1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    "Echte speeltijd gold" levert veel meer op dan dat je xbox uit staat. Ik kreeg trouwens bijna 2 mil toen ik het deed.
     
  2. Shariff

    Shariff Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe en waar kan je als barman werken, ik zie het nergens.
    }:]
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In het café, als er een bordje buiten staat dan kan je er werken. Je moet wel even kijken bij Jobs of er een baantje vrij is als barman.
     
  4. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had dus gebatst met me vrouw en kreeg een zoon. alleen het is een neger?! de vrouw zelf is ook blank

    dus de conclusie is : me vrouw is vreemdgegaan :'-(
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    hahahahahaha ik kom niet meer bij :D
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweet het niet precies, heb de dagen niet exact geteld maar volgens mij is het nu toch wel zo'n 10 werkdagen geleden dat ik m'n emailadres heb doorgegeven aan MS voor die code voor de DLC van Fable II LE. Bij mij zat de code namelijk niet bij de game inbegrepen. Begin een beetje het gevoel te krijgen dat ik er naar kan fluiten :mad:

    Gelukkig is het maar een extra dungeon waar ik waarschijnlijk toch nooit aan toekom en een dom Halo pakkie, maar het gaat om het principe....
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ook niks ontvangen hier. Ik heb dan wel de normale editie maar daar mee kon het ook. :)
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer dan. Waarom zo'n actie opzetten en de mensen dan vervolgens niks laten weten ? Al kreeg ik maar een mailtje met het bericht dat ik de code niet ga krijgen, maar dan weet ik in elk geval waar ik aan toe ben. Nu zit ik bijna dagelijks op meerdere tijdstippen m'n mail te checken voor een code die waarschijnlijk helemaal niet meer gaat komen....

    Ach ja, ik heb in ieder geval een mooi kartonnen hoesje :emo:
    Nee ff serieus. Daar hecht ik ook waarde aan dus kan er mee leven ;)
     
  9. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    'T lijkt wel die reclame met bassie 8)
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hihi, nog een paar leuke/mooie dingen tegenkomen.

    Die tips bijvoorbeeld, in het laadscherm. Eentje ging over de tijd dat Jack of Blades verslagen werd, er geruchten gingen dat de Guild Master dood was gevonden met de woorden 'Your Healt is Low' carved in his skull. :+

    En toen ik voor de eerste keer in Wraithmarh kwam, Oakvale. Hhmm, bibbers gingen over mijn lijf. Ik dacht echt dat ik langs het huis uit de vorige Fable zou komen, en dat er iets magisch ging gebeuren. Dat viel dus wel even tegen. 8)
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je vrouw vreemdgaan? Hmm zag wanneer wel dat ze sexs wou dus denk dat ik maar even mijn ding moet gaan doen :9 Duty Calls!
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Bleh dit spel is echt saai als je evil bent. Ik ben net van 100% good naar 100% evil gegaan. Niemand mag me meer en niemand is meer verlieft op mij. Doe mij maar good dat is toch veel vetter imo.

    Weet iemand wat je moet doen bij de temple of shadows nadat je de 2000 punten hebt. Ik offerde 2 mensen om 24:00 maar dat was niet evil genoeg. Wat moet ik dan doen?

    Edit: oke je vrouw offeren!
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Whehe, ik speel ook met een char die 100% Good en 100% Pure is. Was gister echter in een opstandige bui dus toen heb ik m'n game geload en ben wat rond gaan kloten. Midden in Bowerstone Market wapen getrokken, Safety Off en ben op alles gaan schieten/hakken wat beweegt. Inclusief m'n vrouwtje en m'n mannetje waar ik mee getrouwd ben. Tja dan ben je binnen no-time 100% Evil. Moet zeggen dat de Guards ook geen fuck voorstellen en dan te bedenken dat ik nog relatief weinig Skills heb ge-upgrade.

    Wat me wel een beetje tegenviel is dat ik na de hele slachtpartij nog steeds een halo boven m'n hoofd had hangen. Toen ik echter naar een ander gebied ging (na een laadscherm) zag je pas dat m'n char qua uiterlijk bestwel....veranderd was. Had dit liever real-time zien gebeuren eigenlijk.

    Mja ik heb hem daarna niet gesaved. Wil voorlopig nog even aan de goede kant van het leven blijven denk ik.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij is de Temple of Light kapot, kan ik daar nog iets aan doen want ik kan nu geen geld schenken?
     
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53

    ik heb er niet zoveel problemen mee, ik ben 100% evil. en de mensen worden nog wel verliefd op me. gewoon een dansje doen, scheet laten, je spierballen laten zien en ze plakken als honing aan me kont.}:]
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je de Temple of Shadows hebt geholpen gaat de Temple of Light eraan en andersom :)
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Of als je niets doet toch? Ik had niets gedaan, en toen wou ik even wat geld doneren en toen was hij kapot. Stond er alleen zo'n assassin.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb volgens mij niks gedaan, dus het kan waar zijn Rydan.
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Dus voor de mensen die hem willen behouden

    na de crucible, wanneer je gevraagd word of je nog even orde op zaken wilt stellen voordat je richting de spire gaat. Check even de temple of light. Zelf heb ik het niet gedaan, dus weet niet of er een quest is of dat hij word aangevallen of wat dan ook. Maar kijk i.i.g even goed voordat je vertrekt.
     
  20. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat het in de echte wereld niet ook zo makkelijk gaat... dan zouden nu alle vrouwen van de wereld verliefd op me moeten zijn als ik alleen maar scheten zou hoeven laten :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina