1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, ik kan niks met zekerheid zeggen. Maar toen ik voor een Quest 10 jaar Albion verliet en na die 10 jaar dan ook terugkeerde, was mijn zoon een peuter van 6 ofzo. :+ Dus weet niet of het wel kan, zonder dat er om wat voor reden dan ook echt jaren voorbij gaan.
    Mijn zoon is trouwens dood. Heb m'n vrouw nu vermoord en lijd kluizenaarsleven in het Bowerstone Cemetary Mansion. Straks die Brightwood Tower van Garth kopen, kan ik daar wonen.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik heb nu de Main Quest klaar en moet nu weer met mijn vrouw spreken, alleen is er niet :mad:. Komt waarschijnlijk door de bug dat ik 2x getrouwd was met dezelfde vrouw.. :mad::mad:
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ben nu bij die Arena achtig iets, vind het wel vet. Nog 2 levels, verdient wel lekker en ik krijg veel van die punten. :D. Las dat ik nu bijna naar de Spire kan, zal er veel veranderen nadat ik terug kom. Denk dat ik eerst maar nog even geniet en wat sidequests ga doen voordat ik naar de Spire ga. En vanaf wanneer kan ik naar Bloodstone ?

    Niemand die Hammer op Nariko uit Heavenly Sword vind lijken. Alleen is Hammer dan de dikke versie, lijken echt sprekend.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Denk dat dit met opzet is gedaan. 8)
     
  5. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fable 1 nooit gespeeld, dus daar kan ik het niet mee vergelijken. Ik vond Fable 2 in het begin echt super tof, maar na een paar dagen ging het "legendarische" gevoel er snel af. Het is prima dat de game qua speeluren een stuk kleiner is dan Oblivion, het spel Oblivion was dan ook wel erg lang. Maar het is in mijn ogen ook allemaal een stuk beperkter, je hebt minder bewegingsvrijheid, nog geen toffe armor gezien en loop nog steeds als Master Chief rond, vijanden die je onderweg tegen komt zijn elke keer hetzelfde en staan weer precies op dezelfde plek, je hond gaat snel vervelen en de opgravingen van vrijwel nutteloze items worden ook vermoeiend.
    Dit hoeft geen minpunt te zijn, maar de game is vrij simpel, bij het levelen bijvoorbeeld hoef je niet na te denken over welke keuzes je maakt, het is dus een heel toegankelijke game. Maar het had voor mij wel wat ingewikkelder, moeilijker en uitdagender gemogen. Ik ben er nu al een beetje op uitgekeken terwijl ik de game nog niet heb uitgespeeld en denk ook niet dat ik het vaak overnieuw ga spelen. De game heeft idd wel charme, vind het een mooie sprookjeswereld net zoals Oblivion, dit was ook de reden dat ik niet voor Fallout 3 heb gekozen maar voor Fable 2 omdat de setting me meer aansprak. Achteraf gezien had ik voor Fallout 3 moeten gaan.
    Verder is de game niet slecht hoor, misschien verwacht ik er gewoon te veel van en moet ik een game als Oblivion meer als een uitzondering zien, maar ik vind de game niet legendarisch, hooguit voldoende tot goed.

    Mass Effect was idd niet zo goed als bijv KotOR, maar heb ik me toch een tijd mee vermaakt, de mainquest was zeer goed en het had een hoge replay value. Alleen de sidequest missies en planeten waren te simpel.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel ook uitgespeeld, alles gedaan wat er te doen is/was en heb er zo'n 2 weken lol mee gehad. Nu zou ik graag overnieuw willen beginnen met een vrouwtje en de evil kant op gaan, maar is het nu zo dat je dan je oude save overschrijft? Ik snap niet dat Lionhead zo'n belabberd save systeem heeft ingevoerd.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Je kan 6 poppetjes maken.
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks! Dus als je dan op continue drukt kan je een poppetje kiezen o.i.d.?
     
  9. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een nieuwe game hebt aangemaakt en die hebt gesaved dan kan je vervolgens bij continue uit een reeks kaarten kiezen, daar staan dan je eerste en tweede hero tussen.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Wat een game _O_

    Kom net uit de Spire, met me kale kop en helemaal Pure omdat ik nooit wat deed in de Spire wat ik moest doen. Loop ik naar me huis zie ik mijn vrouw daar staan met een meisje, is het mijn dochter. Op de heenweg bloemen voor mijn vrouw en een knuffel voor mijn kind gekocht, geinig.

    Sommige kleding maakt je echt wel zwaar rond, heb mijn jas maar uit gedaan want ik leek wel een Nutty Proffesor terwijl ik helemaal niet vet ben. Ondertussen 3 huizen te huur en een huis voor mijn vrouw en dochter, en ik heb een klein stalletje overgekocht. Voor de rest nog niet echt veel geld, iets van 30000.

    Meteen maar naar de kapper gegaan en mijn haar veranderd, heb dat Pony haar net zoals wat die gene heeft op de boxart, heb het maar bruin gemaakt maar heb nu opeens nog blonde wenkbrauwen. 8) 4 Krassen op mijn linkerwang en een kras schuin bij mijn mond, ziet er wel vet uit. Plus dat blauwe shit over mijn hele lichaam.

    Leuke game! \o/
     
  11. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Lol.. er was toch poosje terug iets dat je code kon vragen als je collectors edition shit niet werkte? Ik heb helemaal geen CE maar toch aangevraagd, krijg net een mailtje binnen met code :) Redeemen die hap! :D Komt u maar met dat Halo pakkie en zwaard!
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Godver voor een bepaalde wapen moest je op een bepaalt moment 10.000 gold doneren. maar dat was dus rond 12/1 pm en ik deed het om am dus 10.000 gold lichter voor niks lol....-_- maar nu komt het leukste!!! ik deed het de eerste keer net iets ervoor dus toen kreeg ik het ook niet!!!!!!!! :mad:

    Maargoed moet nog de spire in maar eh kreeg te horen dat je dan van alles aju moet zeggen maar kom ik dan niet meer terug ofzo?

    En wat is een goed wapen waar je nog wel eens aan kan komen want zit dus nu met wat geld problemen en een niet al te best wapen :+
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2008
  13. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Spire:
    Uit de Spire kom je gewoon terug hoor.. wel wat kaler maar je kan weer nieuw haar kopen:+

    En ik koop mijn wapens gewoon bij de Blacksmith in Bowerstone, en geld verdienen door veel op te kopen en lekker op +100% zetten, dat zal ze leren :) In The Spire heb je trouwens weinig aan wapens want die moet je inleveren, je krijg ze later wel terug
     
  14. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht iemand nog geld nodig hebben heb genoeg :D geef maar een brul ben zelf opzoek naar Dolls (die je kunt winnen in the shooting gal)
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik moet bekennen dat ik tot nu toe niet echt gecharmeerd ben van Fable 2. Het is allemaal zo "net niet" en de uitwerking laat op sommige punten te wensen over. Een rpg moet je grijpen en meesleuren en daar wacht ik nog steeds op. :eek:

    Maar waarom ik hier eigenlijk post is omdat ik geen kinderen kan krijgen! :mad: De handleiding zegt: Laat je vrouw je followen, ga naar een bed en druk op A. Dat doe ik al de hele tijd, met mijn eigen vrouw in mijn eigen huis. Maar steeds kan ik alleen maar slapen. Is er iets dat ik grondig fout doe?
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja :+ Naar bowerstone bookstore gaan en het boek kopen (come hither o.i.d.) waardoor je de Come Back To My Place expression leert. Als je die doet en je vrouw heeft er zin 'an dan kan je je kindjes krijgen.

    En een écht meeslepend verhaal zit er niet in bij Fable 2 helaas...

    Edit:// Het beste kan je trouwens geen follow gebruiken op je vrouw. Als je follow doet en je doet weer dismiss dan kan zij geglitched raken waardoor ze nooit meer gaat lopen uit zichzelf. Ditzelfde kan bij kinderen gebeuren. Het gebeurd vooral als je teleport terwijl je nog in het huis bent.
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Say what? En heb je per sé dat boek nodig? Want laatst verscheen er één keer het venster of je condoom wilt gebruiken, maar klikte ik het per ongeluk weg. |:- Vage zooi. In welke stad kan ik btw voor het eerst tattoos kopen? Ik ben nog op zoek.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Dat heb ik dus, mijn dochter zit vast geglitched. Die staat non stop voor de deur van mijn huis :mad:
    / Code ook binnen, heb ook de gewone editie. Altijd leuk :)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2008
  19. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Wat zijn de verdere online mogelijkheden van Fable II zonder de Co-op
     
  20. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Het boek heet: Come hither Dear
    In The Gypsy Camp is een Tattooist :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina