1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    T gaat wel lekker zo met fable 2... t lijkt erop dat het gevoel van fable TLC een beetje terug komt :x
     
  2. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweet nie waar jullie om klagen,maar vrijwel alle revieuws zeggen dat dit een spel is met veel mogelijkheden,grote speelwereld ect...en het allerbelangrijkste is dat je totaal opgeslokt wordt in het spel als je het eenmaal speelt.Ik zou zeggen: geniet van deze game!
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zitten de mensen seriues te twijflene? heb blijft een goed spel of je nu met die henchmen loop of niet. En sorry dat ik het zeg maar begrijp al die reviewers niet. Dit was echt al een hele hele lange tijd bekend!
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Fable II komt uit de UK niet Amerika. ;)

    Maar dat is dan wel heel erg stom enige reden waarom ik de LCE gehouden heb is voor de DLC en nu kan die em ineens niet bevatten. =(


    Edit:

    Inderdaad ja, dat is alweer heel oud nieuws. 8)
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2008
  5. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Stupid... Ik koop alleen Fable vanwege de online coop, omdat ik het saai vind om alleen de singleplayer te spelen (voor Fallout maak ik een uitzondering). Dus voor sommigen is het wel een belangrijke feature.

    Even een vraag: neem je wel de items mee die je als henchman vergaart?
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga juist voor de single...ik ben een triest en eenzaam ventje dus ik moet het hebben van mijn fantasie vrienden maar die spelen vals....dus dan maar in mijn up!
     
  7. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet begrijp is waarom die vriend van mij WAPENS, KLEDING, GOLD, etc etc kan traden als hij Coop speelt met een vriend van hem, of met zijn 2e character.
    Terwijl hier overal staat dat alleen XP en Gold meegaat...
    Toch vreemd dat het hem wel lukt dan he...
     
  8. alphablack

    alphablack Chicken chaser

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich vind ik het erg jammer als het zo is dat je niet echt je eigen karakter kan zijn. Maar ik kan het aan de aan de andere kant begrijpen dat een heel sterk iemand de balans van de game compleet omgooit. Wat ze misschien hadden kunnen doen is quests afstemmen op het level dat je bent. Dus bijvoorbeeld een bepaalde quest kan je alleen doen als je level 20 bent. Maar het nadeel hiervan is dat het je de vrijheid ontneemt om te doen wat jij wilt.

    Ik vind eigenlijk ook dat ze je gewoon zelf moeten laten beslissen dat jij een veel hoger iemand in je game wilt hebben en die jou dan helpt. Ik bedoel deze game gaat om keuzes maken, ze hadden iets kunnen verzinnen waardoor je bijvoorbeeld een heel priegel mannetje bent die andere sterke problemen laat oplossen. Een beetje de gemiddelde baas in nederland eigenlijk :D
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Het was toch heel simpel geweest om een difficulty setting in de game te doen op de een of andere manier...
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Voor mij geldt precies hetzelfde :)
     
  11. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm...
    Ik kwam weer even op het officiele Fable 2 forum. Daar werd ik niet echt blij van. tientallen topics zijn gemaakt over glitches. Soms zelfs zo erg dat de game vastliep of een scene oneindig afspeelde waardoor je, door 1 saveslot per character, weer helemaal opnieuw kon beginnen.

    Het klinkt allemaal alsof het spel niet goed is getest of zo.
    Hopelijk valt het allemaal wel mee of komt er HEEL SNEL een patch die het verhelpt, maar totdat ik hem heb zal ik niet met zoveel enthousiasme wachten als dat ik tot nu toe deed :mad:
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Had de game dan 1 maand uitgesteld en goed getest =(

    Hoe dan ook blijft het voor mij een mustbuy.
     
  13. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    wel knap dat al die gasten de glitches al weten terwijl de game OFFICIEEL pas 24 oktober uit komt.
    misschien spelen ze wel met een beta of ruwe versie van de game die is uitgelekt
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Misschien weet je het niet, maar Fable 2 is vandaag in Amerika uitgekomen ;)
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    wannneer komt hij nou officieel uit?
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    24 Oktober, aanstaande vrijdag ;)
     
  17. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    @freak, nee dat wist ik niet. Maar dan nog... ik heb dat wel eens eerder gehoord en toen bleken veel mensen een ruwe versie aan t spelen te zijn..

    en hopelijk voor ons, we moeten iets langer wachten, is er tegen die tijd wel al een patch
     
  18. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb je toch ook bij de instellingen van je xbox zelf daar heb je gedeelte waar er word gevraagd hoe makkelijk of moeilijk je een spel wilt spelen
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Die online co-op kan me aan mijn reet roesten :+ Maar die glitches zijn wel vervelend.

    Maar k speel de game toch pas over een maand, wellicht dat er dan een patch is :)
     
  20. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op mense ga niet alles af laten hange van glitches en bugs ofzo, ik bedoel die worde egt wel gefixt met een kleine update... als je door die dingen deze game laat ligge vind ik je egt triest...
    Elk spel bevat soms en bug, nou lig ik dr niet egt wakker van hoor.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina