Informatie - Screenshots - Trailers - Opmerkingen ~~ Platforms Xbox 360 / Playstation 3 ~ Uitgever Activision ~ Developer Infinity Ward ~ Genre 1st person shooter ~ Release datum Al te koop in de winkels ~~ [gb]Informatie:[/gb] ^top [gb]Screenshots:[/gb] ^top [gb]Trailers:[/gb] ^top [gb]Opmerkingen:[/gb] Hier verder over deze geweldige game. Let er even op dat je spoiler tags gebruikt voor de SP! ^top
Net de SP op Veteran uitgespeeld. Moet zeggen dat er veel meer verhaal in zat dan in MW1. Tevens ook een stuk meer momenten waarvan denkt: shit! Veteran was wel erg makkelijk moet ik zeggen.
Shit, had net een AC130 was het op die map op het dak, iedereen ging binnen schuilen kon ik ze niet doden .
Verhaal sloeg nergens op inderdaad. Beide SP's van MW hebben hun sterke en slechte dingen. Kan eigenlijk niet kiezen welke beter is, beide gewoon echt awesome.
ik snap het niet hoor, hoe kan je nu zeggen dat er hier geen verhaal inzit ? Ik geef toe mss moesten ze minder van de ene plek naar de andere switchen, maar er zat wel degelijk een verhaal in en dan zeker dat van de TF 141, dat van de Rangers was iets minder goed imo
Het verhaal is wel wat lastiger te volgen iig, ik raakte soms de weg even kwijt. Er gebeuren dingen zonder dat je er een reden voor ziet. Spoiler Zoals Shepherd, de nuke, en bij burgertown dat je opeens uit het niets een of andere hoge pief beschermen moet. Geen idee waar die nou weer vandaan kwam.
Er zit wel een verhaal in maar je moet er erg naar zoeken en vooral goed opletten. Het wordt niet altijd even duidelijk gebracht. Dat maakt trouwens wel dat de 2e playthrough ook nog interessant was want er vielen me een paar dingen op die ik de eerste keer helemaal gemist had
Van destructoid, iemand heeft net 17 uur gespeeld en kan zich niemeer inhouden, niet voor tere zieltjes, wat een triest figuur...
Wil iemand samen met mij Special Ops doen, ik heb de campaign al gehaald op veteran en nu nog ff deze zooi. Stuur maar een PM wanneer je geinteresseerd bent.
Wanneer krijg je die eigenlijk? Heb MW2 1 keer uitgespeeld op Veteran en daarna had ik dat museum, maar krijg je hem ook op Recruit etc?
ik heb hem op Hardend uitgespeeld en ik had hem ook en aangezien er nergens bij staat dat je het op Hardend of Veteran moet uitspelen zal je hem waarschijnelijk op Recruit en Regular ook krijgen.
Spoiler Geen idee of ik het zo moet doen, mjah. Volgens mij, als ik het goed heb gelezen, kan je daar alle personages gewoon dood schieten zoals Mekarov (?) en de andere folks.