1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 28 jul 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik begin een angstig vermoeden te krijgen ja. :'-(
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Angstig? Hoezo? Je hebt ze toch gekocht om ze te lezen? 8)
     
  3. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zullen wel van die boekjes worden zoals Slaap en De Broodjesroofverhalen. En dan lekker 15 euro p.s. ;)

    Zijn nu verder alle boeken van Murakami in het Nederlands vertaald?
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Alleen Underground niet.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Meer in de zin dat ik ze nu moet bewaren. :'-(:+

    Heb al op mijn FB een advertentie gemaakt en inmiddels is die al een keer gedeeld. Hopelijk zien meer mensen het op hun vrije dag. :eek:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Klaar met de Donkere Tijd, wil ik gelijk de Nieuwe Tijd bestellen, is die niet meer te krijgen :mad: (op het eerste deel na) Crap! Hopelijk komt er nog een heruitgave.

    Gisteren in een Crichton boek begonnen, gelijk zo typisch :+ ;

    [​IMG]

    Bronvermelding, referenties, gewoon midden in het boek!
     
  7. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je tenminste een excuus om niet aan De Nieuwe Tijd te beginnen. :+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar... Ik wil wél aan de Nieuwe Tijd beginnen! :+ Waarom zou ik een excuus nodig hebben? :p
     
  9. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik krijg altijd beetje kriebels van die vertaalde titels 8). De nieuwe tijd klinkt echt zo slecht.

    Dat zijn allemaal fantasy boeken toch? Lees ik nooit maar zit weleens te twijfelen. Wat is nou echt een hele dikke aanrader en redeljik toegankelijk om in te stappen in dat genre?

    Aangezien ik vrijwel alleen romans/literatuur lees en dat hier bijna niet wordt gelezen.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 4 jun 2014
  11. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha oh ik dacht dat je al zoveel moeite had met de Donkere Tijd. :p
    Je bent er in ieder geval (zelfs voor jouw doen) heel langzaam doorheen gegaan toch?
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het laatste boek ging traag ja, maar de rest van de serie ging op mijn normale tempo. Op een gegeven moment zelfs snel! :+
    Maar toen kwam die verkoudheid waardoor ik een weekje oid niet las, waarna ik lastig terug in het ritme kwam. :p En daarna die luisterboeken voor mijn verjaardag waardoor ik mijn leestijd moest opsplitsen tussen een normaal boek en het luisterboek. Luxeprobleem, haha.

    Maar De Donkere Tijd is uiteindelijk heel erg goed bevallen. Wat stroeve start met het eerste boek maar het werd steeds beter. (eerste boek was wel lekker geschreven zoals we van Heitz kennen met De Dwergen, maar wat te veel politiek geneuzel. Dat blijft aanwezig in de andere boeken maar er komt een steeds betere mix met andere zaken)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    1 van 25 ongelezen & bijna onaangeraakte impulsaankopen! :+

    Als jullie dat zinnetje zien staan op BOL, dan ben ik dat.
    Heb daar al mijn te verkopen boeken ook neergezet, voor-
    heel redelijke prijzen gezien de staat waarin ze verkeren.

    Zoek me op, deel het, vertel het aan je vrienden van mijn part.

    Even eens de boeken van Zafon erop gezet. :thumbs:
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de serie van eragon ( Christopher Paolini) gelezen ?
    Vroeg me af of die de moeite zijn om aan te beginnen.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Lizza heeft ze gelezen geloof ik en als ik haar mag geloven zijn ze zeker de moeite waard. Film van het eerste boek kun je beter skippen, die vond ik al niet best.
     
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Afgelopen weekend Ik ben pelgrim uitgelezen. Zo'n 3,5 week over gedaan denk ik, maar geen moment verveeld. Lees eigenlijk vooral in bus, maar keek er ook wel steeds naar uit om verder te lezen. Het laatste stuk vond ik iets minder worden, en had even idee dat spanning expres werd uitgesteld.. maar al met al ruim 700 bladzijden zeer geboeid gelezen en er zitten geniale stukken in. Welverdiende 5 sterren ook gegeven op GR. Absolute aanrader :thumbs:
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan wacht ik even op haar mening.
     
  18. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Svenn Eragon is een prima serie, opzich qua fantasy redelijk met LOTR the vergelijken dus weet niet of je dat geweldig vond. Had wel af en toe een stukje wat ik minder interessant vond en andere die ik juist heel tof vond.

    Niet één van de betere fantasy series die ik heb gelezen maar wel vermakelijk.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2014
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Begonnen aan het boek dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Helaas het derde deel in een serie, die van Nick Brown, Strijder voor Rome. Alleen heeft die man wel een heerlijke schrijfstijl, het is alsof je een HBO televisie serie leest. _O_
    Speelt zich af rond 271 na Christus, hoofdpersoon is Cassius. Actie en het verhaal lijken erg de moeite waard. Alleen dus balen dat de gever niet opgelet heeft dat dit een serie is, maar goed, was toch al niet echt van plan de hele serie te kopen en te lezen. :+
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt !
     

Deel Deze Pagina