1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is ook op 2-11 aangekomen in duitsland, had de bekende 3 rode led's.
    heb jammer genoeg nog geen mail gekregen vandaag, mischien komt t nog.
    meerdere mensen kregen de mail die jij ook vandaag hebt gehad, en een paar uur later de mail dat hij is verzonden.
    dus met een beetje mazzel krijg je die vandaag ook en heb je morgen je nieuwe (refurbished) xbox terug.
     
  2. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoelang het duurt voordat die xbox in Duitsland is want ik heb nog steeds geen mailtje gehad. Ik heb hem donderdag rond kwart over 2 meegegeven aan die kerel van ups en ik heb nog geen mailtje gehad dat hij in Duitsland is..!
     
  3. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mailtje krijg je ook pas heel laat...
    Maximaal 2 dagen nadat jij het aan ups hebt gegeven is hij al in duitsland.
    Die mail dat hij ontvangen is, krijg je op dezelfde dag dat de 360 al terug naar je is verstuurd.. Een beetje raar, maarjah. Je kan als je je trackingcode invoert bij ups ook al zien dat hij daadwerklijk is afgeleverd..
     
  4. denjac76

    denjac76 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal. Gewoon even ups.nl bezoeken. Je trackingnr is het nummer dat achter TR# staat dus moet je zo na kunnen kijken...
    Op 2-11 via ups.nl gezien dat mijn xbox afgeleverd is en vanmorgen pas 1e mailtje en jawel, net de 2e mail ontvangen waarin staat dat de 360 weer naar mij verstuurd is.
     
  5. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou vorige week maandag gebeld en nog steeds geen UPS etiketten.
    Ondertussen al 3 maal gebeld en elke keer krijg ik het K*T excuus dat het druk is en ik maar moet wachten.

    Als ik de 360 omgeruild heb (eind volgend jaar als het zo door gaat) dan ruim ik hem op ben dit helemaal beu. helaas volgend jaar dan toch maar een ps3 had nog zo gehoopt een xbox fan boy te blijven :)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  6. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou handiger zijn als de mensen waarbij hun Xbox360 kapot is, even de geboortedatum van hun console erbij zetten. Is ter illustratie beter.
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. als het goed is heeft UPS m'n box terug gebracht.. moet helaas tot 4 uur wachten maar ben benieuwt of ie netjes is/extra HDD :+
     
  8. denjac76

    denjac76 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is geboren op 14-01-2006 en gestorven rond 25 oktober.
     
  9. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox 360 uit het saints row pack (launch 9 september) was van de MFR date 2006-05-16 en de xbox die ik binnen 5 dagen terug kreeg en gelijk weer is opgestuurd was van de MFR date 2005-11-06 oftewel een oude console terug gekregen. gewoon fucking niet normaal.

    tweede console was mischein wel niet total loss, want hij liep maar 2 keer vast in 1 dag. maarrrrr de HDD vol met krassen, en het feit dat hij een jaar oud is(oftewel het is een 2de hanse die ik terug kreeg) was voor mij genoeg reden om hem gelijk weer op te sturen
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een mailtje terug van de klantenservice, en zij zeggen dat een gereviseerde console inhoud: nieuwe hardware + oude buitenkant.
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm @ Arjan, had jij daarom gevraagd? (om dat mailtje/reactie)
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Eigenlijk niet. Ik had alleen maar aangegeven dat ik liever geen gereviseerde wilde hebben mochten ze mijn 360 niet kunnen repareren.
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ok:). Ik heb 'em terug en dit zijn de dingen die ik heb opgemerkt
    - Zat in welcome bag
    - aan de front USB zat dat groene stukje plastic (zeg maar de "wand") niet helemaal in de case.
    - Andere case/faceplate (mijn faceplate was iig kapot, deze is ook anders gelijmt dan 1ste gen.)
    - Andere DVD drive, wss wel betere denk ik.. straks even opzoeken.
    - hij werkt:p
     
  14. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    hoelang ben jij hem nu precies kwijt geweest...?
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, als de behuizing + faceplate er als nieuw uitzien en hij werkt, dan heb ik niet zo'n moeite met het feit dat het een gereviseerde is. :) Of je hebt een nieuwe gekregen. ;) Wat is de manufacture date eigenlijk?
     
  16. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel nieuwe mensen met het kapotte 360 probleem. Mijn xbox is inmiddels al 7 weken weg, en vind het woensdag weer tijd voor een belletje. En als ik dan nog steeds moet wachten en niks krijg op gestuurd, dan ook een belletje naar consumentenbond....
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  17. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er zojuist achter gekomen dat mijn Xbox360 waarschijnlijk wel is overleden :'-(

    Hij is geboren op 24 november 2005. Hij liep gister na 10 minuutjes spelen vast, toen ik hem weer aandeed liep hij meteen weer vast. Daarna voor de 3e keer en toen zat ik net in het spel en toen liep ie wéér vast. Toen heb ik het niet weer geprobeerd.
    Nu wou ik vandaag weer even xboxen maar toen ik heb aan deed branden 3 rode lampjes, behalve het lampje rechtsboven.

    Moet ik nu eerst maar met de klantenservice bellen? En wat betekenen die rode lichtjes precies?

    :'-(
     
  18. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    gecondoleerd :'-( ;) , 3 rode lichtjes zijn symptomen van een xbox360 lijk. ben al 1.5 week een opgestuurde xbox360, ik ga me al vervelen:emo:
     
  19. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    dat hij kapot is ik had precies hetzelfde probleem dus kan je bellen om hem op te laten halen toets bij het bellen de engelse keuze duur meestal 6 minuten inplaats een uur
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    die betekenen slechte dingen (A)
    je xbox is dood :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina