1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Rechts van de jeweller,naast de furniture shop,na t steegje na dan... Als dat niet genoeg egt,kijk gerust rond precies in t midden van een square en zie je een soort van open huis( om het zo te zeggen) met alleen een bank,anvil (aanbeeld),en wat zwaarden hangen.Dat is de weapon shop.
    Waarschijnlijk zie je daar ook t ''werknemers gezocht'''bordje,want die blacksmith job is vanaf het begin alwat beschikbaar en voor altijd.

    Btw,kvindt de wapenverkopeer beter in oakfield... ^^
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit:

    ^^
     
  3. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook wapens kopen bij de blacksmith.

    Iemand die weet hoe co-op online/offline in elkaar zit en/of er ervaring mee heeft? Ik ben namelijk van plan samen met een maat te spelen zodra hij hem heeft. Alleen is co-op beetje anders dan het zou moeten zijn heb ik begrepen?

    Als hij bijvoorbeeld in mijn wereld kom via xbox-live, is het dan zo dat hij een hench-man moet maken? En wat voor skills zou die henchman dan krijgen? En hoe zit dat offline in elkaar?
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan vertellen wat ik zover weet,heb t een keer gedaan.
    De host,naar wie de co-op ''gaat'',blijft hetzelfde.Zodra je vriend je joined,kan je eerst kiezen hoe de orbs verdeling zit enzo en moet je accepteren.Zodra dat is gedaan,moet je vriend een henchman maken,waarbij hij neutraal,evil,good en wapens kan kiezen. Ook een beetje de looks,maar je snapt wat ik bdoel. Maar,hou rekening ermee dat hij NIET zijn eigen skills heeft. Zijn abilities/skills zijn hetzelfde als jou.Dus stel je hebt lv3 raise dead,heeft hij t ook. Maar volgens mij,kweet niet zeker,kan ie wél upgraden als hij t wilt.Maar dat heb ik niet geprobeert. Offline co-op weet ik helaas niet,maar in het boekje staat er hoe en wat het precies offline inhoudt ^^.
     
  5. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, bedankt. Geeft in iedergeval een redelijke beeld. Komt er nog een patch ofzo om je eigen char mee te nemen of is dat uitgesloten? Dat zou het wel stukken leuker maken natuurlijk :D
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij,weet niet 100% zeker,.zou er wel een patch komen voor on/offline co-op,maar ik kan niks garanderen.Sorry voor het ongemak daarover ^^.
    Sidenote: Ben 100% evil en corrupt,bowheehahaha
     
  7. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Is er ook ondertiteling in de game? :p
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Engels ondertiteling.
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan engelse ondertiteling toevoegen.Moet je bij de bgin screen subtitle aan doen of bij options in de game zelf....
     
  10. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb hem zojuist uigespeeld, moet zeggen dat het echt een super spel is... alleen had het toch nog wel een beetje langer gemogen naar mijn idee,

    je haalt je 3 maatjes erbij en dan is het eigenlijk af.

    wel krijg je nog leuke keuze voor je kiezen aan het eind, waarvoor je het spel toch nog wel 2x meer moet uitspelen eigeniljk;)

    ik ga nu maar is kijken wat er nog te beleven valt!

    ben nu wel 100% goed moet moet nog wel 100% PURE worden veel worteltjes eten ben ik bang^^
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Heb nu ook eindelijk Fable 2, en het is echt prachtig.
    Alleen de boxart al, prachtig gewoon. Die art. En dan die Chinese letters eronder (NTSCJ versie), maargoed, daar koop ik geen game voor natuurlijk.
    Eenmaal opgestart te hebben, damn, die muziek, die menu's. 'And so our story begins.' GEWELDIG! En dan dat er nog verwijzingen naar deel 1 inzitten, LEGENDARISCH! :D Echt, wat ontiegelijk vet weer om die Fable sfeer te betasten.
    De game ziet er echt mooi uit, maar kent nogal wat onaffenheden, zo loop je niet altijd echt soepel en loopt je hond door dingen heen. Maar lekker boeiend is dat, de game is echt genieten! GE-NIE-TEN! Prachtig gewoon.
    Maar toch, na 3uur gespeeld te hebben, zal ik hem denk ik niet beter dan Fable 1 vinden. Fable 1 had bows, en veel vettere spells..damn, die magische hoge zang als je een fireball uit je hand oplaadt..die berseker spell, die echt te belachelijk tof voor woorden was. Of die time spell die zo'n gruwlijk geluid maakte.
    Ik mis dat in Fable 2. Dat vind ik zo jammer. Ik vind Fable 2 nu al geweldig, en veel dingen zijn verbeterd, maar ik denk dat ik Fable 1 nu toch al beter vind.
    Ik weet ook niet tot hoe ver je de spells in Fable 2 kan ontwikkelen maar de game is nu ook al belachelijk makkelijk. Vind ik ook jammer ten opzichte van deel 1. Het moet niet kunnen dat een vervolg slechter is dan het origineel, maargoed, bij mij is dat denk ik wel t geval. Neemt niet weg dat ik de game alsnog kapot ga spelen :D
     
  12. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Wacht maar tot je shock level 5 krijgt, en Area of Effect doet dat is bruut!
    Voor de andere spells weet ik het niet want die heb ik nog geen level 5..

    Trouwens weet iemand een goede manier om corrupt te worden? Ik ben nu bijna full corrupt maar dat laatste beetje wil maar niet lukken, ik heb de huur van mijn huizen al allemaal op max staan maar daar krijg ik geen corruption meer van. Ik sta op het punt om de Spire in te gaan, krijg ik in de main quest binnenkort een stukje waarbij ik corrupt kan worden of is er misschien een quest/job/iets anders waarmee ik mezelf max corrupt kan maken?
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Eet vlees ofalles met -5 purity ofzo,gaat het ook vanaf.Als het goed is
     
  14. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik zag weinig verschil en ik kan veel vlees maar 1 keer kopen, dus ..
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Drank kan ook ^^
     
  16. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    kan je ook rapen in het spel :9
    ik hem em vanmiddag gekocht, ben nog niet zo heel ver, ik moet nu meer bekender zijn zodat die ene gast me vertrouwd en me die quest wilt laten doen :)
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Wel lastig om het spel als goed te spelen, ik wou eerst goed/neutraal spelen maar zit al dicht in de buurt van slecht.

    Moet wel zeggen dat ik de spells van fable 1 mis, zoals berserk en charge, dat waren echte melee spells. De spells in fable 2 zijn echt voor will users.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wat vinden jullie eigenlijk van de couch co-op?? Ik ben er niet echt over te spreken, de camera werkt voor geen meter mee. Ik was vanmiddag even met mijn broertje aan het spelen. Het gebeurde diverse keren dat ik buiten beeld kwam. Of dat ik niet meer kon bewegen omdat mijn broertje te ver weg van me verwijderd was. Het werkte gewoon allemaal niet lekker. Met co-op via Xbox Live heb je hier natuurlijk geen last van.
     
  19. Hakim

    Hakim Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Het valt wel mee hoe lastig dat te doen is, gewoon de keuzes maken die goed zijn bij quests, lage huur, lagere prijzen bij de winkels die je hebt en dan ben je er zo doorheen.
    Ik had 100% pure volgens mij al ergens op de helft of drie kwart van de main quest.


    Helaas werkt het via Xbox Live nog steeds hetzelfde en werkt de camera dus ook daar niet echt mee.
     
  20. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag voor de grap wat geprobeerd , het is niet aan te bevelen en heb het zelf ook weer ongedaan gemaakt maar als je wat geld extra wilt hebben is er een grappige mogelijkheid....
    Realiseer je wel dat je het spel voor je zelf "bederft" en dat je het na het saven niet meer ongedaan kunt maken ...
    Je bent gewaarschuwd ..... :+

    Zoals je weet kun je geld verdienen per uur via het verhuren van allerlei huizen en winkels,zelfs als je xbox uit staat loopt dit proces door (op een lager pitje)Het is vrij eenvoudig, zorg dat je wat huizen in de verhuur hebt staan zodat je bijvoorbeeld 1000 credits per 5 minuten (ingame)krijgt.
    Save je game en sluit fable af, zorg dan dat je xbox niet verbonden is met live en zet de tijd een jaar vooruit.Start je game en zie daar je hebt maar zo 250.000 credits te pakken (bijvoorbeeld)....Save je game en ga weer naar je dashboard.
    Zorg dat je tijd weer goed staat via live of met de hand en klaar is kees O-)
    Ik vond het leuk om te kijken of je het spel zo kan bedotten en heb naderhand dus niet gesaved maar gewoon de 360 uitgezet, maar het werkt dus wel...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina