1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne (inmiddels alweer de 4e 360 \o/ ) doet nou wel wat raar.. laadt alles, vooral op de dashboard heel langzaam..
    hij bevriest bijna elke als ik op mijn vriendenlijst kijk en de lijst wil verlaten, dan loopt ie meestal vast..
    Als ik een message wil sturen, een voice message, duurt het allemaal superlang, en soms krijg ik zelfs een error dat het niet kan worden verzonden.

    Ik voel de bui alweer hangen, ik heb namelijk de cache opgeschoond, dus ook de software updates verwijdert en weer geinstalleerd (lijkt XP wel joh) en nog steeds is ie supertraag, ook met inladen van audio in games, inladen van straten in test drive bijvoorbeeld, laden van het spel zelf duurt te lang, maar ik kan ze allemaal nog wel spelen.. nog geen 3 rode lampjes gezien, maar 100% functioneert ie zeker niet meer..

    Kan ik hem zeker voor de 4e keer aan de UPS knakker meegeven.. iemand enig idee wat dit kan zijn? Fardo?

    Bedankt!
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. voorlopig ziet het ernaar uit dat dit komt omdat er serieus iets mis is met het internet.. veel sites lopen niet soepel, en xbox live loopt al helemaal niet soepel.. dit is voor mij al twee dagen zo, maar zo te zien hebben heel veel mensen problemen met de bovengenoemde problemen...
     
  3. kevin_16

    kevin_16 Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook de laatste tijd dat die langzaam reageerd. Andere op live hebben dat ook al.
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dat is dan weer zeer netjes van Microsoft :)
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zoals in de eerste regel al wordt aangegeven, is dit voor de amerikaanse markt. Zij hadden namelijk maar een half jaar garantie. Wij hebben hier sowiso al 2 jaar garantie. Dat is vastgelegd in 1 of andere europese wetgeving.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2006
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    het is te hopen dat microsoft ons 2 jaar geeft! maar anders:

    hoe zou dat dan precies werken?

    -ik had er oorspronkelijk een uit jan.
    -die ging stuk en toen had ik er een uit dec.
    -die is nu alweer in duitsland
    -nu krijg ik er eenuit maart/april (denk ik)
    -maar die hadden toch ook last van kinderziektes :confused:
    -dan ik wil ook een extra jaar!
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2006
  8. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    He, die van mij is nu exact een week foetsie! Het trackingnummer heb je blijkbaar niets meer aan zodra het pakket in Duitsland is afgeleverd aangezien bij retourzending een nieuw trackingnummer gebruikt wordt.. Kan iemand dit bevestigen? Tnx...
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    correct.
     
  10. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    dus de meeste Xboxen die MFR: september, oktober, november, december, januari, februari, maart en april zijn. Hebben de meeste kinderziektes? Al mijne waren kapot en waren december, maart april, oktober, april, januari
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het :p anders heeft ms de kinderziektes nog niet verholpen...
     
  12. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ey mensen dit zal vast wel in deze thread staan, maar hoe lang doet microsoft er gemiddeld over vanaf het moment dat je je xbox heb afgegeven voor reparatie en dat je hem weer terug hebt
     
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey belangrijk vraag, Microsoft zei: dat alle Xbox 360's die voor MFR: 01-01-06 zijn, gratis reperatie krijgen. Maar de reperatie is toch altijd gratis? En de mijne is 01-01-06 dus heb ik ook dat gratis reperatie? Maar de eerste die ik had was 21-12-05.
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ms deed er bij mij 1 week over vanaf toen ik hem verstuurde en terug kreeg :) En ja hij gaat naar een duitse plaats :eek: Beetje raar maar ok :p Maar mijn xbox360 doet het nu prima :D
     
  15. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit geldt enkel voor Amerika waar er maar een garantieperiode van 3 maand is. Ik weet niet hoe het in Nederland is maar in Belgiƫ is er een garantieperiode van 2 jaar. Daardoor is de reparatie hier nog gratis.
     
  16. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha,

    Ik keek net naar de status van mijn 360 en ik zie dit:

    FRANKFURT,
    DE 22/09/2006 9:32 's morgens RETURNED TO SHIPPER

    Dit was dus eergister, op vrijdag, vandaag, zaterdag, heb ik hem niet ontvangen. Dus weet een van jullie wanneer ik 'm misschien thuis kan verwachten?

    Dank
     
  17. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm donderdag op m'n werk op laten halen, volgens mij moest ik weer met ups bellen als ie terug kwam om af te spreken waar(thuis of op werk) en wanneer ze 'm weer afleveren.
     
  18. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0

    UPS bezorgt niet in het weekend (alleen via premium services, die te duur zijn om te gebruiken). Waarschijnlijk dus morgen!
     
  19. GordonNL

    GordonNL Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Help! Ik heb sinds gisteren een nieuwe xbox 360 met saints row gekocht en hij heeft van af het begin al een pokke herrie gemaakt. Hij klinkt letterlijk als een Boeing 747.

    Ik heb een geluidsopname met mijn telefoon op geupload:
    ftp://jvr05:schwartz@ftp.golyzone.com:21//Test.amr
    (Quicktime verijst)


    Is het normaal dat hij dit geluid constant maakt, ook zonder DVD? Wanneer ik mijn TV heel hard heb staan hoor ik het er nog boven uit!
     
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    W00t, En ik dacht dat mijn 360 een enorme herrie maakte... Komt erop neer dat het niet normaal is teminste dat klinkt nog 2 keer harder dan de mijne.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina