1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Creasy

    Creasy Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    oki :)

    en uhm hoelang duurt het voordat je die label gemailt krijgt :p
    hij zij 2-3 dagen maar daar kan ik niet op wachten :p
     
  3. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook te wachten op dat label
    Ik heb zaterdag gebeld, mja t'is kerstmis voor iedereen, ik heb nog wat geduld :)
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ze ongeveer 2-3 uur na dat ik ze gebelt had :)
     
  5. sirjax

    sirjax Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik weet dat je aan de hand van dit forum niet echt een goede kijk krijgt op het garantie-gebeuren, want: iemand die geen problemen heefd met zijn 360, komt niet op dit forum.

    Wel is het opmerkelijk, dat veel van de klachten/defecten in dezelfde caregorie vallen.

    Alleen is de afhandeling van MS niet in ALLE gevallen slecht. Ik zeg eerlijk: ik had mijn huidige(defecte) xbox ook al na 4 dagen binnen, dus best snel.de console was in nieuwstaat, dus niks mis mee\o/

    Ik vind het alleen klote(en lees mijn eerdere reacties) dat ik tot 2X toe een defecte console toegestuurd krijg, wat toch wel wat zegt over de manier waarop de reparaties ( en dus NIET de CONTROLE, van een console NA reparatie) uitgevoerd worden.

    Eerlijk, is eerlijk. voor een miljardenbedrijf als MS is deze service om te janken of niet???

    Je mag als consument toch wel verwachten, dat als je eenm console van €400 koopt, hij toch minimaal een levensverwachting heefd, van 5 jaar???
    Dat ze kapot gaan, oke dat kan, ieder product heefd zo zijn kinderziektes en defecten. maar ik vind wel dat de reparatiecervice van MS hier en daar nog aardig wat steken laat vallen............
     
  6. bubu

    bubu Guest

    ik vind het een beetje schandalig dat je een hartstikke dure xbox 360 koopt, en als hij dan kapot gaat je gewoon een gerefurhbiste (ofzoiets) krijgt (dus eigenlijk 2e/3e/4e hands), beetje bullshit, ik denk dan bij mezelf controleer eerst de kapotte 360's of er niet meer gerotzooit is en zoniet gooi ze dan gewoon op de brandstappel en recycle die 360's, en stuur een nieuwe op.
    maaja =P
    nu zal ik wel weer maatschappelijke reacties krijgen =)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 dec 2006
  7. Creasy

    Creasy Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik heb net een mailtje gekregen met dit erin:

    Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenondersteuning voor Xbox. We hebben je serviceaanvraag ontvangen. Bereid je console voor en volg de instructies die je hebt ontvangen van onze afdeling klantenservice. Zodra de volgende stap in de procedure is gestart, ontvang je een e-mail.

    ik denk dat het niet lang meer duurt voordat ik een labeltje krijg ? :9
     
  8. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh, ik wist niet dat jij bij Microsoft werkte?

    Morgen ga ik eerst naar de Dixons toe om een poging te wagen dat ik daar gewoon meteen een nieuwe console krijg. Hopelijk hoef ik dan ook niet te ondervinden hoe goed of slecht de MS service is. Ik heb al wel gevraagd om een verzendlabel maar nog niets ontvangen (wat natuurlijk ook niet raar is, ik heb zaterdag gebeld). Ik heb wel een bevestiging ontvangen van mijn klacht dus ze hebben in ieder geval mijn juiste e-mail adres ;)
     
  9. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    die mail heb ik niet gekregen|:-

    hoe ziet dat label eruit? is dat een cijfercode ofwa?
     
  10. Creasy

    Creasy Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik ook niet.
    keb alleen een bevestigings email gekregen.
     
  11. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Het label is gewoon een verzendlabel dat gebruikt wordt door UPS lijkt me. Voor m'n werk verstuur ik regelmatig met UPS en een zending die je bij UPS via internet aanmaakt kun je dan uitprinten en dan krijg je een A4'tje met daarop de UPS gegevens (afleveradres, streepjescode, verscheper, etc.). Die zal je dan wel op de doos moeten plakken en dan kan je het pakket versturen.

    Ik heb trouwens ook die bevestiging e-mail ontvangen, maar dan in het Engels:

     
  12. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef jullie die Hd mee? hij zei dat ik het wel moest meegeven
    want als je die meegeeft ben je alles kwijt maar kun je dat later op één of andere manier recoveren??
     
  13. Creasy

    Creasy Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    wohoe heb het labeltje binnen.

    :)
     
  14. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook gekregen

    moet je nu dat receipt en dat label afdrukken en opplakken?
    1ste en 2de link op die mail moet je afdrukken??
     
  15. Creasy

    Creasy Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen de eerste (met die tracking labels)moet je erop plakken. de 2de is het bewijs.

    en hij zei tegen mij dat het ook verstandig was om je referentie nummer erop te zetten

    net ff UPS gebeld maar is gesloten ivm kerstdagen.

    1 vraagje over die label. er staat dat je het moet vouwen. dus dat je de handtekening en de datum (dat jezelf moet invullen)niet kan zien klopt dit ?
     
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dit heb ik ook gevraagt. Het blijkt dat je hem aan de chauffeur moet geven, deze moet dan tekenen. En dan moet je hem afknippen, zodat alleen de label erop staat. Die handtekening moet je zelf dan houden als bewijs.
     
  17. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    dat receipt moet je dus zelf houden(ik dacht dat het erop moest)
    waar zet je dan je referentienummer? op de doos of op het label?
     
  18. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn label dus nog steeds niet, na weer 2 telefoontjes van 20min... niks morgen maar weer bellen :mad:
     
  19. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    En vandaag krijg ik dit in de mail:

    English
    Thank you for contacting Xbox Customer Care. We have received your request for service. Please prepare your console and follow the instructions provided by our customer service department. You will receive an e-mail as soon as the next step in the process has begun.

    Note: This is not a monitored e-mail address.

    Spanish
    Gracias por ponerse en contacto con el servicio de atencin al cliente Xbox. Hemos recibido su solicitud de reparacin. Recibir un mensaje por correo electrnico tan pro

    maar nog steeds geen UPS label... :mad:
     
  20. Creasy

    Creasy Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gok dat je hem om 5 uur hebt :p ( had ik ook namelijk)

    net UPS gebeld ze komen tussen 2-6 uur :)

    @Dik KlootWijk: Je kan je referentie nummer printen en gewoon erbijplakken :) dus op het doos
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina