1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 28 jul 2013.

  1. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Name of the Wind zeer tof, alleen het wachten op deel 3 :mad:

    Anders eerst Mistborn Trilogie
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Thanx. In welke catogorie kan ik die scharen? Harry Potter (redelijk beperkt magisch universum, vooral gericht op één centraal punt zoals Hogwarts), Lord of the Rings (grootschalige epische gevechten met veel verschillende rassen en enorm veel lore) of meer Game of Thrones ( zonder enorm veel mytische wezens e.d.)?

    Ik ben in alle drie de soorten wel geïnteresseerd maar na A Song of Ice and Fire is het misschien handig om een iets kleinere wereld in te stappen ofzo. Dunno.

    Het kiezen van een serie is echt een zwak punt van mij. :mad: Bij zowel games, films als boeken heb ik daar moeite mee. Als ik dan eenmaal begonnen ben wil ik niet meer terug en zit ik er helemaal in, maar het beginnen aan iets... Help. :lol:
     
  3. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is lastig maar dan zou ik toch kiezen voor Lotr, totaal nieuw wereld met duizenden religies, paar rassen, groep helden en een toch wel uniek magisch systeem. Het is wel een stuk makkelijker te volgen dan Game of Thrones lijkt me doordat er niet 10 verschillende groepen een hoofdverhaal hebben, maar heb nooit die reeks gelezen.
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Joe Abercrombie First Law Trilogy en daarna de standalone boeken en hetzelfde universum! Spreek ik je over twee maanden weer OK? :+ Super vette fantasy _O_
     
  5. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Gaat ook op het lijstje, thanx.

    Misschien dat maar gewoon doen ja, ik ben al bekend met het universum door de films en games en weet dus een beetje hoe de wereld in elkaar steekt. Als het dan wat minder druk is qua fantasy universums voor mij persoonlijk (Dragon Age, The Witcher en de Marvel films zijn ook aanwezig de afgelopen tijd :+)kan ik weer in een nieuwe stappen en mij daar volledig op focussen. :D
     
  6. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha bedoelde dat Mistborn qua catagorie het meest op Lotr lijkt uit de 3 opties, maar Lotr is ook er zeer vermakelijk om te lezen.
     
  7. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Oh. :D Naja eerst het laatste boek van ASOIAF maar eens uit lezen.
     
  8. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    [​IMG]
    waarvan 19 "gewone" boeken
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh shit, helemaal vergeten. Ik moet nog voor het eind van het jaar een bestelling doen bij de ECI. :+
    Uhm, snel iets uitzoeken 8)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zeg gewoon ECI op man. Het is toch niet leuk, verplicht bestellen. 8)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als ik het niet leuk vond had ik het al lang opgezegd. Je krijgt ook mooie kortingen. Hetzelfde boek wat bij Bol bv 23 kost, kost me hier maar 19. Weer mooi meegenomen.

    Ik ben deze keer gewoon erg vergeten iets te bestellen. Dat is mijn fout, niet die van de ECI. :+
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Voor 4 euro korting zoek liever elders op het web, of naar een ander alternatief. Als je van die 23 euro nu 11,50 korting kreeg. 8)
    Nee, zelfs voor die paar euro zou ik me niet bij ECI aansluiten, net een enge boekensekte. :+
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat jij wilt. Had net voor €80+ in het mandje staan, maar met ECI korting kost het ~65. Lekkere korting voor boeken die ik hoe dan ook wel gekocht zou hebben.
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Net vierde deel van banned and banished uit maar ben nu wel even toe aan een rustmomentje na ze achter elkaar te hebben gelezen :+ Gister begonnen aan Metro 2033 en damn wat geniet ik daar van. Iemand die binnen hetzelfde genre (post apocalyptische shijt) nog aanraders heeft, graag!
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eerste keer dat ik de startpost zie sinds het nieuwe forum. Jezus wat is dat font klein tov het oude forum. :+ Dat moet ik eens gaan fixen, voor die 3 mensen per jaar die het lezen.

    Ik zag daar ook dat ik braaf linkte naar Android en iOS Goodreads apps. Maar niet naar de Windows Phone app. Weer iets waar maar 3 mensen iets aan hebben, maar goed. :p Er is geen officiele app, maar er is wel een redelijke vervanging. Social Reads.

    [​IMG]
    http://www.windowsphone.com/nl-nl/store/app/social-reads/edd75dd6-aeb8-4ead-9562-80bc7b91611e

    Niet zo uitgebreid als de iOS app, geen recommendations enzo. Maar wel prima basis functionaliteit.

    Ook een fancy live tile
    [​IMG] [​IMG]

    Main Menu
    [​IMG]

    News Feed
    [​IMG]

    [​IMG]
    Eventueel gelijk comment erbij plaatsen

    Je shelves
    [​IMG]


    Te sorteren op tig verschillende manieren
    [​IMG]

    Boek pagina
    [​IMG]

    Reviews op die pagina
    [​IMG]

    [​IMG]

    'Similar Books'
    [​IMG]

    Update je status
    [​IMG]

    En scan boeken in
    [​IMG]



    Note: Op de meeste screenshots had ik mijn eigen achtergrond ingesteld, je kunt een collage laten maken van je eigen boeken. Als je dat te lelijk vindt ziet het er zo uit
    [​IMG]
    [​IMG]
    Neutraal zwart dus.


    App is ook voor Windows 8.
    http://apps.microsoft.com/windows/nl-nl/app/social-reads/fde61f2a-79d8-4be4-96a9-aa0340483e27
    [​IMG]

    /verkooppraatje.
    Maar serieus, wel een fijne app. Toen ik pas WP had was ik eerst sad dat er geen GR app was. Dus voor de mensen die dat ook enigszins zijn, hier is je oplossing. :+
     
  17. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben vergeten op welke bladzijde ik was in een boek. :mad: Iemand suggesties over hoe je dat snel en effectief zou kunnen achterhalen? :lol:
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een boekenlegger gebruiken. :+

    Bladeren en stukjes lezen totdat je een aha moment hebt? :p
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Goodreads gebruiken. :cool:
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  20. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja, terug lezen en hopen dat ik hem een beetje snel tegen kom. Had al moeite met A Feast for Crows maar nu wordt het wel irritant. :lol:
    Daar ga ik inderdaad even een account op aanmaken, zocht nog een nuttige site.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2015

Deel Deze Pagina