1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Lol, dat had ik ook een keer - ik schrok me een hoedje toen ik de rode lichtjes zag :eek: :D
     
  2. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom hebben jullie hem wel :'-( De mijne is net zo lang weg en nog steeds niet wordt wanhopig ^^.
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk ook weer terug en flink wat gedownload enzo want heb in die 21 dagen veel gemist.
    Het werkt tot nu toe perfect. Hij is van 16-3-2006 en zat in plastic. Ik denk persoonlijk een geheel nieuwe. Zag ook geen enkele miniscule gebruikerssporen.
    Ik vind 'm ook stuk stiller dan mijn vorige zowel zonder als met game erin.
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ah, gelukkig. Das fijn voor je :thumbs:
     
  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Oke, als m'n zus gaat zonnebanken in m'n kamer met de muziek via mijn xbox 360 heb ik daarna die 3 rode lampjes. Nu heb ik zo dat ene gedaan dat je die code kan zien .
    0020 (Not yet known, possibly overheating)
    Maar naar zo'n overheating kan je xbox360 het weer doen? Althans, dat is bij mij al eens gebeurt dat ie het daarna weer doet...
     
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja over het algemeen is even afkoelen voldoende. Maar ik zou toch uitkijken met die zonnebank want echt goed voor het aparaat kan het niet zijn. gelukkig val je nog onder de garantie, weten zij veel dat je hem onder de zonnebank hebben gelegd :cool:
     
  7. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    oke, ik denk dan nu toch wel dat m'n 360 is overleden aan z'n tweede hartstilstand. Nu heb ik vraagje.. Is een Aankoop bon factuur ofzo echt verplicht omdat ding op te sturen via MS? Want door gekke redenen heb ik bij die winkel m'n bonnetje in moeten leveren omdat daar nog een tegoed op stond voor een spel dat ik dan kon kopen, ik heb toen niks teruggekregen. Ga ik straks maar evve checken bij die winkel
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    23 Oktober opgehaald, en vandaag heb ik em alweer terug! _O_

    Tis een nieuwe btw! :thumbs:

    Zat ook een blaadje bij met vragen over de service (poll dus).

    Hebben jullie die ook allemaal gekregen?

    Ik lees veel slechte verhalen hier, maar gelukkig heb ik er geen last van gehad! Van mij krijgen ze in ieder geval een dikke voldoende!:thumbs:
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    No problem, bonnetje is niet nodig.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    het resultaat voor vandaag:

    1.
    [​IMG]
    (ik kreeg verder geen melding op mijn scherm...)

    2. Vastloper toen ik een trailer wilde bekijken

    3. Vastloper tijdens de THPS8 demo

    helpdesk bellen, of het nog maar even aankijken? wat raden jullie me aan?
     
  11. maurice05

    maurice05 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox360

    ik zou hem opsturen ik had precies hetzelfde.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Helpdesk bellen!
    Stats op onze clansite: 27 gestemd op de poll "problemen met je 360", 12 mensen met problemen.....2% suuuuuure
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dat wordt dus mijn 5e/6e 360.. =(
    ik heb geen geluk met die dingen :'-(

    moest jij ook je HDD mee sturen?
    want dan ga ik proberen al mijn savegames op een MU te zetten :x

    hoera nog meer vastlopers \o/ :mad:
    voor een dia show van mijn vastlopers (nĂ¡ mijn eerste post): klik op de spoilertag :D

    1.
    [​IMG]
    wilde de settings van widescreen naar normal zetten (heb em normaal op een widescreen TFT aangesloten)

    2.
    [​IMG]
    bij het opstarten :D

    3.
    [​IMG]
    tijdens het spelen van een demo (THP8 )




    4.
    [​IMG]
    deze vastloper is nadat ik mijn HDD eruit had 'gesloopt' (damn, wat gaat dat ding er lastig uit 8))
    ik zie dat ik eens nodig met gaan afstoffen :+ O-)

    5.
    [​IMG]
    hier stond ie gewoon een tijdje (zonder HDD) aan, en dus niks te doen...Opeens verspringt ie naar gezellige gestreepte beeld

    6.
    [​IMG]
    voor de 2e keer \o/

    7.
    [​IMG]
    deze keer lag zelfs mijn netwerkkabel eruit
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tevens hebben een aantal mensen al gestemd voordat ze problemen hadden. Ik durf er me hand voor in het vuur te steken, dat minimaal 50% zijn Xbox 360 bezitters binnen 1 jaar na aankoop zijn 360 moet opsturen, bij gemiddeld gebruik.

    Mijn friendslist heeft die 50% inmiddels al overschreden volgens mij.
     
  15. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360 is afgeleverd in frankfurt, is dat goed?, in ieder geval wel snel binnen 2 dagen al in frankfurt:) hopelijk deze week nog weer binnen, weinig kans ik weet maar ja hopen kan altijd toch:), zeg van wie krijg je email over de terugweg, van UPS of MS? want MS kan ik geen email van krijgen ivm het weigeren van email van microsoft of derden bij de registratie van xbox live:confused:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    als ik het goed heb, komt het van MS

    weet je wat: ik doe lekker moeilijk :D

    een screenshot:

    [​IMG]
     
  17. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gisteren ben ik ook een van de uitverkorenen die mag genieten van "The ring of death"...
    gisteravond de klantenservice gebeld, 20 minuten gewacht, en toen de hoop maar opgegeven (het was inmiddels 22.00 uur) om het de volgende dag maar weer te proberen.
    vanmorgen om 9.00 meteen de telefoon gepakt en na 25 minuten (!) eindelijk een medewerker aan de telefoon, die overigens niet goed verstaanbaar was vanwege zijn gebrekkige nederlands....
    serienummer doorgegeven en de klacht omschreven.
    volgens de beste man zou ik een mailtje krijgen die ik moet uitprinten en op de doos moet plakken, en ups moet bellen voor een afspraak.
    maar ik heb deze mail tot nu toe dus nog niets ontvangen!

    hoe is jullie ervaring hiermee?
    hij vertelde me erbij dat het eventjes kon duren omdat alle mailtjes tegelijk verstuurd worden, maar het is inmiddels een halve dag later en heb nog niks gehad.
    wil hem t liefst natuurlijk morgen al wegsturen, in de hoop dat ik mijn xbox zo snel mogelijk terug heb!
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  18. maurice05

    maurice05 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox360

    ik heb precies hetzelfde gehad ze zouden mij een email sturen maar na twee dagen nog niks ontvangen toen weer naar helpdesk gebeld ander emailadres opgegeven maar na een dag nog niks weer klantenservicegebeld toen zeiden ze dat ze het via de post zouden versturen ze zeiden woensdag hopelijk komt het morgen!
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Het is ook gewoon veel handiger om te zeggen dat je de labels niet kunt printen, dan staat UPS de volgende dag op de stoep om je pakketje op te halen... Tis maar een tip :)
     
  20. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, mijn verhaal even en daarna een vraag:

    Maandag is tijdens het spelen van DoA 4 mijn allereerste erge vastloper opgedoken, na 1 keer uit en weer aan doen deed hij het nog, maar toen ik de trailer van GoW probeerde te showen aan mn vriend liep hij weer vast. UIT.

    1 minuut gewacht en geprobeerd aan te zetten, ter vergeefs. Toen alle kabels eruit en er opnieuw ingehaald en weer geprobeerd, geen resultaat. HDD erafgehaald, geen resultaat. De 4 cijfercode gaf aan 0102, in het lijstje staat dat dit een unkown error is.

    M$ dus gisteren rond 16.30 gebeld (na 40 minuten dat kutlied te hebben aanghoord :+ :x )
    En ik werd dus gelijk geholpen. Zoals ik eerder aangaf hier ergens, was ik dus bij mijn pa en had de 360 niet naast me ( wat eigenlijk wel moet omdat ze met jou een paar stappen gaan doornemen), maar ik legde mijn verhaal voor dat ik alles had geprobeerd en het was dan wel goed. Mn 360 word dus opgehaald zonder HDD ( ik vroeg dus eerst of die ook mee moest, ze zei dat dat moest maar ik zei dat dat niet helemaal waar is, dat is alleen het geval als het probleem anders is als je je HDD van je 360 afhaalde en toen gaf ze op. Hierover doe ik moeilijk omdat mn 360 een kleine mod heeft aan de bovenkant:

    [​IMG]


    dus vandaar).

    Ik vroeg hoe het dus allemaal ging, zegt ze dat er via post dus die labels verstuurd werden en toen wist ik eigenlijk al genoeg.
    Nu heb ik dus nu al die labels ontvangen per post, maar ik begrijp er echt helemaal niets van..?

    Wat moet ik nou precies bellen..? Er staan ook allemaal codes op waar ik niets van snap en er staat ook tussen: Scheduled pickup-date: 10/31/2006 wat vandaag is, heb ik de pickup al gemist dan..? Snap er geen kloot van :+ Gewoon de klantenservice..? Er staat ook al een trackingnummer hier, is dat van dit briefje of gaat dat trackingnummer pas werken als mijn 360 is opgehaald..?

    Alvast bedankt..!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina