1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Review


    [gt]42025[/gt]
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Zitten er spoilers in, wil hem wel zien :)
     
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik heb een vraag. In verscheidene screenshots zie je dat de heroes een zwaardriem hebben (bij hun borst) en waar ook hun pistol hangt. Ook een goudzakje geloof ik. Zit dit ook in het uiteindelijke spel verwerkt?

    Dit plaatje bijvoorbeeld.

    [​IMG]
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt, maar er zitten wel filmpjes in van einbazen, dus als je niet wil weten tegen wie je gaat vechten dan moet je niet kijken.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Eindelijk, mijn Fable II is ook verzonden, volgens mij via Registered Mail? Hoe kan je daar achter komen?

    EDIT: Zijn er eigenlijk savefiles met Fable II? En hoeveel kan je maximaal opslaan? Is wel handig omdat mijn broer het ook wil spelen :+
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2008
  6. SysanApse

    SysanApse Guest

    Deze bump ik nog maar even omdat ik dit ook graag wil weten O-)
     
  7. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    De gevechten met Banshees zijn vet jongens!!
     
  8. Roman0c

    Roman0c Fable 2 Addicted

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    - Doet hij onder voor Fable? Dat was een van mijn favoriete games ooit.
    Kheb meegenomen dat hij anders is maar ik heb zelf nooit fable gespeeld

    - Duurt het een beetje lang om in skill te stijgen of ben je binnen een dagje gamen al 2 meter lang en breed?
    Ligt aan de combos die je maakt tijdens het spelen. Maar skillen kan lang duren als je alles wil maar snel als je alleen bepaalde skills wil hebben

    - Hoe moet je je geld en items krijgen van de pub-games en toch zo goed mogelijk wilt blijven?
    Pub games en jobs zorgen er niet voor dat je fame omlaag gaat ofzo (ik heb daar niks van gemerkt)

    - Als ik het goed begrijp is er geen een armor die sterker is als de ander? Dus je hebt niet een heel goed harnas die echt legendarisch goed is? Dat vind ik best jammer eigenlijk.
    Armour zijn allemaal zelfde def waarde. Wapens zijn wel sterker dan de anders. Kleding kan wel je fame beïnvloeden .

    - Kruisbogen zitten er toch nog steeds in?
    ja

    - Hoe zit het met de traders die je tegen komt? Heb je een groot arsenaal aan wapens die je daar kan kopen en merk je duidelijk het verschil tussen de wapens?
    je hebt maar 3 of 4 soorten metaal dus grote keus is er niet. verschil is er wel. Qua korting enzo wordt beinvloed of deze trader van jou houd ofniet. Soms geven traders die van jou houden 25% korting
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    echt heel vet spel dit! Ik heb net een deel uit het spel gedaan wat het een epische vorm geeft aan het verhaal
    dat je 10 jaar in die spire zit
    (vind ik dan).
    Ben breed, heb een litteken op me oog, en 1 op me borst, ook zie je de mana een beetje door mijn aderen stromen. Echt vet! en mijn hond word blond 8)
     
  10. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het tegenvallen moet ik zeggen
    het fable stijltje is echt weg.. echt WEG! en de kleding is niet goed, en is zelfs lelijk! geen vette brute plate enzo meer.. maar 4 andere cheape zooi! (die ik al in 1 dag allemaal had)

    jobs zijn te makkelijk geld verdienen, 5 min = 1000 - 2000 gold en de missies zjin vaag
    spells zijn apart, en kan je niet goed besturen imo

    maaarrr als ik de game bekijk zonder dat het fable is... tja.. dan kan ik me er wel mee vermaken hoor maar tja de hele fable style is gewoon weg
     
  11. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat tevens het laatste stukje van het verhaal?
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    heb hem ook gekocht, wel leuk:)
     
  13. blackboss

    blackboss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een heel vet spel, ik vroeg me alleen af hoe het met de CO-OP zat. want ik kan bij fable downloads niks van daarvan, terwijl gezegd was dat het als een vorm van downlaod kwam. ik kreeg wel een update op het begin misschien heeft dat er iets mee te maken?
     
  14. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik vroeg me af als andere fable 2 spelers hier ook last van hebben, als ik ingelogt ben op xboxlive en ik ben fable 2 aan het spelen dan komt er na 10/15 min te staan "disconnect from xboxlive", hebben andere hier ook last van of last van gehad en hoe los ik dat op ?
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Dat was denk ik die update voor co-op, die coop zat er wel in maar hadden ze non actief gesteld, en met die update hebben ze hem actief gemaakt, denk ik 8)
     
  16. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet CO-OP het al dan?
     
  17. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
  18. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die een gelijkaardig probleem heeft? want dit is namelijk zeer vervelend :mad:
     
  19. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier geen last van. Mischien is er iets mis met je internet verbinding?

    Hoe kan je eigenlijk sex hebben in Fable 2. Heb veel vrouwen met een hartje boven hun hoofd maar als je ze dan laat volgen en bij je bed op sleep drukt gebeurt er niets?!
     
  20. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    aan men internet ligt het niet want als ik op het dashboard zit dan blijf ik gewoon aangemeld :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina