1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je krijgt het maandag.

    ontopic: Mijn disctray van mijn refubished Xbox 360 beweegt heel erg!!!
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  2. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Das klote, maar dat trackingnummer uit de mail werkt niet hoe kan dat.
     
  3. Gamegirlheidy

    Gamegirlheidy GamegirlHeidy

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    De x-box 360 gaat nu voor de 7de keer terug.
    We worden er helemaal ziek van. Hij staat meer bij in duitsland waar die gemaakt wordt dan dat we ermee kunnen spelen. K.U.T. ding.
    We hadden dit ook met de oude x-box en kregen op een gegeven moment compensatie.
     
  4. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0

    ????
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ik kan dat echt niet vatten wat doe je dan met zo een ding? ik heb de mijne als sinds de launch en nooit geen problemen, in ieder geval succes
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is weer eens zover. mijn xbox is net kapoet gegaan. ik vind de wachttijden bij de klantenservice wel heel lang duren, maarja, morgen nog maar een keer bellen.

    weet iemand trouwens wat voor een probleem het precies is.
    ik kan maar 5 min. gamen en dan bevriest alles. als de controller dan toevallig aan het trillen was blijft hij ook doortrillen... en het geluid stopt
     
  7. Gamegirlheidy

    Gamegirlheidy GamegirlHeidy

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn heel zuinig met het apparaat. Hij krast heel erg en maakt krassen op de games. Met de gamecube en playstation 2 hebben we niet zo`n probleem als met de xbox360 volgens mij hadden we hem nog niet moeten kopen todat de "kinderziektes" eruit zijn.
     
  8. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik heb vanmorgen gebeld met MS, en wederom wordt ie weer opgestuurd en nou maar hopen dat het na 3x DRAMA eindelijk goed gaat.

    Ik weet echt niet waar het aan kan liggen, maar ik ga de volgende unit NIET meer aansluiten op een contactdoos waar meer apparaten op aangesloten zitten. Ik sluit de 360 dan rechtstreeks aan op het contact in de wand. Je weet maar nooit of het komt door overhitting, en dat hij in een contactdoos te weinig stroom krijgt?! :confused:

    Het wordt tijd voor opheldering, aan de foon laten zo ook niets los behalve dat het een "intern" probleem IN de unti is...

    naja... duimen maar weer..
     
  9. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem terug,uiteraard geen nieuwe.Speel ongeveer 5 min. Dead Rising.
    Ding valt weer uit.Overhit haha.Weer ms gebeld.Gaat volgende week weer retour.Wordt dit een never ending story.

    Ps. Haalt Ups ook Zaterdag op??
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Als dat mij mocht gebeuren (de mijne gaat voor het eerst terug) dan heeft MS een vervelende klant erbij. Ik verwacht een perfect werkende Xbox360 terug na reparatie/vervanging. Zo niet dan gaan we ff rellen, want dit is stijlloos. Ze hadden je allang een gloednieuwe moeten geven, het zal ff lekker worden zeg.
     
  11. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33


    haha get in line my friend.... ik ben al 3 defecte xbox360's verder! en morgen gaat nr 4 weg! Het moet idd niet gekker worden, maar toch is het zo!

    ik weet niet wat het is, maar goed... ik verwacht ook een nieuwe! maar denk dat het gewoon afwachten wordt :mad:
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik ben echt benieuwd: Heb je alle drie de keren je eigen 360 teruggekregen?

    Het kan niet zo zijn dat ik maanden bezig ga zijn met het verzenden en ontvangen van een kapotte console. Dat is een behoorlijke schande, ik vind echt dat als een Xbox360 binnen een jaar tijd meer dan 2x kapot gaat dat een nieuwe console de enige optie zou moeten zijn. En dat je een console terugkrijgt die het gewoon ook niet doet dan is het helemaal belachelijk.
     
  13. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is vandaag ook opgehaald door UPS.....ben ook zeer benieuwd. Het is trouwens de eerste keer dat ik h'm op moet sturen, heb h'm vanaf launchdag.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vraag mij af,

    UPS komt van de week mijn defecte 360 ophalen, is het dan ook nog zo dat ik moet betalen voor de verzending?
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Nope.
     
  16. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik heb dus nog steeds niemand aan de lijn gehad.. Heb in totaal al meer dan 3 uur aan die hulplijn gehangen. Dat wordt een aangetekende brief richting het hoofdkantoor van Microsoft NL want dit slaat echt nergens op...
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja! ik heb ook al een half uur gewacht. na dat halfuur was het ineens ingesprek.

    komen die lange wachttijden doordat er meer 360's stuk gaan, of omdat er juist minder stuk gaan en dat ze daardoor minder mensen aan de telefoons hangen
     
  18. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Het komt omdat het een gratis lijn is en er weinig mensen werken. En er super veel mensen bellen
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    En iedereen maar roepen dat MS een zo geweldige service had :lol:
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zal best maar als bedrijf moet je dat inzien en schakel je een callcenter in ofzo, dat zijn voor Microsoft toch kosten van 3x niks. Ik heb in ieder geval een aangetekende brief gestuurd naar Microsoft met daarin mijn klacht over de hulpservice want dit vind ik gewoon ronduit belachelijk. Ik heb minstens 3 uur aan de lijn gehangen inmiddels. Elke minuut kost me 17 cent (Orange), dat is meer dan 30 euro voor nog steeds helemaal niks. Dat slaat toch nergens op.

    Maar goed, ik wacht de reactie van Microsoft wel af, ik neem aan dat ze me toch een redelijke tegenprestatie aanbieden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina