1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Komen jullie er dan doorheen bij MS? Ik krijg gvd echt alleen maar die eikel te horen die zegt dat ik moet blijven wachten, ik word er fucking strontziek van.
     
  2. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    de laatste tijd duurt het bij gemmideld 40 min voordat ik iemand aan de lijn krijg.

    Vandaag is bij mij wel alles :Dpicobello:D en netjes,begripvol geregeld(eindelijk). sterkte
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  3. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn werkt gewoon top! Ik heb hem sinds 2-3 december en werkt nog prima, 1 keer kwamen de rode lichtjes en toen bleek dat de tv kabel er niet goed in zat en voor de rest loopt hij af en toe ff vast maar verder heb ik helemaal geen problemen met dat ding!!:thumbs:
     
  4. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    vanochtend gebeld, in 3 werkdagen komt er een gast van ups, maar weet iemand hoelaat ongeveer en als hij komt en ik ben er niet wat dan?
     
  5. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, k heb dat ding gekanteld met een spel derin, zit ik ermee? nee, wat mijn punt is is dat MS beter gewoon nieuwe dingen kan geven, je koopt een apparaat van 400 euro, dan verw8 je geen fouten. met de normale xbox kon je het spel er gewoon in laten en vervoeren.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  6. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als jij iets doet wat niet onder de garantie valt, geven ze het gewoon niet, simpel toch:b:
     
  7. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0

    We zullen zien:b: , ik heb dat al vanaf het begin:9
     
  8. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had dat ook bij mijn 1ste 360 van januarie. Toen ging ie plost niet verder dan het opstart scherm, en rode lichies. Toen wel 40 keer opnieuw aangezet enzo maar werd alleen erger xD. Maja hij toch ooit kapot, hij bleef soms hangen. en ook zeker 2 keer bleef hangen tijdens gewoon muziek luisteren.
    Ik hoop voor je dat het bij jou niet is..
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  9. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0

    jonge, als jij denkt dak er WEL mee zit, dat dat spel kapot is, mag je het van mij denken. en ik Kantel hem niet als hij hier thuis staat, maar ik moet af en toe ook naar me vader, dus neem ik dat ding soms mee, logichs dak hem dan kantel_0/
     
  10. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Er bestaat ook zoiets als aardig antwoorden :).
     
  11. Raptiod

    Raptiod ..

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met mijn dvd's ( games ). Als ik een game of dvd in mijn 360 stop leest het ding m gewoon niet. Ik krijg geen PLAY GAME/ DVD meer in de balk wanneer er een spel of dvd in zit. De xbox begint te lezen, stopt vervolgens en geeft dan aan OPEN TRAY.
    Nu vraag ik mij sterk af of dit een defect is, want alles werkt verder prima. Iemand een oplossing of is dit een typisch geval van: bel MS maar, en opsturen die zooi?

    Alvast bedankt.
     
  12. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    hee dat herken ik! had precies t zelfde!
    Microsoft gebeld, dezelfde dag kwam dr nog een mannetje langs, en de volgende avond had ik alweer een xbox360 op mijn stoep staan:)

    nog nooit zon goede service gehad.
     
  13. Raptiod

    Raptiod ..

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang heb je er last van gehad? Begon dat ook met af en toe kuren en opeens geen enkele dvd meer? Was er geen enkele oplossing en wat was MS's reactie?
     
  14. Kremers

    Kremers Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren gebeld, ze zouden een email met de verzendcode sturen, die heb ik echter nog niet gekregen :confused:

    En komt die gast van UPS nou zelf met een doos langs? Van die pipo van de servicebalie begreep ik dat ik zelf een doos moest regelen..

    Oh, hij zei wel dat je kan bellen met UPS om een afspraak te maken, als je het etiket ontvangen hebt.
     
  15. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0

    yep bij mij ook het zelfde verhaal
    had zaterdag avond gebelt en ze zei dat ik maandag of dinsdag die mailtje met die eitikette ga krijgen
     
  16. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb ook gebeld maar ik heb geen mailtje maar die gozert van ups komt gewoon langs met stickers, als ik er ben neemt 'ie het meteen mee, als ik er niet ben gooit hij het door de bus. Maar als ik die stickers heb wat dan? En wat is het referentienummer ook alweer?:confused:
     
  17. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is zojuist ook overleden. Ben al 20 minuten aan het bellen, maar steeds bezet:mad: :mad:


    Edit: Na 28 minuten eindelijk iemand aan de lijn. Binnen 5 dagen komt ups en dan wordt mijn xbox binnen 10-15 dagen teruggebracht.
    3 weken zonder xbox.:mad:
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2006
  18. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    pff krijg ik eindelijk die eitiketten mail
    dan staat er een verkeerde huisnummer op
    dus ik bellen letterlijk 1 uur aan de telefoon
    en moet nu weer 1 of 2 dagen wachten voor een nieuw mail
    gaat echt lekker daar
     
  19. Kremers

    Kremers Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het formulier binnen, morgen maar even UPS bellen voor een afspraak :) Hopelijk is het daar minder druk dan bij MS :p
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Yep,

    Same here. Ik heb precies hetzelfde met Saints Row. Ik was al een aardig eindje op weg en nu blijft hij constant hangen. De grap is dat hij dat alleen met Saints Row doet (ik heb nu twee versies van Saints Row en bij beide doet hij het niet), maar mijn SR doet het wel op een andere Xbox360. Bij geen enkele andere game blijft hij verder vastlopen, alleen bij SR. Ik denk dat die game te zwaar is voor mijn 360 die blijkbaar niet meer volledig in orde is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina