1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    En wie zegt dat de Ps3 geen problemen krijgt?
    Heb al zat problemen gezien bij de Ps3.
     
  2. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals iemand die een filmpje heeft gemaakt van de PS3 waarbij hij niet eens de moeite neemt om de disc in de gleuf te helpen?

    problemen met HDMI aansluitingen?

    Ik ken het allemaal , maar goed ik heb het gehad met Microsoft , ik verkoop deze XBOX360 en koop er wel weer een als Microsoft een beetje goede (HD)-DVD drive erin gooit.

    maar dat is mijn mening :)
     
  3. DarkRealityNL

    DarkRealityNL Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony gaat met dezelfde problemen zitten als microsoft, en ook sony lost dat op dezelfde manier op.

    Is ook niet zo heel vreemd, vanuit het perspectief van het bedrijf. De console zelf zal nooit winst maken. De winst zit in alles om de console heen, daarom willen deze bedrijven gewoon niet te veel geld aan dit soort handelingen uitgeven.

    Dat heeft dus als resultaat dat wij als klanten gewoon flink genaaid worden. Maar waarom zijn er dan toch mensen die al een 4e xbox hebben (of meer), gwoon omdat die xbox toch een bijzonder apparaat is. De spellen zijn goed, speelbaarheid is lekker, marktplaats is ok. Dat is het gewoon, microsoft weet dat er maar weinig mensen zijn die die xbox weg doen. Zelfs met het gezeur met repareren.
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je al meer dan 4 360's hebt opgestuurt kan het probleem ook wel bij je zelf liggen.
    Bijvoorbeeld:

    Je gooit de voeding achter een kast waar door die niet vrij ligt.
    Je zet je 360 in een afgesloten kast waar door die oververhit raakt.
    Als je 360 games krast lig dat aan je zelf, omdat je hem beweegt als er games in zitten en niet op of in de buurt van een subewoofer zetten.
    Niet verticaal neer zetten.
    Enz...
     
  5. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even een vraagje:confused:inds vanmiddag zegt me Xbox360 soms bij een spel van:confused:peel de Disc af op een Xbox360console,terwijl hij er in zit.Heeft iemand dit probleem ook.
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dit nou op? Daar zijn gewoon 2 mogelijkheden hoe je de 360 kan zetten, want als je het niet verticaal kan zetten is er dan wel iets echt goed mis met de 360.
     
  7. sirjax

    sirjax Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar als ik mensen spreek, die in de computerhardware-branche werken, zeggen ze net als de medewerkers van de MS heplpdesk, dat horizontaal plaatsen vande console beter is.

    Dit komt omdat, (hier weer de mening van de computer-experts) omdat de dvd-drive met een hoge snelheid draait, er in de verticale stand, meer kans is op onbalans, omdat de dvd beter "draagt" in de horizontale stand.

    mijn ps2 is ook kapot gegaan door verticaal te zetten, en toen de reperateur hem kwam halen, zei hij dat ik hem beter horizontaal kon zetten, omdat dit beter was voor mijn drive. (ps. die het nu al 4 jaar ZONDER problemen doet...hier kan MS iets van leren:lol: :lol: :lol: )
     
  8. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? Mijn oude Xbox heeft ook nog nooit kuren vertoond en die is nu zeker ook 4 jaar oud. Ik heb hem verkocht aan mijn buurman en zijn kinderen spelen er nog dagelijks op. MS weet dus zeker ook wel hoe ze consoles moeten bouwen, het is alleen nou eenmaal zo dat hoe meer (geavanceerde) techniek erin zit, hoe eerder die dingen kapot gaan.
     
  9. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik wel eens gehad met amped3, toen ik m een maand had ofzo... Ik snap het ook niet helemaal, een xbox die je verteld dat je het spel in een xbox moet stoppen alsof hij het zelf niet is...
     
  10. sirjax

    sirjax Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in, mijn oude xbox doet het ook nog steeds goed:thumbs:

    Maar ik doel eigenlijk op de service die MS verleend, bij een defecte console met een winkelwaarde van €400

    Ik heb begrepen, dat de service van MS tegenover die van Sony en Nintendo, niet echt goed is.

    Begrijp me niet verkeerd: de 360 is een fantastishe console, met erg goede live ondersteuning:thumbs: :thumbs:, mooie games enz...

    Aleen de repartieservice had van mij part(en van vele anderen, als ik zo op dit forum kijk) wel een stuk beter gemogen.
     
  11. bubu

    bubu Guest

    dat is ook maar bullshit! de xbox had toch ook nieuwe technologie toen hij uit kwam =S.
    er zijn destijds echtniet zoveel xboxen kapot gegaan als dat er nou 360 kapot gaan/zijn gegaan.
    over 4 jaar is de hardware in de 360 toch ook ouwe toei., bullshit dus wat je zegt.
     
  12. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft ergenst toch wel gelijk hoor, hoe meer nieuwe dingen er in een console komen, hoe meer dr ook aan kapot kan gaan.
    al is de kwaliteit van de onderdelen nog steeds even goed
     
  13. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat vanzelf opgelost,of heb je een nieuwe Xbox360?Vandaag niet meer gehad die foutmelding;) ?
     
  14. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag is mijn xbox 360 precies 15 dagen in duitsland...ik vraag me af of mijn xbox wel vandaag komt..ik begin al te twijfelen over MS=( ..want als mijn xbox niet voor nieuwjaar bij mij thuis ligt..dan ga ik echt kwaad worden op ms en ik gaan ze ook kapot uitschelden...ik heb echt geen zin in deze shitt te zitten:mad: ...maar ik moet hopen dat ik splinter nieuwe xbox kan krijgen...daar kan ik wel tevreden mee zijn*)
     
  15. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je zelf? :lol:
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien heeft de kerstman hem wel opgepikt in Duitsland. Nu maar hopen dat je een schoorsteen hebt, anders gaat ie weer terug naar Duitsland :eek: :+

    Even serieus nu, vandaag of morgen hoef je er echt niet op te rekenen dat UPS langskomt. ;)
     
  17. Creasy

    Creasy Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    nou mn xbox is dus nu ook officieel stuk :p

    net gebeld na uhm 10 sec al iemand aan de lijn :p
    alles uitgelegd en krijg nu binnen 2-3 werkdagen het labeltje gestuurd naar mn email :)


    Creasy
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2006
  18. DarkRealityNL

    DarkRealityNL Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, ik denk dat je hier op dit forum de ergste problemen wel kan vinden, maar dat dat niet in verhouding staat met de algemene afhandeling van de reparatie. Iemand die hetzelfde heeft, en vervolgens een xbox terug krijgt, goed binnen de tijd, helemaal in orde, heeft gwoon geen reden om te klagen, en dat zie je dus ook niet.

    Net als dat je aan de hand van deze thread ook niet kan zeggen of er veel xboxen kapot gaan, omdat je niets hoort van de mensen die geen problemen hebben.
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de service top toen mijn 360 kapot ging.
    Ik belde op en had iemand binnen een paar seconden aan de lijn, probleem uitgelegt, kreeg de labels die zelfde dag nog en de dag er na stond UPS voor de deur.
    En ik had 2 dagen later had ik een splinter nieuwe \o/
    En die doet het nog steeds.

    Vond de service met mijn kapote headset wat minder.
    Ik belde kreeg pas z'n anderhalf uur later iemand aan de telefoon en had het probleem uitgelegt, en hij zij dat ik binnen 15 werkdagen een nieuwe kreeg.
    Maar kreeg heb pas na een maand, maar ja moet niet zeuren koste me niks :+
     
  20. Creasy

    Creasy Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    haalt UPS eigenlijk het pakje gratis bij je op ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina