1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Divx afspelen zonder MCE mbv TVersity

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door prahladsingh, 6 dec 2006.

  1. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Winamp Remote

    Ik heb gisteren Winamp Remote geinstalleerd en divx e.d. streamen naar de Xbox360 gaat super makkelijk. Maar de eerste keer dat ik een filmpje starte ging automatisch de Vobsub mee en daarna niet meer. Ik krijg de Vobsub niet meer aan de praat. Heeft iemand ervaring hier mee en eventueel een oplossing?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Is Winamp Remote een soort van vervanger van TVersity?
     
  3. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, winamp remote is een extra dingetje wat bij de nieuwe winamp zit. Je kan daarmee overal via internet bij je muziek en video database, maar je kan het ook naar de 360, ps3 en Wii sturen, bij de laatste 2 gaat het via de browser. Ipod kan geloof ik ook.


    En van Vobsub zou ik niet weten, misschien de winamp fora eens bekijken? Toen ik het laatst probeerde streamde die filmpjes niet eens, altijd codec error. Maar ik was nogal gaar toen ik het probeerde, binnenkort nog maar eens testen.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt de codec instellen bij Configuration. Ik heb 'm op FFDshow gezet. Zit nu op stage, kan dus niet testen. Dat ga ik vanavond 's mooi doen! :)
     
  5. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dan moet ik ook maar eens kijken als ik thuis ben. Zou je nog wat feedback willen geven als je thuis bent?

    Het werkt heel makkelijk voor de rest. Kreeg Tversity niet aan de praat en dit ging eigenlijk meteen goed.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Winamp Remote werkt echt top! TVersity kreeg ik ook met geen mogelijkheid goed, maar dit werkte meteen! Er zit zelfs YouTube functie in! :) Alleen nog even uitzoeken hoe de ondertiteling het doet.
     
  7. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg de ondertiteling nu ook. Heb de ffdshow geinstalleerd en bij configuration bij codecs, ffdshow geselecteerd. Toen pakte de xbox de subs mee. Werkt goed.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja ik heb volgens mij bij de installatie van FFDSHOW, Vobsub afgevinkt. Die moet ik aanvinken, en dan doet ie het.
     
  9. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ik heb gisteren ffdshow geinstalleerd, maar bij het systray icoon winamp remote -> configuration -> more info -> codecs is ie niet tussen komen staan?
    Wat fout gedaan tijdens de installatie van ffdshow?
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik krijg de subs maar niet werkende. Bizarre, heb jij Vobsub nog apart geïnstalleerd?
     
  11. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb vob sub apart geinstalleerd, dan pakt ie de subs. Maar bij AC3 geluid doen de subs het niet. Dat vind ik vreemd en heb al gezocht op internet, maar ik kom er niet uit.
     
  12. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    hi met tversity probeer ik nu Lord of the rings 1 de wmv versie in HD af te spelen maar steeds hapert na elke minnuut dus een minuut normaal en dan weer even haperen :confused: hoe kan ik dit oplossen? 8)
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Snellere PC kopen? :+
     
  14. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook dat Winamp Remote maar eens proberen.
    TVersity heb ik werkend gekregen dmv het LAN netwerk bovenaan te zetten in je netwerkconfiguratie.
    MP4 doet het alleen nog niet, maar waarschijnlijk wel met Winamp Remote als ik het zo lees.

    Edit:
    Kan nog steeds MP4 niet afspelen. Nou moet ik wel zeggen dat het stukken sneller gaat dan met dat klote TVersity.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Hey bizarre kan je een apparte thread maken met uitleg? Al vast bedankt :)
     
  16. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    ahahah xd ik koop wel een externe hdd moet lukken:p
     
  17. Thampon

    Thampon Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Thampon

    Thampon Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik heb gedaan... korte samenvatting

    - Winamp Remote manueel geinstalleerd (zonder Winamp)
    - FFdshow geinstalleerd (de laatste met mp4 support) (FULL alles aangevinked)
    - VobSub 2.23 geinstalleerd (FULL)

    In Winamp Remote ga je naar "Configuration" en daar stel je als eerste je "mappen" in die je wil sharen. Bij "More Info" laat je alles staan zoals het staat. Daar zie je ook een button "Codecs" klik hierop en vink ffdshow aan.
    Subs geprobeerd bij 5.1 en 2.0 en hij pakt ze alle 2 aan, alleen staan ze dubbel bij mij... dus moet ik ze even uitvinken in de ffdshow icoon. Alleen komt op mijn versterker wel geen 5.1 te staan maar PCM.

    Op je Xbox ga je even een Disconnect doen indien je al een pc had aangesloten
    Daarna naar media en kies video en daar zal je zien dat er "ORB" tussen staat, die kies je voor je verbinding
    en hopaaaa kijken maar.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  19. FRKN

    FRKN Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist Winamp Remote geinstalleerd. Mijn xbox vind de computer maar als ik een video wil afspelen krijg ik de foutmelding: 69-04-C00D36C4
    FFdshow is geinstalleerd en alles.

    Verder heb ik ook Tversity aan de praat gekregen.. hierbij heb ik echter sinds kort het probleem dat de video's na enkele minuten vastlopen. Als ik de video dan overnieuw start loopt ie op een later punt vast.

    Iemand enig idee wat de oplossing voor een of beide problemen kan zijn?
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij mij werkt Winamp Remote echt fantastisch. Maar dit is de TVersity thread. Voor de Winamp Remote moet je hier zijn.
     

Deel Deze Pagina