1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Over hoeren gesproken, waar zitten die eigenlijk ? Bloodstone ? Ben daar nog niet geweest namelijk....
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bloodstone zitten de meeste. Man of vrouw wat jij wilt. ;)
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe maar beide, m'n char is zo bi als het maar zijn kan. Eigenlijk is het gewoon een gruwelijk sletje :cool: Mja al die preutse mensen in Bowerstone die alleen seks willen na het huwelijk :emo:

    :lol:
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Toch maar weer getrouwd, nu wel een kind. Mijn vrouw heet Bitch, ik zal der toch binnenkort dumpen/vermoorden. Vind die vrouwen in Bowerstone maar eng, dikke wijven met oliebollen. Hopelijk kom ik later wat beters tegen.

    Echt een hele vette game, is er ook een kapper in Bowerstone ?
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Trouwens ik vind dat er te weinig kapsels zijn in Fable II. Nu ben ik pas één kapper tegen gekomen maar volgens mij is er niet echt veel verschil te verkrijgen.
     
  6. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    zo uitgespeeld! wel een beetje kort.. :x maar deze game is c'ker wel een 9 waard. het einde was wel kut:

    Ik denk aan het eind van het spel moet je die eikel die je zus had vermoord vermoorden... nou lekker spectaculair een kogel door z'n hoofd en hij is dood, ik verwachte wel wat spannenders


    grootste pluspunt uit deze game is c'ker de zweer gewoon geweldig! alleen mocht Bowerstone van mij wel wat groter zijn, Graveyard valt geen reet te beleven old town ook niet echt, fairfax gardens kon je een beetje kopen maar meer niet. Town square daarintegen is briljant! \o/
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja en er zijn er vijf... ofzo, met een zooi unieke kapsels/baarden/make-up. Kijk maar eens in Bloodstone, bijvoorbeeld. ;)
     
  8. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwtje :

    Een mysterieuze post op het weblog van ontwikkelaar Lionhead suggereert dat we begin volgende week een grote aankondiging omtrent Fable II kunnen verwachten. De post is geschreven door community manager Sam, die "goed nieuws voor alle Fable II fans" belooft.

    Verdere details zijn niet bekendgemaakt, maar het lijkt waarschijnlijk dat het om extra content gaat die voor meer speeltijd zal zorgen.



    :p <- een nieuwe smiley :9?
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, was al genoemd. Sam van Tilburgh heeft dit bekend gemaakt, is de commnity manager van Lionhead en een Nederlandssprekende Belg!

    Wat betreft die smiley. Is al eeuwen oud, er op een gegeven moment uitgehaald omdat ie eigenlijk nergens op slaat, nu back.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hoe zit het met steden, is Bowerstone de grootste stad van de game ? :)

    Moet wel zeggen dat het erg verleidelijk is om wat mensen te slachten, ik ben nog goed maar als ik even niet op let ben ik zo het slechte pad op.
    MAG NIET GEBEUREN! IK MOET VREEDZAAM ZIJN, DIE HOMO UIT DAT KASTEEL MOET DOOD. KILLED MY SISTER :mad:
     
  11. SoulSh0oter

    SoulSh0oter Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er een lucien hero doll?!?!? Laatste die ik nodig heb.
    ik ruil hem voor garth of ik haal the completionist voor je :)

    GT: SoulSh0oter
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    O, wat heb ik toch een hekel aan dat je maar één save-game per personage heb. :mad: M'n zoon is dood. En wat doet het spel? Meteen saven. M'n vrouw is niet meer de oude meer, bah. Wil een kluizenaarsleven gaan leiden. Moet ik eerst scheiden. Bah. Ook geen zin in. Heb denk ik een mid-life crisis.
    Nou ja, mijn personage hè. :+
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem zojuist uitgespeeld. Ik ben het niet helemaal eens met vele dat het einde zwaar slecht is. Het einde vond ik oké. Verre van goed hoor maar ik kan er best mee leven. Wat mij wel echt zwaar tegenvalt zijn alle quests en sidequests. Ik heb het spel ongeveer 40 uur gespeeld en er is gewoon totaal niets meer te doen. 40 uur klinkt veel maar alles had echt 5x zo snel gekunt. Ik heb echt vaak in steden een beetje rondgekloot. Tevens heb ik elke Gargoyle en Silver Key helemaal zelf gevonden. Het spel is kort en mist uitdaging. De sfeer vind ik ook beduidend minder als deel 1. Laat staan de muziek, waar is die gebleven? Tijdens het spel hoorde ik nauwelijks echt mooie muziek in tegenstelling tot deel 1. Er zijn ook totaal geen nieuwe vijanden toegevoegt. Ik weet nog toen ik in deel 1 voor het eerst een Balverine tegen kwam. Damn ik schrok en was bang voor wat er gebeuren zou. Zou ik hem wel aan kunnen? Helaas heb ik zo'n momenteen nooit in Fable II gehad. Alles had ik al een keer gezien.

    Ben ik de enige waar op het hoesje staat 10x zo groot als deel 1? Daar klopt dus echt hélemaal niets van. Ik denk serieus zelfs dat deel 1 groter is als deel 2. Als je het eerste half uur van Fable II gaat verkennen heb je al ruim de helft van het spel gezien.

    De main-quest was kort en niet spannend. Ik vraag me af op welke leeftijd ze dit spel doelde 8 tot 12 jaar? Voor mij was het allemaal vrij kinderachtig terwijl ik dat gevoel niet had bij deel 1 waar er ook echt spannende stukken in zaten vond ik. De sfeer vond ik bij dit spel ook echt stukken minder.

    Helaas heb ik het door de bovengenoemde punten al redelijk gezien met dit spel. Als ze alle punten hierboven hadden veranderd was het echt een legendarisch spel. Daar had ik toch ook een beetje op gehoopt.

    Voor de mensen die twijfelen om dit spel te kopen, ik zeg toch dat je hem gespeeld moet hebben. Ik heb er toch een erg leuke tijd mee gehad. Het is niet lang en niet legendarisch maar het houdt je wel een leuke tijd zoet.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.532
    Deel 1 had ook een hogere rating..bevatte bloed..was veel meer geweld enzo.
    Jammer dat Fable 2 meer casual is geworden, de grootste verkrachting van de hele game.
    Btw, me hero ziet er nu wel insane bruut uit. Ik maak morgen een paar foto's en die post ik in t show je character topic.
     
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik heb het spel nog niet uitgespeeld. maar von al vrij snel dat als ik de main quest zou volgens ik snel klaar zou zijn. bij fable 1 trapte ik er al in, dus nu ben ik meer met de kleine quests bezig. tis wel een leuk spel, maar had wel meer verwacht. ik denk dat de 'hype' rondom dit spel gewoon goed gelukt is. ik ga zeker wel verder met het spel. maar af en toe een dag laten liggen vin ik niet erg, en bij fable 1 had ik dat niet, dat speelde ik echt elke dag. maar ach..ik wor ook een dagje ouder
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    als ze fable 3 meer in de stijl van Gangs of NY maken.. word het wel lache..

    Vind de animatie van de demondoors wel ongelovelijk sick..

    en ik heb niks op deze game aan te merken.. ben nu al zo'n 30 uurtjes zoet.. en ben net in bloodstone aangekomen.. heerlijke game.. waar je gewoon je tijd voor moet nemen.. en je moet vooral niet gebruik maken van warpen naar je quests.. want je komt vaak aanvullende personages onderweg naar je missie tegen..

    ik heb alleen een hekel aan me vrouw en kind.. wat een saai stel zeg..
     
  17. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    aan de stijl moeten ze niets doen. is goed zo (vin ik dan he)
    ik warp wel veel, ik ben gewoon te ongeduldig. maar ik ben het wel eens dat er genoeg te doen is.
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Fully agreed.
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    En dit is precies wat ik heb met veel games op next gen gebied,de games van nu zijn allemaal veel minder hardcore dan op de voorgaande X Box en alles is relatief vrij simpel.
    En ik denk dat dat ook komt door dat de 360 meer een mainstreem game apperaat is geworden,terwijl de eerste X Box echt wel hardcore was.

    Men richt zich nu meer op graphig's en technieken,maar de gameplay word fors naar beneden gekeldert.
    Niet alleen met RPG games maar ook race titels zijn veel minder intersant en diepgaand dan voorheen op weer de eerste X Box,de games van nu hebben daardoor bijna haast geen eigen indentiteit meer.

    Op het ogenblik is Oblivion die hier een echte uitzondering op is,maar voor de rest hebben veel games me te veel teleurgesteld.
    Ook Mass Effect,prachtige game maar ook weer net niet van het vroegere Bioware nivo kwa gameplay.

    Tja,persoonlijk denk ik dat dit probleem in de toekomst alleen nog maar erger word en zullen er steeds meer games hun charme gaan verliezen.
    Tegenwoordig worden games gemaakt vanuit een productieve instelling,terwijl vroeger de Developers veel meer vizie en liefde hadden voor hun 'Kindje' en zo goed mogelijk wilde verzorgen.

    Fable 1 was welleswaar niet de game waar men op hoopte,maar de game straalde wel charme uit.
    Je voelde dat het met veel hart en zorg was gemaakt,de inleving was geweldig vond ikzelf althans dan.
    Wat dat betreft denk ik niet dat we nog al teveel van goede en vooral grote gameplay hoeven te verwachten,de games worden mooier en tecnish zal het beter worden maar steeds kleiner van schaal op de uren gameplay met simpele finales.
    What a pitty.=(
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik was dus getrouwd met weer een andere vrouw, ook een kind bij haar. Had haar heel lang maar dat kind bleef maar in zijn wieg en dat wijf bleef ook uiteindelijk alleen maar zeiken, heb der toen weggepest en ze heeft der kind ook mee genomen.

    Nu getrouwd met Alex, ziet er wat beter uit dan die vrouwen uit Bowerstone. Nu ook een kind met haar, hoe lang duurt het voordat dat kind groeit. Alex wil trouwens alleen maar non stop seks zeg. 8)

    Zie er wel sick uit, paar keer 'dood gegaan' en heb 4 krassen over mijn linker wang en een rechtdoor mijn lippen. Ook beetje blauw van magie. :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina