1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2006-05-16
    Error code :
    Signaal RoF :
    Probleem Omschrijving: 2 weken geleden het saints row pack gekocht. 360 startte toen al niet meteen op. Ik dacht ach die kabe lzit er vast niet goed in na een paar keer aan zetten deed hij het. Ik had bijna elke dag last van dit probleem dat mijn 360 niet opstartte. vaak na een aantal keer kreeg ik een error.
    Ben benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben ben namelijk van plan hem binnen kort terug te brengen bij de intertoys.( of moet ik microsoft bellen ??)
     
  2. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens die code is mijne oververhit maar hij heeft genoeg ruimte, kan het ook zijn dat ik teveel heb gespeeld?
     
  3. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Denk dat je hetzelfde hebt als ik, je 360 doet het pas nadat je em +-3 keer aangezet hebt, je lampjes branden wel normaal als je em de 1e 2 keer opstart...?
    De mijne deed dat dus ook en na een maand of 9 heeft ie het dus begeven, als je net als ik dit geen probleem vind hoef je niks te doen. Vind je dit wel hinderlijk moet je microsoft bellen, Intertoys zal namelijk precies hetzelfde zeggen. Je hebt kans dat ze em voor je proberen te repareren, je bent em dan 2 á 3 weken kwijt.

    Succes!

    Hoe oud is je Xbox, is ie van de 1e lichting? Veel 360's hadden daar last van, is volgens mij gewoon een hardware fout. Microsoft belletje geven en vooral benadrukken dat ie goed geventileerd staat.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  4. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne zijn ze vergeten, denk ik. Ik heb hem 4 dagen voor jou opgestuurt en heb nog steeds geen mail ontvangen dat ie gereed is. Wat is dit voorn naai zooi. Bel ik op zeggen ze dat ze achterlopen en dat ik nog tot volgende week donderdag moet wachten, MicroSoft kan zo van mij de schijt krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  5. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn xbox 360 is vandaag overleden door een blikseminslag. Wat zijn mijn mogelijkheden nu?
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    een blikseminslag? ik doe altijd alles uit als er bliksem is. ik denk dat je gewoon moet bellen... net zoals altijd.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De hele dag heeft de Xbox360 normaal gewerkt.
    Eind van de middag 2 demo's (Starwars en Sonic) gedownload en toen ik de Xbox360 resette kreeg ik weer E68 in beeld.

    Heb net gebelt met de helpdesk en ik moet de HDD zelf opsturen.
    Heeft iemand hier ervaringen mee en wat kunnen de kosten hiervan zijn ???

    De kosten zijn ongeveer € 13 en kan de HDD gewoon bij mijn werk laten ophalen.

    Nu werkt de Xbox360 + HDD weer normaal :confused:

    Eerst maar even een Memorycard besteld , anders ben ik al mijn gesavede games kwijt ( Die krijg ik morgen ).
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  8. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    huh, moet je UPS betalen om je hdd op te komen halen!?
     
  9. mik3

    mik3 Xbox 360

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    neej is gratis..
     
  10. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gereveriseerde 360 is 2 weken geleden opgehaald, nog geen "nieuwe" binnen...

    Maakt me eerlijk gezegd ook niet uit of die nou morgen of over 2 weken komt, wat er momenteel uit is aan spellen is ook niet om blij van te worden.
     
  11. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van je inboedelverzekering? als het goed is schade aan elektrische apparatuut gewoon gedekt.
    Microsoft zal weinig voor je kunnen doen.
     
  12. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    dit had ik met mijn eerste 360, wat bleek, in het plastic laadje zat een metale unit. Die maakte krassen op m'n Need for Speed. Toen ik een nieuwe kreeg zat er geen metaal in het laadje, maar was helemaal plastic.

    btw: ik heb nu mijn derde xbox360!
     
  13. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: Als ik een cdrom/dvd van een spel in mijn xbox360 doe reageert hij er niet op. Hij blijft gewoon in het dashboard hangen en start het spel niet op

    zou ik naar de klantenservice bellen of is dit ook anders op te lossen? :{
     
  14. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Kan je nog wel in je dashboard browsen of doet ie helemaal niets meer?
     
  15. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik kan gelukkig nog wel de dashboard gebruiken en demo's spelen.
     
  16. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Is mijn Xbox 360 kwijt geraakt? Ik heb het 26 september gestuurd, maar nog steeds geen bericht gekregen van 'we hebben uw Xbox 360 ontvangen'. Normaal krijg ik een bericht de dag daarna dat ze mijn Xbox 360 hebben ontvangen, nadat ik me Xbox 360 heb gestuurd.......
     
  17. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mijne 21 september gestuurd, en ook nog niks ontvangen. Het ligt dus niet bij jou. Ik heb eergister gebeld en kreeg te horen dat ze achterlopen, wachten dus.

    "Normaal krijg ik een bericht de dag daarna dat ze mijn Xbox 360 hebben ontvangen, nadat ik me Xbox 360 heb gestuurd......." Hoeveel heb jij er al opgestuurd?
     
  18. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag weer gebeld krijg een "labeltje" en dan moet ik dat nr bellen en komen ze hem halen. Even een vraag hebben die gasen die hem komen halen een doos waar de 360 in kan?
     
  19. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens het downloaden van de demo van NFS: Carbon sloeg mn 360 vast toen ie op 4% was. Bij opnieuw booten kreeg ik de red circle of death, daarna geprobeerd zonder HD en toen deed ie het weer. Daarna HD er weer op geklikt en toen weer de red circle of death. Dat is nu nog steeds zo gebleven en ik sta nu al een kwartier bij de klantenservice in de wacht :')
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zit hier met het zelfde probleem.
    De Xbox360 kan weken naar normaal werken , maar als ik een demo download gaat alles mis.
    1 rood ledje met code E68
    Heb sinds Dinsdag een reparatienummer gekregen van Microsoft.
    Wil eerst proberen om de HDD te formateren , en anders kan ik de HDD nog altijd opsturen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina