1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik3

    mik3 Xbox 360

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me 360 maandag opgestuurd en ik hoop wel dat ik hem snel weer terug krijg..!
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het altijd een refubished als het de volgende dag weer geleverd word?
    IK snap dit echt niet:
    Op mijn hotmail staat alleen:
    Dutch
    Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenondersteuning voor Xbox. We hebben je serviceaanvraag ontvangen. Bereid je console voor en volg de instructies die je hebt ontvangen van onze afdeling klantenservice. Zodra de volgende stap in de procedure is gestart, ontvang je een e-mail.

    Dus waarom staat er niet van, we hebben je Xbox 360 ontvangen en verzonden. Want als ik mijn trackingnummer type bij ups.nl komt dit:
    FRANKFURT,
    status: terrug verzonden naar verzender
    DE 29/09/2006 9:49 's morgens RETURNED TO SHIPPER
    29/09/2006 7:10 's morgens OUT FOR DELIVERY
    29/09/2006 6:05 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 29/09/2006 2:48 's morgens DEPARTURE SCAN
    APELDOORN,
    NL 28/09/2006 7:59 's middags ORIGIN SCAN
    28/09/2006 2:26 's middags PICKUP SCAN
    DE 27/09/2006 10:49 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2006
  3. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat teruggezonden naar verzender is bull... Dat klopt zegmaar niet. Als je 360 wordt teruggestuurd is er een nieuw trackingnummer (althans, zo is mij verteld). Bij mij staat 'ie al vanaf de 18e op returned to sender... Na gebeld te hebben bleek dat niet te kloppen.

    Volgens mij krijg je never nooit een nieuwe.. Anders had ik m allang teruggehad denk ik. Balen, heb m nog altijd niet en ben best benieuwd naar alle leuke x06 goodies op marketplace!
     
  4. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor info! Want ik wou bijna maandag gaan thuisblijven, om mijn Xbox 360 te ontvangen, een 100% refubished eentje. Maar een kreeg een keer dag daarna me Xbox 360 en die was wel nieuw.....
     
  5. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is het hem net, toch moet je betalen als je met de gsm belt...

    maar dat krijgen ze ook nog te horen als ik nu eens eindelijk binnen zou geraken!!!
     
  6. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel mensen zeggen in deze tread dat Microsoft hen een mailje heeft gestuurd met de bevestiging dat de Xbox 360 is aangekomen op bestemming. Ik heb deze niet gekregen terwijl hij al 8 dagen geleden bij hen is gearriveerd. Hij is nu 9 dagen weg en ik heb ook nog steeds geen mailje ontvangen dat ik hem binnen 2-5 dagen thuis kan verwachten. Word er wel ziek van nu.

    Edris, bel jij naar de Nederlandse hulplijn? Als dat zo is moet je denk ik daarom betalen omdat je vanuit Belgie belt.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2006
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Huh? er is ook gewoon een Belgisch telefoon nummer
     
  8. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    nee belgische hulplijn +32... hé ;)

    en ja die kost werkelijk geld. daarstraks weer een uur aan't wachten geweest en toen was mijn kaartje leeg. 25€ aan stomme muziek...

    ons ma gaat maandag bellen bij haar op't werk en eens serieus van hun tak maken. ik heb mijn belkosten al opgevraagd bij base. gelukkig is dat mogelijk met pre-paid en dan kan mickeysoft zich aan een factuur verwachten van 90€...
     
  9. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, net gebeld nogmaals, want als mijn ma dat moet gaan uitleggen...
    Door de computer geklikt en had direkt een gast aan de lijn. niet eens het muziekje gehoord. ik al direkt van "da's ook eens nieuw..."
    probleem van de betaling uitgelegd en ja mobiel bellen kost je iets van 0.12€/minuut...

    maar in de week hadden ze een probleem met de telefooncentrale en ze wisten dus niet dat de computer elke keer als die man iets zei van "Al onze medewerkers zijn in gesprek..." dit ook aangerekend werd.
    Dus heeft hij het doorgegeven aan zijn baas en mag ik mijn factuur opsturen en gaan ze zien wat ze kunnen doen.

    dus nu enkel nog wachten op een mailtje. dan UPS bellen, die komt doos ophalen en ongeveer 10 dagen later mag ik hem terug thuis verwachten.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2006
  10. helt av doden

    helt av doden Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
     
  11. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal als ik het had gestuurd, volgende dag krijg ik bericht van 'we hebben het ontvangen'. Eerste keer dat ze dat nog steeds niet hebben gedaan en hij is al sinds 27 september weg.
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik heb nog niets gehoord en hijs al bijna 2 weken weg :mad:
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat veroorzaakt nu de E68 fout.

    Vanmiddag wilde ik de Sonic Demo downloaden.
    Maar toen ik later 2½ uur later thuis kwam stond de Xbox360 uit.
    Xbox opstarten en kreeg vervolgens de E68 in beeld.

    Xbox uit en de HDD verwijderd en de Xbox start normaal op.
    Maar wanneer ik de HDD aansluit ,kom ik niet verder van E68.

    Kom net thuis en ik zet de Xbox aan en nu start alles weer normaal op.
    De demo's die in vanmiddag wilde downloaden blijken nu incompleet te zijn.

    De laaste keer had ik ook deze E68 fout naar het downloaden van een Demo :confused:
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een harddisk error... maar dat wist je al... ik denk dat je hem gewoon even op moet sturen.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    had even een mailtje gestuurd van waar die bleeft, kreeg dit terug dus hopelijk deze week bericht :mad::

     
  16. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er weinig xbox retour gezonden de afgelopen twee weken.. Ben benieuwd. Als de mijne deze week retour komt heeft het drie weken geduurd! Best balen!
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    kut is dat he :D zit nu op bijna 2 weken, en ik zit al te shaken van de afkickverschijnselen :b:
     
  18. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn 360 was vorige week dindag om 17.00 opgehaald, vorige week vrijdag om 17.43 mailtje ontvangen dat hij verstuurd is (netjes), dus ik gok dat ik m woensdag krijg (ipv morgen, Leids 3ktober, hele binnenstad opslot :b: )
    Das pas lekker rap... :cool:
     
  19. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Damn IT, 2e Xbox naar de cholera...
    Net CoDII aant spelen en toen kreeg ik ineens de welbekende ruis, daarna nog een keer geprobeerd en hetzelfde resultaat...
    Daarna nog 3 keer mn 360 geprobeerd aan te zetten maar helaas, hij kwam niet voorbij het opstartscherm, hetzelfde wat ik dus met mn 1e had...

    Nu gelijk de helpdesk gebeld, krijg ik weer een mailtje en hij zei dat ik een NIEUWE kreeg, geen reparatie en dat het maximaal 10 werkdagen duurt... I can live with that, mits ik nu eindelijk WEL een goeie krijg....
    Zucht...
     
  20. flyswatter

    flyswatter Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2005-12-01
    Error code :
    Signaal RoF :
    Probleem omschrijving :
    Maakt nogal een hoop herrie (ventilatoren), en daarnaast maakt de dvdlade een ongezond geluid. Net alsof hij de disc over het plastic sleept. Wat ook zou kunnen want op de onderkant mijn NIEUWE hitmandisc vond ik ook al cirkels die er eerst niet op zaten.
    Ook krijg ik vaak fout meldingen als: Disc Unreadable en Put this xboxgame in a xbox console...

    Heel apart. Zo maar eens bellen met meneer Microsoft
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina