1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg niet dat het boek niet goed is he ;) Vind de cover gewoon niet zo mooi
     
  2. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben zelf niet echt een fantasy liefhebber (en ik vind het vervelend dat veel fantasy boeken in series komen), maar deze wil ik toch eens proberen. :)

    Raymond E. Feist - Faerie Tale / Elfensprook

    [​IMG]

    De succesvolle schrijver Phil Hastings leidt een gelukkig bestaan. Hij heeft een lieve vrouw, twee leuke kinderen - een ondeugende tweeling - en sinds kort mag hij zich eigenaar noemen van een prachtig buitenhuis in een bosrijke omgeving. Echter, boven alle aangename vooruitzichten pakken donkere wolken zich samen als de tweeling op verkenning gaat in de omgeving. Iets, of iemand - maar wat, of wie? - lijkt het tweetal scherp in het oog te houden.
     
  3. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Je koopt/leest toch een boek omdat je dat zelf wilt, niet om de reacties van andere mensen? ;)
     
  4. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee tuurlijk niet hoe kom je daar bij, ik koop altijd boeken om indruk maken op vrouwen die dan om me heen zitten.

    Ben helaas twee ernstige problemen tegen gekomen:

    - Met me kindle kunnen ze niet zien wat ik lees.
    - Mensen kunnen hier geen engels dus nog geen idee wat ik lees als het hardcover is.

    Wat een dilemma :F:
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Je zal hem eerst eens moeten gaan lezen. :+
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nou. :'-(

    Is die Zafon ook goed? Of die nieuwe fantasy? :eek:
     
  7. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Murakami... Het duurde even (202 blz)... Maar die man is geniaal.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Zoals we dus al zeiden, wanneer je er eenmaal aan begint wil je ze op een gegeven moment allemaal lezen. :+
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat boek kan alleen nog maar gaan tegenvallen voor mij. :+
     
  10. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Told ya! Je moest er alleen even inkomen, de rest van de serie is gewoon briljant.

    Trouwens, gaat ons leesproject 1 maart nog door? :)
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Of course. Tenminste... Als er interesse is.

    Eigenlijk wil ik hem nog wel vervroegen naar de 17e, aangezien ik die week vakantie heb. :+
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeg Modder: Stad van de Dromende boeken al gelezen?!
     
  13. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is vandaag? ;)
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik heb de laatste tijd alleen maar dikke pillen gelezen voor m'n studie. :+

    Lizza: Typo, ik bedoel natuurlijk de 27e. ;)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe werkt dat nu, zo een boekenclubje waar je samen een boek leest? :+ Is er dan een limiet van hoeveel pagina's je in een bepaalde tijd mag lezen zodat je niet te ver voor ligt? Of samen beginnen op een datum en zien wie als eerste klaar is? :p

    Maar wel natuurlijk ieder hoofdstuk samen analyseren. :cool:
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Natuurlijk gaan we het over de awesomeness van de hoofdstukken hebben. Vast genoeg awesomeness te vinden in z'n meesterwerk (volgens velen). Jammer dat jij niet mee doet. :+
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben sowieso nog wel even bezig met Erfenis. :+

    Zal Lizza zich wel moeten inhouden, anders heeft ze het boek al veel te snel uit .Het lijkt me iig niet de bedoeling dat iemand straks ver voor ligt op de rest. :p 3 hoofdstukken oid per week? Of 1 per dag?

    Vraag me gewoon af hoe jullie dat gaan aanpakken. :9 Ik ben iig benieuwd naar jullie analyse over de hoofdstukken. ;) Als een stel oude dametjes in de kring gaan zitten en om de zoveel tijd bij elkaar komen om een hoofdstuk te bespreken. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2012
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik zou er niet naar kijken. Dan verpesten we gelijk het boek voor je, mocht je het ooit gaan lezen. :mad:
     
  19. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    3 hoofdstukken per week! Echt dan heb ik dat boek al 3x uitgelezen voordat de rest hem uit heeft. :+
    Ik denk dat we even moeten kijken wie er nog meer mee doen, als Modder zegt dat hij vrij is leest hij volgens mij ook meer dan normaal gesproken. Als we gewoon een aantal pagina's afspreken dan hou ik me er (misschien) wel aan, ben nu toch ook bezig met die Eragon serie. ;)

    Er zullen wel leuke discussies komen, ik zag net Modder's review van Jacht op het verloren schaap en hij was er geloof ik helemaal lyrisch over, terwijl ik hem niet echt geweldig vind (zeg 3,5 ster :p)
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2012
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het wordt toch echt tijd dat GR ook met halve sterren gaat werken. :+ We hebben allemaal al minstens in 1 review gezegd dat het boek 'eigenlijk x,x ster waard is', maar dat we het van ellende x geven omdat GR lame is.
    Misschien, maar het lijkt me zo leuk om te zien en lezen. Als het tenminste als een echt boekenclubje wordt gedaan en er inderdaad ~per hoofdstuk wat gepraat/gediscussieerd wordt. (ik zou het zelf nooit willen trouwens; ik lees liever een boek in mijn eentje zonder dat er tijdens het lezen discussies over zijn. Ik heb liever een persoonlijke, afgesloten ervaring met een boek :p)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina