1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubu

    bubu Guest

    MFR Date :Altijd al
    Error code :NVT
    Signaal RoF :NVT
    Probleem omschrijving :
    Ik ben een trotse bezitter van een xbox 360..,
    MAAR...! ik denk dat hij kapot is..of ja kapot. (lees eventjes)
    Ik speel de games Cod 2 en Saints row allebei erg veel, leuke games enz..
    ik heb vandaag ook de demo van fear gedownload maar.., ik heb bijna bij elke game wel framedrops. terwijl ik hier helemaal niemand anders over hoor.
    bijv. als ik cod 2 speel op een hdtv (1080i) en ik speel toujane. dan heb ik altijd framedrops als ik bijv. door mijnn loop kijk van mijn sniper de mist in.. En bij saints row heb ik ook enorme framedrops als het een beetje druk wordt met explosies enz. en dan vraag ik aan een paar clanmembers of hun hier ook last van hebben .. maar neej hoor.

    Ik heb trouwens een xbox 360 CORE! met HDD! dus die cache heb ik.. maar waarom heb ik dan nog steeds die framedrops??
    Ligt het miss. aan het feit dat het een core is.. of is er gewoon iets mis met mijn xbox??.

    Naja ik hoop dat ik antwoordt kan krijgen op mijn vraag b.v.d Bubu
     
  2. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja zolang de refurbished one het goed doet/blijft doen en er niet al te gebruikt uit ziet ( kreeg ooit een ps2 terug met fans waar een laag stof op zat waar je echt ziek van werd was echt van zo'n varken geweest die niet zuinig op z'n spullen is) vind ik het best! Een nieuwe is geen garantie voor een goed werkend apparaat dat is met geen enkel product zo!
     
  3. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ja en bubu dat zijn voortekenen dat ie de geest gaat begeven....be patience er gaan vanzelf vastlopers komen met drie mooie rode lampjes ;)
     
  4. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Das een hele geruststelling voor bubu :x
     
  5. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: eerder hoeft ie toch klantenservice niet te bellen, 360 geeft geen errors, framedrops,trillingen, happeringen zijn subjectief. Wat hem opvalt of ziet, daar heeft een ander geen last van of ziet het niet eens ;)
    ik ben ook zo'n "zeikerd" die altijd van alles ziet of hoort...meestal klopt er dan ook iets niet.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2006
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    tja.. het enige wat er mijn mijn refurbisde mis was, was dat je achterkant van de plastice kast niet goed dicht kon. je kon hem een beetje bewegen, maar als je er naar keek dan was er niets mis. in het begin vond ik het erg, maar naar een week kon het me niets meer schelen. gewoon blij zijn met wat je hebt :thumbs:
     
  7. bubu

    bubu Guest

    omfg lol ik ga niet zitten afw8en tot mijn 360 naar de ruk is ik ga hem opsturen ik heb al een keer een nieuwe 360 gekregen terwijl mun 360 niet eens kapot was.. dus.. waarom zou ik nu niet gewoon mijn xbox 360 kunne opsturen .. ps. mijn 360 is opgeweest maar je ziet er niks van ook het stickertje achter de faceplate zit er nog precies goed op.. zullen ze er echt op letten.. volgens mij als zij die 360 daar binne krijge flikkeren ze hem in de recycle bak en sturen ze een nieuwe op .. was vorige keer volgens mij ook zo maja ...
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    omg waarom gebruik je geen interpunctie en hele woorden in je berichten.. het leest zo niet echt fijn.. zou je daar een beetje op willen letten? :cool:
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je nu geen garantie meer hebt :lol:
     
  10. bubu

    bubu Guest

    nog geen antw. op mijn vraag. Btw.. Verschilt de core system van de premium system als er een hdd op zit..??
     
  11. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, alleen heeft de premium zo'n chrome plastic op de dvd lade en die van de core niet. En wireless controller
     
  12. bubu

    bubu Guest

    ja idd geen andere specs ofso :p??
    meer werkgeheugen ofso =D :p

    btw denk je dat ms het merkt.. dat mijn 360 is opengeweest.. of denk je dat ze daar amper opletten want ik bedoel die gasten krijgen daar 1000e xboxen per dag binnen dus ik denk niet dat ze alles specifiek gaat testen enz enz.... some1.??! :p want dan stuur ik mijn xbox 360 gewoon op hoor..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2006
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    /Mod Ahum...doe er even iets aan a.u.b.
     
  14. bubu

    bubu Guest

    Ahum???
    Hoezo. Kun je het niet lezen dan?
    Het is een Forum ik schrijf geef brief aan de Koningin.
    Maar oke ik zal voortaan zo typen, geen probleem.. =)
    Een smilie is toch wel toegestaan?
    Ps. Wat is Interpunctie :)?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2006
  15. mik3

    mik3 Xbox 360

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    damn vandaag ook xbox 360 kapot...:eek:
    Maximaal 15 dagen zonder 360... heb ik even mazzel dat we er thuis 2 hebben:p

    me opstart scherm deed vaag en veel vastlopers...
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is inderdaad een forum ja, en je schrijft geen brief aan de Koningin. Maar je zit hier ook niet op MSN.

     
  17. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag, Ik heb nu probleem met xbox live (ik kan geen verbinding maken met mijn router) en ik denk dat er iets is beschadigt in mijn xbox 360, maar goed nu de vraag.
    Als mijn Xbox 360 bij de reparatie plaats is, word dan mijn hardeschijf Geformatteerd (ik hoop van niet)
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je HDD mee moet sturen en het probleem zit um daarin, dan krijg je een lege terug. Als je hem niet mee hoeft te sturen....tja, dan niet natuurlijk.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat merken ze. Ze kijken ook naar de schroeven en daar is de verf van af.. ook naar de stickers en dergelijke
     
  20. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad dat zien ze echt wel, je krijgt 'm terug met een mooie brief waarin ze uitleggen dat ze gemerkt hebben dat er mee geknoeid is(waranty void), dat er geen garantie meer op ziten en wat je opties zijn, waarschijnlijk laten repareren waarvoor jezelf voor de kosten op moet draaien...

    Type: Pakket
    Status: In transit
    Vastgestelde aflevering: 26/09/2006
    Verzonden naar: WOERDEN, NL
    Verzonden of
    gefactureerd op: 25/09/2006
    Soort service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg


    UTRECHT,
    NL 26/09/2006 6:20 's morgens OUT FOR DELIVERY
    26/09/2006 6:19 's morgens IMPORT SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 26/09/2006 3:01 's morgens EXPORT SCAN
    26/09/2006 12:39 's morgens ARRIVAL SCAN
    FRANKFURT,
    DE 25/09/2006 9:36 's middags DEPARTURE SCAN
    25/09/2006 8:57 's middags ORIGIN SCAN
    DE 25/09/2006 11:59 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVEID


    Betekent dit dat ze vandaag bij me langs komen???? volgens mij wel zal ze ff bellen zo :) ben benieuwd, nieuw of refurbished. Snel hoor donderdag was ie opgehaald!
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina