1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah godverdomme nee he!!!!!!

    Had ik zojuist ontiegelijk veel fun in Saints Row op live met broer en een kameraad, echt fun....blijft ineens de 360 volledig hangen, ok...geen ramp dacht ik. Niks werkte meer dus moest ik de 360 uitzetten met de normale power knop. Toen weer aangezet na even wachten maar er gebeurde niks...en toen ineens...rooie lichten langs de power knop, uitgezet,gewacht,
    de guide knop deed ook niks....en toen ineens ging ie weer aan en kon ik Saints opstarten, dus ik blij en had zoiets van "Ik heb zeker geluk" maar nee hoor..... al gauw, 2 minuten later ongeveer haakte ie weer gewoon., en dit blijft nu zo doorgaan.
     
  2. Kremers

    Kremers Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, hier ook :'-(

    Wou net Texas Hold Em gaan spelen, krijg ik drie rode lampjes =(

    Alles geprobeerd wat ik kon vinden via google, maar het helpt niet... Morgen maar even bellen en maar hopen op een snelle reparatie...
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    maar jouwe start ook niet meer op? Want hier nog altijd wel.....
     
  4. Kremers

    Kremers Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ik krijg drie rode lampjes te zien zodra ik hem aan zet. Volgens xbox.com duidt dat op een hardware probleem :'-(
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hebben jullie dit ook al geprobeerd? (uit de startpost)

    Sections 1, 3, and 4 are flashing red
    - General Hardware Failure
    / \
    \ /


    The specific type of hardware failure can be determined by a "hidden" error code
    • Turn the xbox 360 on, and wait till the 3 red lights are flashing.
    • Press and hold the sync up button (the small white one), while holding that button press the eject button.
    • The LEDs will now blink the first number in the code (as described below).
    • Release the eject button and press it again.
    • The LEDs will now blink the second number of the code.
    • Release the eject button and press it again.
    • The LEDs will now blink the third number of the code.
    • Release the eject button and press it again.
    • The LEDs will now blink the forth number of the code.
    • Release the eject button and press it again.
    • The LEDs will go back to the 3 red flashing lights.
    You should be able to determine the difference between the 3 flashing lights and the error code lights by the rate in which they flash.

    Here is how you interpret the LEDs to get the code number:
    • All four lights flashing - 0
    • One light flashing - 1
    • Two Lights flashing - 2
    • Three lights flashing - 3
    0001 power supply problem
    0002 power supply problem
    ...
    0010 over heating
    0011 over heating
    0012 over heating
    0013 over heating
    ...
    0020 (Not yet known, possibly overheating)
    ...
    0022 GPU Error / GPU Overheating
    ...
    0102 unknown error - littereally means the console does not know what is wrong. possibly a short or cold solder joint somewhere (2 reports of people repairing this, one was removing moisture build up inside the console, the other used a hot-air rework to reflow the BGA Ram chips)
    ...
    0110 (Not yet known)
    ...
    1022 (Not yet known)

    THINGS TO TRY
    1. Try restarting the console.
    2. If restarting the console does not resolve the behavior, follow these steps:
      • Turn the console off.
      • Unplug all the power and AV cables from the console.
      • Unplug the power cord from the wall socket.
      • Firmly reconnect all the cables.
      • Turn on the console.
    3. If these steps do not resolve the behavior, turn the console off, remove the hard drive, and then turn on the console. If the 3x Red LED error light is no longer displayed, turn the console off, re-attach the hard drive, and then turn on the console.
     
  6. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu al 3 xboxen gehad en ik heb nog niet die foutmelding met de rode lampjes gehad... beetje gek dat jullie dat allemaal wel hebben...
     
  7. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik ben dus de broer van BigKabuto en ik moet zeggen dat de hardware van de xbox360 VER van perfect is! Ik heb de 360 gekocht gelijk bij lancering. Heel veel lol aan gehad, tot dat hij dik 6 maand geleden de bekende rode lampen toonde.

    Ik gebeld met microsoft helpdesk en keurig via mail de UPS stickers ontvangen, de 360 opgehaald door UPS en werd verzonden naar Duitsland. Nog geen 8 dagen later kreeg ik een 360 terug maar uit Engeland:confused: Goed, ik vet blij dus aan dat ding! YES hij doet het... maar wacht eens even... ik krijg mijn controller draadloos niet gesynced met de console. Bleek dat het knopje op de console niet werkte als je die indrukte, en komt nog bij dat de achterkant van de console niet helemaal vast zat.

    Toen werd me wel duidelijk dat ik geen nieuwe had gekregen maar gewoon afgescheept werd met een "gemaakte" defecte 360 console.

    Nou is dat niet netjes van ze, maar OK zolang hij het doet...

    Nu ben ik dus 2 consoles verder, en sinds eergisteren toen ik Saints Row aan het spelen was 4x vette vastlopers gehad. De eerste keer was gewoon een freeze, 2e keer zomaar een freeze omdat ik de controller niet aanraakte om te spelen, 3e keer omdat ik gewoon met een auto ergens heenreed en ineens een blauw met blokjes scherm kreeg en de 4e keer een vette vastloper na een missie.

    Of het nou aan de game ligt of niet, PLEASE laat het zo zijn want ik vind het toch wel heel erg als ik na 3 xbox360 consoles NOG niet een goed werkende heb!

    Ik betaal niet voor niets 399 PLEURO!!!!

    normaal ben ik heel erg te spreken over Microsoft en hardware maar ik vind dit toch wel heel triest.


    Ook het garantie verhaal speelt een rol! Hij is gekocht December vorig jaar, en geloof dat je 2jr garantie hebt. Maar elke keer dat je een nieuwe terug krijgt of bijna altijd een gerepareerde defecte console... ondertussen loopt je garantie gewoon door :mad:

    Kijk naar forums van IGN, en nu ook hier... wat een drama zeg. Net als de helpdesk! OK toppie dat ie gratis is als je belt, maar om nou 3uur aan de lijn te hangen voor een telefoniste.... bah. het was voorheen toch wel veel beter..

    |:- :x :emo:
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2006
  8. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nu al 3 weken aan het wachten op mijn 3rde 360, de service is serieus diep triest van microsoft(xbox(360)). Na 2,5 erachter gekomen dat er een probleem met het serienummer is, dat na zeker 5 keer bellen en gehoord gekregen dat hij "wel goed zal komen"(ondertussen al 12 keer gebeld om daar iets in beweging te brengen). Vandaag weer gebeld, die gast mijn gegevens weer opgezocht, en erachter gekomen dat het serienummer probleem nog steeds niet is opgelost en dat dat zijn tijd nodig heeft. Bullshit vind ik, als er iets aan gedaan werd hadden ze het vast en zeker het in die 3 weken op kunnen lossen. Waarop hij antwoorde dat hij mijn frustratie wel begreep maar dat ik hem binnenkort kan verwachten, wat mij al 3 weken word gezegd.
    Als ze nou gewoon alles goed op de markt brengen en geen half werk, maja.
    Ik ben microsoft als xbox(360) zijnde echt zat, kwaliteit van de 360 als console zijnde ver onder de maat en dat geld ook voor de service. Nu maar hopen dat ze eindelijk iets gaan ondernemen...
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2006
  9. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 360 is nu ook kapot
    vandaag lekker saints row gekocht
    na paar uur spelen werd het beeld echt wazig
    en na paar keer uit en aan hebben gedaan
    kreeg ik zo een rode licht rechts onder en kreeg zwart beeld met code nummer E74
    dus ik bellen naar microsoft en werd mij vertelt dat ik het voor reperatie kon sturen
    en moet alleen de console in een doos verzenden en moet het door ups laten bezorgen hmmm gaat weer lekker geld kosten
    trouwens weet iemand hoe zwaar de 360 is ..??
    heb het nodig voor ups
    ze zei dat ik het in ongv. 15 dagen weer terug heb
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2006
  10. smokehaze

    smokehaze Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    mijne is dinsdag opgehaald en vrijdag had ik een andere terug wel heb ik 3 weken op de sticker moeten wachten
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb niet eens meer last van rooie lichtjes maar alleen maar vastlopers.
    Ik zet de 360 aan en dan kan ik iets van 2 minuten lang een game/demo doen en dan zit ie vast, volledig.

    En dan moet je dus MS bellen,..maar godverdomme zeg, wat moet je achterlijk lang wachten zeg, telkens weer die vent"bla bla bla, blijft aub aan de lijn' kortom...je komt er gvd gewoon niet doorheen. Zijn ze ook te emailen ??? Want ik heb toch weinig zin om uren aan de foon te hangen en niks te kunnen doen....want met mobiel gaat niet werken, dat kost dan wel weer geld, fijn allemaal.
     
  12. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet wrom MS elke keer zo moeilijk doet bij dingen, ik heb hier een 360, met oblivion is beschadigt, blijkt het ineens dat je dat ding niet mag bewegen als er een spel in doet. nja wie weet da? niemand leest denk die gebruikersvoorwaarde in de handleiding van het spel ofzo? als ik een game koop denk ik maar aan 1 ding... spelen!!! en dan bel je MS op omdat je spel het niet meer doet, zeggen ze dat ik het zelf gedaan heb, tja als je niet weet dat dat ding niet mag bewegen met een game erin. bij de normale xbox was het geen probleem. al had je probleem, werd y meteen keurig opgelost, maar nu... bagger! k denk dat de service bij de ps3 nog beter zal zijn. k ga voor de ps3:p
     
  13. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    hey weet iemand hoe zwaar de 360 is
    heb die info nodig voor ups

    en moet je gelijk betalen aan die ups bezorger

    en die eitikettes die je moet uitprinten moet je die op de doos plakken of gewoon binnen in die doos doen ..??
     
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die UPS coureur geen geld geven hoor!!!
    Xbox 360 3.7 kg, afgerond op 4 kg
    Op de doos plakken, maar goed doen.
     
  15. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is ook defect, heb gebeld met MS. Er komt binnen 2 dagen iemand langs van UPS met een doos. Weet iemand ook of je ergens kan checken wanneer UPS dan langs komt en hoe het voor de rest dan gaat met de sticker etc....
    THNX.
     
  16. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox kreeg eerst de hele tijd rode lampjes, gister de hele dag niet, net is 'ie in 10 min 3 X vastgelopen en er zijn weer rode lampjes. Ik word hier echt gek van, heb ik eindelijk Saints Row, xbox kapot! Maar nu moet ik dus MS gaan bellen toch?
     
  17. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    jonge, nu begin je hem te spacen, wie zegt dat ik hem heb bewogen toen y op volle toeren draait? ik zie dat nergens staan in mijn bericht.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Hiho, ik had even een vraagje over mijn Xbox 360..
    Ik heb een 360 Core en als ik hem aanzet, hoor ik hem een vreemd geluidje uit zichzelf komen. Ook als ik de DVD drive na het opendoen, dicht doe. Ook loopt hij 3 van de 10 keer vast en zegt ie dat de 'disk unreadable is'. Dat ie vreemde geluiden maakt vind ik eigenlijk wel bagger, want zo komt de 360 een beetje als een gammel ding over. Een vriend van mij (met een 360 premium) heeft die geluiden niet. Heeft iemand anders dit ook en wie vind dat ik em (voor de 3e x) moet opsturen naar Microsoft? Ligt het mss aan die verdomde Core dingen dat ze fake geluiden maken als je ze aanzet enzo??
    Hulp gevraagd!!!!
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Omdat je zo schrijft wek je enorm de indruk dat je dat dus gedaan hebt.
     
  20. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Net gebeld me MS, zij vonden het ook klote dat ik er al 3 weken op heb moeten wachten en ze garanderen mij dat ik hem uiterlijk donderdag binnen heb(kan woensdag info ophalen van UPS etc..) Als alles echt in orde is met de 360 kan ik bellen of de compensatie is goedgekeurd die vandaag is aangevraagd(denk aan een game oid). Toch nog een goede kant van het verhaal.
    Hij wist me niet te vertellen of ik een nieuwe 360 of (mijn) gerepareerde krijg, laten we hopen op een nieuwe :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina