1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt 2 jaar garantie. En nee, niet zomaar opsturen.
     
  2. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar garantie ow oke :) wist ik niet ik dacht 1 jaar :+
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Is Europese wetgeving ofzo. check topic maar ofzo:)
     
  4. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Ok, das alles wat ik probeerde uit te leggen, tis niet voor iedereen zo ermbarmelijk als voor sommigen.

    Tja, Ramon NL..Denk dat je echt onwijs veel pech hebt dan, dat je steeds een onverstaanbaar iemand treft. HEb je dat ook tegen hun gezegd, of gevraagd of je iemand anders aan de lijn krijgt? Als je lang moet wachten, is het natuurlijk irritant als je vervolgens niet geholpen wordt.

    DAt ze geen verstand hebben, heb ik zelf niet meegemaakt. Ik moest 1x de standaard diagnostische dingen doen, de andere keer was het na 3 minuten babbelen al duidelijk dat ie kapot was (disc drive). Als je het idee hebt dat ze maar wat aankloten, moet je dat gewoon zeggen (en als je dat gedaan hebt, wat zeiden ze dan??). Ik probeer voor mezelf gewoon een duidelijk beeld te krijgen, beetje vergelijken etc. Weet ik (en de rest) wat je kán verwachten als je in jouw situatie zit.

    Hey, misschien duurt het bij mij ook wel 5 weken en word ik pissig, dan zal ik idd ook hier gaan klagen:)dan wil ik graag weten wat men doet als je dit of dat zegt/vraagt/dreigt.
     
  5. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Toen ik de laatste keer belde had ik ter info gevraagd waarom de service in het begin beter was dan nu en ze vertelde me dat MS sinds kort een nieuw callcenter in dienst heeft genomen omdat ze niet tevreden waren met de vorige. Daarom is het op dit moment een beetje een zooitje zei ze want alles moet nog op elkaar worden afgestemd.
     
  6. Punishertje

    Punishertje Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox crashed nu ook telkens pakweg 20-30 secs nadat ik hem aanzet, ongeacht wat ik doe. Ik heb pas sinds dinsdag! :confused:

    Kan ik nu ook gewoon bij de winkel waar ik hem gekocht heb trachten hem om te ruilen? Of is dat al bij voorbaar kansloos? ( gaat om de bart smit).

    Vrijdag de GoW release; 360 wat doe je :mad:
     
  7. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet de klantenserivice bellen, ik had hetzelfde probleem als jou alleen na een tijdje kon mijn console niet meer opstarten. Bel gewoon het klantenservice en leg hun uit wat er aan de hand is en dan moet je de console waarschijnlijk opsturen.
     
  8. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst terug naar de winkel gaan, die hebben volgens mij een 10 tot 14 dagen omruilgarantie. Met die klantenservice ben je hem sowieso 2 weken kwijt.

    Edit, ik heb het even opgezocht, Bart Smit heeft een 2 weken omruilgarantie, als je hem afgelopen dinsdag heb gekocht, kan je dus gewoon terug naar de winkel gaan en om een nieuwe vragen. Ze zijn verplicht je een nieuwe mee te geven als die van jou niet werkt.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2006
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zou ik ook doen, bij de Bart Smit krijg je hopelijk meteen een nieuwe mee. Terwijl als je Microsoft opbelt, je console een hele tijd kwijt bent en je bovendien een oude, gerepareerde, andere xbox terugkrijgt. MS heeft haar 360-helpdesk op het moment niet echt op orde.
     
  10. Punishertje

    Punishertje Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dan inderdaad dat ze hem gewoon netjes omruilen bij de bart smit. Je wil niet weten hoe ik me gister voelde :'-(

    Ik heb het ding ook gekocht voor Gears of War, dus als ik hem nu al 2 weken kwijt geweest was...

    Dankjewel voor het opzoeken Ramon NL.
     
  11. choppah503

    choppah503 GRUNN FC

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal weer als een stekker net een xbox terug gekregen uit duitsland, zon 2de hansje natuurlijk, en nu zet deze lekkere krassen op men spellen krijg errors van disc dirty bij fifa 2007, neeeuw allemaal lichte krasjes op de dvd natuurlijk weer !@*()#@! wat een stel kneuzen daar zeg maandag maar weer bellen. |:-
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm..Als je een premium hebt moet je dat trouwens kenbaar maken ofzo? Ik heb dat iig niet gedaan..:eek:
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is zien ze dat aan het serienummer.
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie dat iig gezegd?
     
  15. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daarover nix gezegt... ze zocht m'n MFD & nummer op... moest daarna ff in de wacht (overleg met collega?).. toen zei ze dat ik 'm moest opsturen en ik een nieuwe kreeg... toen het woord 'nieuw' viel heb ik wijzelijk m'n mond gehouden ;)
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha precies:)
     
  17. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezien ik al een keer een kapotte Xbox 360 heb gehad kan ik ook wel meteen ff de zeepbel kapot maken en zeggen dat je een refurbished Xbox 360 krijgt en geen nieuwe.
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat maakt me niet echt uit. Als ie maar werkt en schoon en nieuw aanvoelt is.
     
  19. sherudo

    sherudo Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn xbox ook alweer een tijdje terug opgestuurd...hij is nog steeds in duitsland:

    FRANKFURT,
    DE 02/11/2006 9:29 's morgens DELIVERY
    02/11/2006 6:45 's morgens OUT FOR DELIVERY
    02/11/2006 5:21 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 02/11/2006 2:22 's morgens DEPARTURE SCAN
    AMSTERDAM,
    NL 01/11/2006 6:42 's middags ORIGIN SCAN
    01/11/2006 4:47 's middags PICKUP SCAN
    DE 30/10/2006 10:34 's middags BILLING INFORMATION RECEIVED

    Krijg ik nog iets van een tussentijds emailtje?? Krijg ik nog wat te horen wanneer hij wordt terug gestuurd?? Of helemaal niets? Begin al een beetje gefrustreerd te raken, ook over verhalen over 2e handse consoles wat ik absoluut niet wil ...
     
  20. Choc

    Choc member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over dit , ik heb geen bonnetje meer van mijn 360!!
    Dus eigenlijk is het dus finito? mijn box kapot en niemand
    Die erwat aan kan doen ? :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina