1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 28 jul 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Toch besloten wel allemaal die boeken de deur uit te doen, ondanks de hoge prijs voor verzendkosten. Deze zijn minimaal 6,75 omdat het als pakket moet, plus nog een euro of 2 voor de doos waar het in gaat. Slimmer is dus meerdere tegelijk te kopen. Bieden kan vanaf 8,75, en dan kunnen er ook ongeveer 4 boeken in de doos.

    Hieronder de foto's nogmaals, omdat ik net PM kreeg met interesse voor de militaire thrillers.

    @ Arti: Voor jouw zijn de Tolkien boeken gereserveerd als je ze nog wilt hebben. Zijn in nieuw staat, nieuw prijs is behoorlijk hoog nog, dus denk goed na over je bod als je zo vriendelijk wilt zijn.

    De bekende boeken van Carlos Ruiz Zafon gaan ook de deur uit. Schaduw van de Wind, Spel van de Engel en De Gevangene van de Hemel. Die staan niet op de foto, maar worden wel aangeboden voor biedingen. Nogmaals, op elk pakket geld minimaal 8,75. 6,75 euro voor de verzendkosten minimaal, 2 euro voor de doos waar het in gaat, omdat ik wel wil dat alles heel aankomt. Ik lever geen slechte service, maar die is ook niet goedkoop daardoor. Ik sta op de trusted list van de XBW bazaar, mocht dat relevant zijn.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik wil 1q84 en Illias & Odyssee en de boeken van Carlos Ruiz Zafon (mits in goede staat) wel :)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zijn allemaal in nieuw staat. Het enige is dat de kaftverpakking, net zoals vroeger met schoolboeken, hoog uit wat verward is omdat ik ze een paar keer verplaatst heb. Deze boeken zijn echter nog meer dan zat winkel waardig. Zoals ik eerder al aangaf lever ik geen rotzooi. ;)

    Doe maar een bod voor die 5, plus de minimale 8,75 nog, afhankelijk van hoe jij verzending wil, dan kunnen we dan bekijken of ik het een goed bod vind. Ik hou de nieuwprijzen wel in de gaten en daar ga ik op zich wel genoeg vanaf hoor in onderhandelen. ;)
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    2 euro voor een doos? 8)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Een stevige doos, en bovendien nieuw. Niet een doos uit de dozen bak van een supermarkt. ;) Ik wil die boeken wel goed overhebben. Bovendien word het zo allemaal beter ingepakt.
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    €50 incl. :)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    PM!
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tolkien boeken kan ook weer op geboden worden. Had ze gereserveerd, maar is geen interesse meer.

    5 boeken verkocht aan L.A. Deze zouden morgen moeten arriveren.

    Te weten: 1q84, De Zafon boeken 3 stuks & Homerus Ilias & Odyssee.

    Nog eens 2 boeken gereserveerd voor iemand die de betaling al de deur uit heeft gedaan. Dit zijn een boek van Chris Ryan, Bloedbroeders en Epicentrum van Andy McNab.

    De rest is nog te koop.

    Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie me een beetje verder konden helpen, hoeft natuurlijk niet. Ik ga als het echt tegen zit ze wel op Marktplaats zetten. Jullie hoeven ze zelf niet persé te kopen, maar bedoel het meer in de trend of jullie nog iemand weten.

    Alles is welkom!
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Haha, Yellow die het Boekentopic in zijn persoonlijke verkooptopic omzet :lol:
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Interesse? :+
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    The Maze Runner
    Een titel die ik al eerder had voorbij zien komen(niet hier) maar nooit de moeite had genomen om te lezen ondanks dat de opzet van het verhaal mij behoorlijk intrigeerde. Toen ik zag dat dit boek zou worden verfilmd toch maar even paar dagen tijd voor genomen.

    Kort gezegd het boek wordt echt gedragen door het plot, ik kon me weinig inleven in de personages omdat er er gewoon geen diepgang was. Desalniettemin toch erg vermaakt met het boek omdat het echt een uniek verhaal is, overigens spreken dystopische en sci-fi gecentreerde boeken mij sowieso wel aan.

    Ben benieuwd hoe de film is, trailer niet bekeken:+
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zafon boeken kwijt.
    1q84 Murakami trilogie kwijt.
    Homerus boek kwijt.
    Epicentrum Andy McNabb kwijt.
    Chris Ryan bloedbroeders kwijt.

    Deze zijn nu allemaal verkocht, L.A. was in elk geval tevreden. Nu die Farid gozer nog met die laatste twee boeken die ik noemde. Ardennenoffensief was ik ook al kwijt, maar die heb ik weggegeven aan een kennis.

    XBW heeft wel mijn voorkeur boven MP, dus wees lief en koop een paar boeken. O-)
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    L.A. heeft tenminste smaak. :cool:
     
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    De rest is rommel :+

    Maar ik durf hier inderdaad nu niks meer over boeken te posten, anders gaat ver verkooptopic in de war 8)
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik wel. :cool:

    Ben vorige afgelopen weekend aan Dans, Dans, Dans begonnen. Begon wat stroefjes, maar hij is weer heerlijk. _O_

    Ik kan ook genieten van die flashbacks naar Pinball, 1973 en De Jacht Op Het Verloren Schaap. :D
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heeft iemand Under the Dome gelezen? Kennis is het aan het lezen maar vindt het dikke crap (veel en veel te weinig focus op het mysterie van de koepel, hoe komt het daar, wat doen we eraan).
    Gaat het nog beter worden? Wordt het op een fatsoenlijke manier opgelost? Of blijft het een gaar moordfestijn?
     
  17. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Gozah! 8)

    Ben de laatste paar jaren echt geen boekenlezer meer maar hoop dat deze 2 boeken het weer een beetje kunnen aanwakkeren
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2014
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Maak je daar maar niet druk om. Ik heb zelf een boek van hem gelezen, Nul Uur van Andy M, en Killzone van Chris Ryan. Die laatste een beetje ongeloofwaardig, maar Nul Uur was echt helemaal top. Ook een boek wat zich voor meer dan de helft in Amsterdam afspeelt en hoe hij dat beschrijft is werkelijk grandioos. _O_ Enige waar je met Andy M even op moet letten is dat die in de IK vorm schrijft. Dat is in veel gevallen rete irritant, maar hij doet het gewoon zo goed dat het je na enkele tientallen bladzijden al niet eens meer opvalt. :thumbs:

    Blij dat de boeken goed overgekomen zijn. Veel leesplezier en als je nog meer wilt in de toekomst, dan weet je me te vinden. :+
     
  19. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt Yellow! De boeken zijn in top conditie afgeleverd!
     
  20. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja mooi boek is dat, niet al te lang geleden gelezen. Na een kleine dip zelf ook weer bezig. Vol aan de spaanse studie voor nu en daarna in de trein totaal geen energie om nog door te gaan dus mooi moment om een boek op te pakken. Nu bezig in mijn eerste Hemingway, nooit gedacht hem te gaan lezen en geen idee hoe ik erop kwam, maar bevalt erg goed.
     

Deel Deze Pagina