1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DrOetkerNL

    DrOetkerNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook de mijne is in Nederland, echter is deze bij de buren geparkeerd. Hopelijk komen zij straks nog thuis, maar anders sowieso morgen fijntjes testen.
     
  2. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ook 4 dec. :p
     
  3. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    is er inmiddels al iets bekend over een definitiefe oplossing van het probleem??

    het lijkt erop dat ze nu gewoon alleen brandjes aan het blussen zijn ipv aan preventie doen.
     
  4. DrOetkerNL

    DrOetkerNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend de mijne opgehaald bij de buren (van de buren), werkt goed vooralsnog echter is het flapje voor de usb poorten kapot. Gelijk maar weer gebeld en netjes geholpen door een engels/duits sprekende dame. Bleek gelukkig alleen de faceplate te zijn die ik naar duitsland mag gaan sturen waarna ik een vervanger thuis gestuurd zal krijgen.
     
  5. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over mijn ervaring met mijn teruggestuurde xbox360

    - Mn oude xdoos kwam uit december 2005, deze "nieuwe" komt uit juni 2006. Ik weet niet of hij nou echt nieuw is, maar het lijkt er in ieder geval wel op. Alles was nog afgeplakt en rook nog helemaal als nieuw, waren ook geen beschadigingen of vette klezen op de case te vinden.

    - Het geluid van de dvd drive is iets minder geworden in vergelijking met de vorige. (Eerst F16 met afterburner, nu een F16 zonder after burner :p)

    - De "rammels" zijn er ook uit. Als ik mijn oude xbox verplaatste (als deze uit stond) maakte deze altijd een rammelend geluid, net of dat er een onderdeel los zat. Dit is dus ook verholpen.

    - Ik had een HD meegestuurd en er gelukkig ook eentje terug gekregen. Uiteindelijk ben ik best tevreden over hoe het reparatieprocess is verlopen. Nu maar hopen dat die xbox het een beetje volhoudt :)
     
  6. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is nu in HERNE-BOERNIG, geen idee waar dat ligt maar die gast zei (van ms) dat ie vadaag komt \o/
     
  7. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer heb jij je xbox 360 naar duitsland gestuurd??
     
  8. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS had m geloof ik 6 december opgehaald
     
  9. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD mijn 360 houdt er net ook ineens mee op terwijl ik Gears of War aan het spelen ben. Ik heb 3 rode LEDs branden en met de truc in de startpost kom ik op error code 0102 (unknown error - littereally means the console does not know what is wrong. possibly a short or cold solder joint somewhere). Lekker handig voor de feestdagen (heb net een week vrij).

    Edit:

    Heb net de tips uit de startpost geprobeerd (Xbox losgekoppeld (moest toch want ik heb vast de serienummers genoteerd), harde schijf verwijderd, zonder schijf weer aangezet, uitgezet en weer aangezet maar nu met harde schijf) en nu doet m'n 360 het weer. Ik hoop dat hij het blijft doen maar zulke foutmeldingen word ik niet vrolijk van.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2006
  10. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    oh jah!...de mijne was op 7 december...maar was op 11 dec aangekomen in de repair center...mischien verwacht ik mijn xbox morgen.:D
     
  11. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, net even 3 potjes gespeeld online maar elke keer liep de Xbox vast. Net customer support gebeld en hij moet worden opgestuurd :mad: Wel netjes en snel geholpen alleen jammer dat ik een Engelse aan de lijn had die wat moeite met mijn Nederlandse gegevens had (mijn achternaam bijvoorbeeld ;)). Ik heb mijn e-mail adres 3 keer herhaald dus hopelijk heeft ze de juiste opgeschreven zodat ik het UPS label ontvang.
     
  12. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    hey

    dat had ik gisteren ook, effe alles losgekoppeld en dan deed ie het weer maar niet voor lang...Vanmorgen terug die rode lichtjes dus dat betekend bellen en opsturen en hopelijk snel een nieuwe

    Ik had binnen 5 minuten iemand aan de lijn, en ben snel verdergeholpen, wel al mijn gegegevens moeten spellen, zodat die zeker niks verkeerd noteerde :)
     
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde net PES6 (Xbox stond best lang aan) toen werd alles zwart. Xbox 360 was nog aan maar alles bleef zwart, ik deed Xbox uit dan weer aan en hij deed het weer gewoon.
     
  14. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra mijn XBOX360 terug is gaat ie linea recta naar marktplaats heb het helemaal gehad met Microsoft.

    PS3 gister al gepreorderd en sta 4e op de lijst bij Dynabyte \o/
     
  15. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij doet nu ook niets meer, ik krijg alleen maar de 3 rode lichtjes te zien. Maar misschien een domme vraag; kan ik niet gewoon terug naar Dixons gaan waar ik dat ding heb gekocht en een nieuwe eisen? Ik heb echt geen zin om een maand te wachten op een nieuwe console, ik wil nu een nieuwe. Als ik iets anders koop dat kapot gaat kan ik ook gewoon een nieuwe krijgen in de winkel. Of is niemand dit nog gelukt?
     
  16. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik denk niet dat ge ne nieuwe gaat krijgen(of hij moet een week oud zijn), die gaan jouw doorverwijzen naar MS customer support
     
  17. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat ze dat gaan zeggen maar ik ga het wel proberen. Vind het eerlijk gezegd niet normaal dat je dat ding moet opsturen en 15 werkdagen moet wachten. Da's 3 weken, exclusief de dagen dat je zit te wachten op een UPS verzendlabel. 't Is wel een apparaat dat 400 Euro kost, exclusief het geld wat je neertelt voor alle accessoires. Op hoop van zegen dan maar, woensdag sta ik in de Dixons ;)
     
  18. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon proberen nee heb je ja kan je krijgen.
     
  19. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, vrijdag is UPS aan de deur geweest, maar toen was k niet thuis. Nu krijg ik em woensdag pas:'-(
     
  20. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer kwam ups je xbox 360 op halen??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina