1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Daarom kan ik waarschijnlijk mijn vrouw niet meer vinden :mad:

    Wel slecht hoor, dat die bugs nog niet gefixed zijn...
     
  2. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    De code van de collectors edition (ik heb de gewone) is net binnengekomen. Wel relaxed want ik vind die Chief armor wel awesome eigenlijk.

    @tricker: Ik had precies hetzelfde. 20k lichter en geeneens de opper donateur. Fok dat zwaard dan maar hoor xD
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2008
  3. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    O-)
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Elkaars statistieken bekijken en elkaar geschenken geven. Denk dat het zowat is (geen vette dus).
     
  5. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    mmh valt tegen
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel k*t hoor :+ Bedoel ik ben zelf nog niet zo heel druk met dat shoppen etc en focus me nu vooral quest en verhaal enz...Dus tja als ik dan iets wil kopen ofzo dan heb ik wel centjes nodig maar aangezien ik dus te lui ben om te gaan werken en dan nog eens 20.000 verknal :lol:

    I could use some
     
  7. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de code voor de LE van Lionhead nog steeds niet ontvangen... :confused:
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet...naja zullen hun wel mazzel hebben gehad ofzo
     
  9. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    1 ding te zeggen: fable 2 rockt rockt en rockt!!!!!!!!!!!!!!!!!:thumbs::thumbs:
     
  10. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe en spreek me maar aan ben er morgen weer. Krijg je van mij wel zo'n 500k ;) heb genoeg

    Vind het een leuk spel, maar vind wel dat er best makkelijk word gedaan over de grote hoeveelheid fouten die erin zitten.(plus ik vind het gewoon uitmelkerij dat je de pubgames moet kopen en/of hebben gehad wil je 1000/1000 kunnen halen)
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2008
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Door dat verdomde d-pad ben ik nu per ongeluk verloofd met een andere vrouw. 8) Is er een manier om dat ongedaan te maken? Zonder huiselijk geweld. ;)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Géén idee. Het is overigens iets wat ik wel al gevreesd heb. 'Pas op Willem met die D-Pad.' :eek:

    Misschien kan je haar even laten volgen naar een plekje waar niemand is en dan een gepaste oplossing zoeken? :+ Zo min mogelijk getuigen. Bandit Coast.
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Genoeg expression doen die ze niet leuk vind op een plek die ze niet leuk vind.
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed hoor voeg je zo toe! Mams verjaardag nog even vieren maar komt goed! :):
    Denk eind van de middag/avond als dat mogelijk is?
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Paar vraagjes:
    Als je de mainquest hebt uitgespeeld; kan je dan nog doorgaan om de rest van de achievements te halen of krijg je de credits te zien en is het dan afgelopen?

    En:
    [​IMG]
    Weet iemand wat die gevolgen zijn? :+
    Ik heb dus die code gekregen maar heb de LE eigenlijk niet. Weet niet of ik de code dus wel zou invoeren als het zeer vervelende gevolgen zijn. :9

    En ik vind het wel eens tijd worden dat mijn Hero qua uiterlijk eens wat veranderd. Hij ziet er nog steeds uit als dat puberaal jong waarmee je begint. :p
     
  16. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    1ste vraag kan ik je antwoord geven:
    heb je fable 2 uitgespeeld kan je gwn doorgaan met het spel en achievements natuurlijk ook halen zover ik weet ;)
     
  17. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf de lim ed. incl code behalve dat ahum leuke pakje van master chief is er nog iets waarvoor ik 15 euro extra heb betaald? (last iets over een extra dungeon ofzo...

    gr,

    Bas
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lol.

    Budget op 0. Vijf middelvingers en ik ben weer single! Huis verhuurd, ga zelf in de Brightwood Tower wonen. Wel vervelen dat ik zoveel trappen op moet om te gaan slapen. :+
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik kom in de Tomb of Heroes, denk word een normale missie, even een "paar" undeads killen, mooi niet dus. Charles is dood(weet niet of dat er bij hoort :eek:) want ik rende naar de uitgang stond op de trap, en de enige weg terug was door een horde undead te komen, want de hele trap stond vol. Ik weetniet of er een einde hoort te komen aan die undeads, maar het waren er erg veel 8)
     
  20. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Is heel normaal :b: en ja er kont een einde aan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina