlijk wel gewoon in het engels te zetten.
    Maar ik kon niet zo snel vinden dat er wel Nederlandse ondertiteling opzat al lijkt dat redelijk logisch.
    (edit: ah Anton, duidelijk!)

    Ik heb nu 1 keer bij hd moviesource en 1 keer bij axelmusic iets besteld. Axel was nog ietsjes goedkoper, maar het duurde erg lang voordat ik het binnen kreeg....weekje of 3 en eerst de ene film, later film 2.
    De zending van hdmoviesource was in 4 dagen binnen.

    Schandalige prijzen die wij in Nederland moeten betalen, als ik hier in de winkels kijk.
     
  17. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Maar soms vind je nog wel redelijke prijzen in de media markt ofzo. Ik heb overlaatst de bourne trilogy gekocht in de fnac voor 38 euro! Je moet er wat geluk mee hebben.
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    dat is €12 per film....lekker!
     
  19. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    12*3=36≠38;)

    maar bij van leest is de trilogy idd ook 38 euro. leuk prijsje.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    hdmoviesource is echt top !!!
    heb er al 5 keer besteld en alle 5 de keren binnen 5 dagen binnen

    ECHT EEN AANRADER
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina