1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS net gekomen was ik niet thuis|:-
    Nu komen ze morgen
     
  2. Kremers

    Kremers Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze toch ook bellen? Ik heb net een afspraak gemaakt voor morgen tussen 14:00 en 16:00 :)
     
  3. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik toch gedaan ze komen morgen tussen 2 en 4
     
  4. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah net is Ups langs geweest en mijn 360 is het huis uit! Uiterlijk 2 (lange) weken wachten en dan weer gamen!
     
  5. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Afgelopen vrijdag is mijn 360 gehaald en vandaag is ups al weer langs gekomen om hem weer te bezorgen. Alleen jammer dat er niemand thuis was.
    Heb dus niet lang hoeven wachten.
     
  6. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS heeft hem vandaag op gehaalt die kerel zij dat ik hem normaal binnen 24 uur weer een nieuwe thuis bezorgt krijg
     
  7. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnen 24 uur kan je wel vergeten :).

    Mijn 360 is gisteren opgehaald, nu staat die op de status:
    UPS has received shipper's billing information electronically. Billing information received does not indicate shipment pickup or drop-off. Please contact the shipper for more details.
    Een half uur geleden stond er nog dat ie in Frankfurt was klaar om te vertrekken ofzo.

    Dus ik verwacht morgen, uiterlijk overmorgen een "nieuwe".

    EDIT:
    En nu staat er:
    Status:
    Billing Information Received

    Shipped to: HAARLEM, NL

    Dus ik verwacht morgen wel een nieuwe :).
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  8. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox360 is kapot heb MS gebeld. en die jongen die me hielp zei dat UPS binnen 2 dagen voor de deur zou staan. Maar wat ik ben vergeten te vragen is; wat als ik niet thuis ben als ze langs komen. Kan ik ook opzoeken wanneer ze komen? Ik heb wel een service nummer van MS gekregen maar dat zal wel niet het tracking nummer zijn. Help?
     
  9. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 maandag opgehaald opeens de dag daarna een bericht dat die binnen is (dinsdag) en een uur later dat ze het hebben verzonden. Iets klopt volgens mij niet
     
  10. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ze sturen je gewoon een 2de hands 360 terug
     
  11. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je krijgt als ze het niet al te druk hebben meteen de dag erna een 2de hands 360 terug die gerefurbished is bij het repair centre.
     
  12. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie hebben gelijk, MFR 01-01-06. Ik moest mijn HDD bij de vorige weghalen, dus heb ik het op deze gezet zijn de kleuren totaal anders......En als ik disctray close doe, en je hand boven de Xbox 360 zet om te voelen, komt er zo'n klop (en dat voel je ook dan). N3 DEMO, muziek loopt niet goed mee en stotterd behoorlijk die DEMO. En steeds als ik naar FRIENDS ga, dan wilt die echt steeds blijven haken, dan blijft die 4 seconden haken en dan komt die weer. Wat moet ik doen? Ik heb ze nu wel erg vaak daar voor gebeld enz. :confused:
     
  13. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    gewon weer bellen, volhouder wint. laat je niet afpoeieren.
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren is mijn xbox kapot gegaan... voor de 2e keer!!! Mijn xbox is al eens kapot gegaan. Toen heb ik een nieuwe gekregen die nu weer binnen een paar maanden kapot is gegaan. Ik vind dat dit toch niet mag gebeuren, maarja dat wordt weer MS bellen :mad:
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mijn 360 is dus niet stuk. Ik vond een site van Saint Row waarin ik een thread vond van 10 pagina's vol met mensen met exact hetzelfde probleem. Saints Row loopt vast en THQ houdt gewoon vol dat het een hardware probleem is. Mijn 360 draait alles perfect, nooit een vastloper (nou ja, bijna nooit) en na 11 uur Saints Row (nee, niet achter elkaar) kan ik plots niet meer spelen omdat het spel na 5 minuten steevast ermee stopt.

    Dit is de site voor de geintresseerde onder ons:

    http://developer.saintsrow.com/forums/showthread.php?p=97791&posted=1#post97791
     
  16. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn probleem is dus dat de console nu 3 rode lichtjes laat knipperen bij de "ring of light". Soms blijft hij in het dashboard al hangen naar enkele minuten en daarna start hij helemaal niet meer op. Dat dit door Saints Row komt lijkt me sterk.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik krijg dan ook geen foutmelding van de 360 en heb geen rode lichtjes wanneer hij vastloopt. Hij stopt gewoon.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Edit.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  19. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Had precies hetzelfde. Alleen ik heb nog geen saints row, dus het ligt niet aan het spel. Heb gebeld en hij is vrijdag opgehaald en gister was hij er weer. Dus is lekker snel gegaan.
     
  20. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn pakket is nu afgeleverd in Duitsland. Hoe kom ik nou te weten wanneer ze er een terugsturen?
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina